שחקניות הפועל חוגגות את הניצחון אתמול. צילום באדיבות הפועל בני פתח תקוה
שחקניות הפועל חוגגות את הניצחון אתמול. צילום באדיבות הפועל בני פתח תקוה

אחרי 18 הפסדים רצופים: ניצחון בכורה העונה להפועל פ"ת בכדורסל נשים

השחקניות של נמרוד מיטל גברו 66:91 על מכבי רעננה בחוץ, ויכולות סוף סוף לחייך למרות המצב הקשה בטבלה. מוניק ריד בלטה עם 33 נקודות ו-12 ריבאונדים

פורסם בתאריך: 18.2.20 11:41

זה לקח שלושה וחצי חודשים ולא פחות מ-19 מחזורים, אבל הפועל בני פתח תקוה רשמה אתמול (שני) את ניצחון הבכורה שלה לעונת 2019/20, עם ניצחון חוץ מרשים 66:91 על מכבי רעננה, במחזור הראשון של הבית התחתון. מסע ההישרדות ימשיך ביום חמישי (17:30) במשחק של להיות או לחדול בו תתארח הפועל אצל בנות הרצליה, היריבה הישירה על הירידה, למשחק שהפסד בו יכריע את גורל העונה של הכחולות ויוריד אותן רשמית לליגת המשנה.

המועדון, שעובר עונה קשה מאוד לאחר פטירתו של היו"ר בני סלע, נמצא כאמור עדיין במצב קשה, כאשר חמישה משחקים לסיום העונה הפער מהרצליה עומד על ארבעה משחקים, פער גדול מאוד שמטבע הדברים לא מותיר סיכוי רב לקבוצה לשרוד. בכדי בכל זאת להישאר, הכחולות צריכות לנצח את המשחקים שנותרו לה עד לסיום העונה, ולקוות להפסדים בכל המשחקים של בנות הרצליה.

הרבע הראשון אתמול עוד הסתיים ב-16:18 לרענניות, אך הקבוצה של נמרוד מיטל, שהחליף את גיל סלע שעבר לעמדת המנכ"ל, הצליחה להשתלט על המשחק וירדה למחצית ביתרון 35:44. ברבע השלישי הכחולות ברחו ל-48:67 בדרך לניצחון ראשון ומרשים. מוניק ריד ערב נהדר סיימה עם 33 נקודות ו-12 ריבאונדים, קלינדרה זאקארי הוסיפה 29 משלה עם 12 ריבאונדים גם כן ובריטני ג'ונס קלעה 18 נקודות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר