תוספי מזון בפתח תקוה שמותאמים לך אישית (צילום: By anyaivanova, shutterstock)
תוספי מזון בפתח תקוה שמותאמים לך אישית (צילום: By anyaivanova, shutterstock)

תוספי מזון בפתח תקוה: אוצרות קטנים-גדולים של הטבע

שלושת עקרונות המפתח - מגוון מוצרים עשיר במיוחד, ייעוץ מקצועי וישר, והפצת הבשורה הטבעית לכלל האוכלוסייה בארץ - הם שעומדים בבסיס הצלחתה של 'טבעי לי', חנות הטבע הקסומה של תוספי מזון בפתח תקוה. כאן כל תוסף מותאם לך אישית

פורסם בתאריך: 19.2.20 10:59

עייפות, חולשה, ירידה במצב הרוח וכאבים כרוניים הם רק חלק מהתסמינים המעידים על היעדרו של מרכיב מזון חיוני אחד או יותר בגופנו. בחנות הטבע 'טבעי לי' השכילו להבין כיצד להתאים לכל לקוח את התוסף המתאים לו, במקצועיות ובדיוק מושלם למצב ולמקרה.

נסו להיזכר: האם קרה אי פעם שקיבלתם ייעוץ תזונתי המותאם לכם אישית, וידעתם שאתם יכולים באמת לסמוך על המידע הניתן לכם? אם כן, כמה פעמים נקרתה בדרככם ההזדמנות הזו, וכמה שילמתם עבור מפגש שכזה? לעיתים מטפלים ורוקחים טבעיים מציעים מוצרים והדרכות שונות, אך ללא גילוי נאות באשר למקורות הידע שעליהם הם נסמכים. במקרה של אלי עובדיה, המייסד והבעלים של חנות הטבע ותוספי המזון 'טבעי לי' בפתח תקוה – לא זהו המצב.

תוספים וצמחים ב'טבעי לי' לטיפול בבעיה ולמניעתה (צילום: אלי עובדיה)

תוספים וצמחים ב'טבעי לי' לטיפול בבעיה ולמניעתה (צילום: אלי עובדיה)

מהפכה שהקדימה את זמנה

את החנות 'טבעי לי' הקים אי אז בשנת 1979 אלי עובדיה, שלימים הפך למאסטר רייקי, אירידיולוג ואיך לא – יועץ מוסמך לתזונה טבעית. באותה תקופה, חשיבותם של מזון אורגני בריא, תוספים וצמחי מרפא טבעיים, הייתה נחלתם של השבים מהמזרח הרחוק בלבד. מאז ועד היום, הספיקו לפקוד את החנות עשרות אלפי לקוחות מרוצים, בהם גם כאלה ותיקים במיוחד המקפידים לערוך אצלו קניות באופן קבוע כבר למעלה מארבעה עשורים.

ואם ישנו מכנה משותף אחד שכולם מסכימים עליו, הרי זהו השילוב הייחודי שבין שלושת עקרונות המפתח שעליהם מקפיד אלי בעבודתו היומיומית בחנות: מגוון מוצרים עשיר במיוחד, ייעוץ מקצועי וישר, והפצת הבשורה הטבעית לכלל האוכלוסייה בישראל.

מה תמצאו בחנות?

החנות עצמה נחלקת לכמה אגפים נבדלים: מזון טבעי ואורגני (טרי ויבש), ויטמינים ותוספים, צמחי מרפא, שמנים אתריים ומוצרי קוסמטיקה וטיפוח. כל מחלקה היא עולם בפני עצמו ופתח לחקר אין-סופי על סגולות הריפוי הגלומות בצמחים וביכולותיה של התזונה הטבעית. כך, בין היתר, ניתן למצוא במחלקת המזון גבינות ישראליות נדירות, פירות וירקות טריים וחומרי גלם רבים ומגוונים – בהם מוצרים ללא גלוטן, טבעוניים וכמובן אורגניים. כל מוצר בחנות נבחר בקפידה ולאחר חקר מעמיק, וכל אחד מהם מחזיק ביתרונות נבדלים שייחודיים לו.

טבעי לי - כל מחלקה היא עולם בפני עצמו (צילום: אלי עובדיה)

טבעי לי – כל מחלקה היא עולם בפני עצמו (צילום: אלי עובדיה)

מאגר תוספי התזונה מהגדולים במרכז

מלבד שמות מוכרים כמו סולגאר, אלטמן, סופרב, נאו, מקסי הלת' ונוטרי קר בגזרת תוספי המזון, מוצעים בחנות מוצרים ייחודיים הידועים ביכולותיהם המפתיעות כגון תמציות לשיעול מצמחים טבעיים – ובפרט 'הרבל ביוטיק' הניתן במקרים של שפעת ומפליא להביא הטבה ניכרת ובמהירות. תוספים וצמחים אחרים בחנות ניתנים הן לטיפול בבעיה קיימת והן למניעתה, כדוגמת 'בי-זן' הכוללת טינקטורות ומסייעת בהפחתת חרדות ולחצים – הכל ללא תופעות לוואי או התמכרות, חלילה.

גם בכל הנוגע לתוספים יומיומיים, מציגה 'טבעי לי' מגוון עשיר וייחודי של אפשרויות הכולל בין היתר מוצרים פרוביוטיים לנשים, תמציות משלימות המקלות על נשימה, ואבקות חלבון לספורטאים – בהן אבקות העשויות מקטניות ומתאימות לטבעונים, כמו גם אבקות אורגניות ואבקות בטעמים שונים.

תוצאות מוכחות

אלי מעיד לא פעם כי לקוחות שהתייעצו איתו בנוגע לקשיי נשימה ונעזרו במשאפים מקצועיים, חשו הטבה ניכרת לאחר שימוש קצר בתמצית 'ברונכו זן' (Broncho-Zen) וכי תופעות כגון פטרת, וירוסים, שיעולים תכופים וכאבים נעלמו כלא היו, בזכות שימוש במוצרים ובתוספים השונים הנמכרים בחנות.

לכל בעיה המוצגת בפניו מאזין אלי בסבלנות אין קץ, שואל אודות הופעתם של תסמינים נוספים ולבסוף מייעץ על המוצר המדויק והמתאים ביותר עבור המקרה שתואר. עם זאת, באשר למוצרים או למצבים רפואיים שהוא אינו מכיר, אלי דואג בצניעות להפנות את השאלה לברי-סמכא אחרים. צוות החנות המסור זוכר כל לקוח ולקוח בביקוריו השונים, ומקפיד לשאול למצבו הרפואי הנוכחי – הכול במטרה להרחיב את הידע על סגולות הריפוי וההחלמה של המוצרים השונים, ומתוך דאגה כנה לשלום הלקוחות.

טבעי לי

כתובת: ההסתדרות 3, פתח תקווה

טלפון: 03-9308460

למעבר לאתר


* האמור בפרסום אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית, והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות או בדיקה רפואית פרטנית של המטופל.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר