ארוחות בוקר בפתח תקוה: לאכול על רקע שדות ירוקים (צילום: By Try my best, shutterstock)
ארוחות בוקר בפתח תקוה: לאכול על רקע שדות ירוקים (צילום: By Try my best, shutterstock)

ארוחות בוקר בפתח תקוה: לאכול על רקע שדות ירוקים

אם חשקה נפשכם בארוחת בוקר עשירה תוך כדי ישיבה בגינה פתוחה ומלאה בצמחייה, עם פינות חמד מבודדות לצד משחקיית ילדים להורים שרק רוצים קצת שקט – מסעדת כיופים היא ה-מקום של ארוחות בוקר בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 17.2.20 20:24

הסיפור

'כיופים' היא לא עוד מסעדה, אלא קומפלקס השוכן בצומת ירקונים ומציע אתנחתא מהמולת העיר. המקום, שהוקם לפני כעשרים ושש שנים, כולל בתוכו מסעדה ולצידה חנות לעיצוב הבית. בקרוב תפתח במתחם חנות 'כיופים סטוק', ובה מגוון גדול של מוצרים לבית ולגינה.

השירות

במסעדה – המנוהלת כיום על-ידי אודליה, מנהלת חשבונות במקצועה – מקפידים על שירות אדיב ברמה גבוהה ומענה אישי לכל לקוח. אבל יותר מכול, מה שמאפיין את המסעדה הוא האווירה המיוחדת שבה. בניגוד למסעדות אחרות, הממוקמות במרכזים מסחריים או במרכז העיר, כיופים מציעה חוויה פסטורלית ורגועה, הטובלת בטבע. "הלקוחות שלנו נהנים מהרבה ירוק בעיניים", אומר לביא, בן זוגה של אודליה, שמנהל לצידה את המסעדה.

לשאלה שלנו על פילוח הלקוחות שמגיעים לכיופים, משיב לביא: "יש לנו קהל לקוחות רחב ומגוון שמשתנה לאורך שעות היום. בבוקר מגיעים אלינו עובדים ואנשי עסקים שמחפשים מקום שקט לעבוד בו, ולצידם גם זוגות, בעוד שבשעות אחר הצהריים והערב ובסופי שבוע מגיעות אלינו משפחות".

כיופים: להתמזג עם הנוף (צילום: לביא נחמני)

כיופים: להתמזג עם הנוף (צילום: לביא נחמני)

אזור הישיבה במסעדה גדול ומגוון. הוא כולל את החלל הפנימי והמרכזי של המסעדה, ומספר חללים נוספים שבהם ניתן לקיים אירועים פרטיים. אבל אם תשאלו את הלקוחות, רובם כנראה יספרו שאזור הישיבה האהוב עליהם במיוחד הוא בגינה הפתוחה, המלאה בצמחייה וכוללת גם פינות חמד מבודדות למעוניינים להתמזג עם הנוף.

בסמוך לגינה הפתוחה, הקימה המסעדה משחקייה לילדים – דבר המאפשר להורים להתרווח בכיסא וליהנות משקט, בעוד הילדים נהנים ומשחקים בקרבתם.

התפריט

תפריט ארוחות הבוקר מוגש במסעדה בימים ראשון עד חמישי עד השעה 12:30. בין מנות התפריט:

בוקר VIP זוגית: ביצים המוכנות לטעמכם – עין, עין הפוכה, ביצים קשות, מקושקשת או אומלט – לצד סלט ירקות מתובל, פלטת גבינות ומטבלים הכוללת גם ממרחים מתוקים, לחם דגנים, צלחת עוגיות הבית, מוזלי גרנולה אישי, משקאות קלים (כולל מיצים סחוטים) ומשקאות חמים – בסך הכול, ארבעה משקאות לארוחה.

שקשוקה פיקנטית: מוגשת עם לחם דגנים, סלט ירקות מתובל, פלטות גבינות ומטבלים, משקה קל ומשקה חם.

כריך איטלקי: גבינת פטה (או עיזים), פסטו, בצל סגול, ירקות קלויים, בטטה, זוקיני ופלפל אדום.

סלט פיתה-אל-פטה: עגבניות, מלפפונים, בצל סגול, זיתי קלמטה, קרעי פיתה מתובלת, עלי בזיליקום, שמן זית, מיץ לימון וקוביות גבינת פטה.

לקהל הטבעוני מציעה המסעדה את בוקר טבעוני – אומלט מקמח חומוס, סלט ירקות מתובל, פלטות מטבלים, לחם דגנים, ריבת הבית, משקה קל ומשקה חם.

בוקר VIP זוגית (צילום: לביא נחמני)

בוקר VIP זוגית (צילום: לביא נחמני)

חייבים לטעום

בסופי השבוע מחכה לכם במסעדה ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה, הכוללת מגוון גבינות וסלטים, שקשוקה, עמדת שף שבה יכין השף עבורכם ביצים בדיוק כפי שתרצו, ועם התוספות האהובות עליכם. זאת, לצד קינוחים ועוגות מכל הסוגים, שתייה קרה חופשית ושתייה חמה. בשל הביקוש הרב, רצוי להזמין מקום מראש.

וייב: להרגיש הכי קרוב לטבע.

כשרות: אין

למעוניינים, ניתן לקיים במסעדה אירועים פרטיים בחדר פרטי, החל מעשרה ועד 200 סועדים.

בופה כיופים לסוף השבוע (צילום: לביא נחמני)

בופה כיופים לסוף השבוע (צילום: לביא נחמני)

מסעדת כיופים

כתובת: ירקונים 58, פתח תקווה

טלפון: 03-9300139

שעות פתיחה: א’–ה’: 09:00–22:00 | ו’: 08:30–22:00 | ש’: 10:00–22:00

למעבר לאתר

למעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר