עורכי דין לתאונות עבודה בפתח תקוה: הכירו את משרד עורכי דין אסולין-בשארי (צילום: By Elnur, shutterstock)
עורכי דין לתאונות עבודה בפתח תקוה: הכירו את משרד עורכי דין אסולין-בשארי (צילום: By Elnur, shutterstock)

עורכי דין לתאונות עבודה בפתח תקוה: משרד עו"ד אסולין-בשארי

"רוב האנשים אינם מכירים את דרישות החוק, ורק עו"ד מומחה בתחום ידע להנחותם בכל שלב בתהליך" - עו"ד שרון אסולין בריאיון חובה לכל מי שמחפש עורכי דין לתאונות עבודה בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 16.2.20 19:05

משרד עורכי הדין אסולין–בשארי – מומחים בנזקי גוף עקב תאונות עבודה, תאונות דרכים ורשלנות רפואית – מנוהל בידי עו"ד שרון אסולין, בעל ותק של 17 שנה; ועו"ד אריאל בשארי, בעל ותק של 11 שני; ומונה בנוסף עורכי דין שכירים מומחים בתחום. צוות המשרד פועל בנחישות ובהתמדה להשגת הצדק והפיצויים האפקטיביים ביותר עבור הלקוחות, תוך ייצוג הולם בבתי המשפט, בבית הדין לעבודה ובוועדות הרפואיות.

כעורך דין שעיסוקו מוקדש לייצוג נפגעים המעורבים בתאונות וכן לחולים הסובלים ממחלות, לעו"ד אסולין הבנה עמוקה על מה שעוברים לקוחותיו. "הכאב הפיזי או הנפשי של הלקוח נגרמים כתוצאה מהפציעה או החבלה", הוא אומר, "אך מתלווה לכך פגיעה נוספת והתמודדות כלכלית משמעותית, שאותה עו"ד מומחה ידע לצלוח ביתר קלות עבור הנפגע – דבר שיאפשר לו שיקום מיטבי".

המטרה: לגרום לכך שהתביעה תצליח. עו"ד שרון אסולין (צילום: עצמי)

המטרה: לגרום לכך שהתביעה תצליח. עו"ד שרון אסולין (צילום: עצמי)

כיצד מוגדרת תאונת עבודה?

"תאונת עבודה היא כזו שאירעה תוך כדי ועקב העבודה, וכן בדרך לעבודה וממנה. חשוב לדעת שגם מחלות כרוניות, וכן הפרעות גופניות ונפשיות, יכולות להיחשב בתנאים מסוימים כתאונת עבודה. לדוגמה, תקדים משמעותי שיצרנו – הכרה במחלת פרקים כפגיעה בעבודה, במקרה שבו ייצגנו אינסטלטור שחלה. המוסד לביטוח לאומי דחה את הקשר הסיבתי לעבודה, ומכאן היה צורך בהגשת תביעה לבית הדין לעבודה.

"לאחר שהוכחנו את תנאי העבודה, ודאגנו להניח מבעוד מועד בפני המומחה חוות דעת שאף הפנתה למחקרים עדכנים שנערכו מעבר לים, קבע מומחה מטעם בית הדין קיומו של קשר סיבתי בין מחלת הפרקים לעבודתו של מרשנו. לאחר הזכייה בתביעה ולאחר ייצוג במספר ועדות רפואיות, לרבות הגשת ערעורים, קיבל הנפגע 100% נכות לצמיתות – דבר אשר זיכה אותו בקבלת קצבה בגובה שכר עבודתו החל ממועד המחלה ועד לסוף תוחלת חייו.

"הדוגמה המתוארת לעיל מכונה 'מיקרוטראומה' – כאשר בשנים הראשונות לעבודה לא מתגבש נזק באופן מיידי אלא רק לאחר שנים. ניתן, וזו אף זכותו של אדם, לתבוע פיצוי נכות עבור מחלה שנוצרה כתוצאה מתנאי העבודה. לדוגמה, ירידה בשמיעה כתוצאה מחשיפה לרעש מזיק או פגיעה בתעלה הקרפלית (CTS), או סרטן מסוגים שונים.

"אפשרות נוספת, היא הגשת תביעה לפגיעה בעבודה בשל אירוע חריג בעבודה אשר יכול להוביל לאירוע לבבי ו/או אירוע מוחי, ו/או אף להתפרצות מחלת הסוכרת וכן מחלות נוספות".

מה החשיבות בהכרה בתאונת עבודה?

"עצם ההכרה בתאונה כ'תאונת עבודה' היא בעלת חשיבות מכרעת לעתידו הכלכלי של הנפגע. ההכרה מבטיחה את הנפגע, בין אם זה בתשלומי פיצויים חודשיים או בקבלת פיצויים חד פעמיים, ואף במצב של החמרה עתידית במצב הרפואי, שאז יהיה ניתן להיבדק שנית. הכרה יוצרת למעשה מצב שבו האיבר שנפגע או המחלה, מבוטחים על ידי ביטוח לאומי לנצח – דבר שאינו קיים בחברות הביטוח".

בתביעת תאונת עבודה, מדוע הכרחי להתלוות על ידי עו"ד מומחה בתחום?

"ראשית, מעבר להכרה בתאונה, חשוב לוודא שכל הפגיעות הגופניות ייכללו בהכרה. במצב שבו איבר נפגע לא יוכר, הרי שהנפגע לא יוכל לקבל אחוזי נכות, וכנגזרת מכך פיצויים עבור הפגיעה באיבר שלא הוכר. עורך דין מומחה יפעל כדי שכל הפגימות יוכרו.

"שנית, יש לדאוג כי בסיס השכר ישקף את הכנסתו בפועל של הנפגע. לדוגמה, אם אדם רק התחיל בעבודה ונפגע, ביטוח לאומי יחשב את הפיצוי לפי ממוצע של 3 חודשים טרם התאונה – דבר אשר יקטין את הפיצוי. לפיכך, יש לטעון לשכר אשר היה צפוי הנפגע להרוויח בפועל.

"בנוסף, אם הנפגע עבד בעבודה נוספת (שלא נפגע במהלכה), יש לדאוג שהשכר ממנה יצורף לסכום המבוטח. עורך הדין מטפל בכל הקשור לתביעה מול בט"ל, הוא מגיש את התביעה, מפרט את הנסיבות שמקיימות תשתית של תאונת עבודה, ומציג מסמכים תומכים.

"רוב האנשים אינם מכירים את דרישות החוק. רק עו"ד מומחה בתחום ידע להנחותם בכל שלב בתהליך, ללוות אותם לוועדות הרפואיות, לטעון בפני הוועדה ולדרוש שייושמו סעיפי הנכות המתאימים בתקנות – וכל זאת, כדי לגרום לכך שהתביעה תצליח".

משרד עורכי דין אסולין-בשארי

כתובת: מוטה גור 9, בניין B קומה 4, פתח תקוה

טלפון: 03-6890890


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר