אודי אקר. צילום דודו בכר
אודי אקר. צילום דודו בכר

ממועדון הזהב לדירקטוריון: אודי אקר מונה לדירקטור בהפועל פ"ת

אקר, אוהד הקבוצה מילדות, משמש כמנכ"ל חברת "פלפוט". גם מינויו של עמירן שקלים כדירקטור הוכרז רשמית

פורסם בתאריך: 27.2.20 17:07

חבר מועדון הזהב ואוהד הפועל פתח תקוה מזה שנים רבות, אודי אקר, מונה היום (חמישי) כחבר בדירקטוריון הפועל פתח תקוה. כפי שפרסמנו אתמול, הערב הודיעו במועדון גם על מינויו של שחקן העבר עמירן שקלים לתפקיד בדירקטוריון, כאשר פרט אליהם צפויים להצטרף שתי דמויות נוספות, אחת מהן שחקן עבר של הקבוצה.

אקר, בן 66, מהנדס תעשיה וניהול ורואה חשבון מוסמך משמש כמנכ"ל חברת פלפוט במשך 17 השנים האחרונות. לפני כן שימש כמייסד ומנכ"ל קבוצת גרפיטי, סמנכ"ל ומנהל כספים בקבוצת חוגלה ומנהל ביקורת במשרד רו"ח ליובושיץ-קסירר.

אני אוהד הקבוצה שנים רבות", אמר אקר. "ראיתי אותה בתקופות קשות ובמעט רגעים טובים. ארצה לתרום בעשיה ועכשיו תחת עמותת הכחולה יש סיכוי להזיז דברים ולהחזיר המועדון למקום הראוי בתמיכת הקהל ונציגיו בועד המנהל. ניהלתי מערכות כמנכל במגזר העסקי ,תוך צבירת ניסיון ניהולי בשוק מוצרי הצריכה ושווקים אחרים. אוכל, אני מקווה, לסייע בהיבטים השונים של ניהול מודרני בשוק תחרותי".

עוד הוסיף אקר: "ניהול קבוצת כדורגל ע"י עמותת אוהדים הוא אתגר מעניין ויחודי למרות שיש לו מקבילות במקומות אחרים. בכחולה התקבצו אנשים שרוצים לקדם בשקיפות ובניהול נקי ומקצועי את מועדון הפועל פת לקדמת הבמה. הדרך ארוכה אבל אני מאמין שעם כל הקשיים נעשים דברים בכיוון הנכון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שלמה עצמוני

    אודי יקר, כל המייזם של הכחולה בעל ערך, בזכות חברותך בדריקטוריון.
    אני בטוח, שאתה האדם הנכון במקום הנכון.
    למרות, שביקשתי ממך לחשוב פעמיים, החלטת ללכת עם האהבה שלך.
    ב ה צ ל ח ה !!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר