עו"ד גלעד שי. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
עו"ד גלעד שי. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

עו"ד גלעד שי מונה כחבר בדירקטוריון הפועל פ"ת, מני בסון עשוי להצטרף גם הוא

שי, אוהד מכבי תל אביב המשמש כמשנה למנכ"ל של חברה ממשלתית, ישמש כממלא מקום יו"ר הדירקטוריון, כאשר כיום אין יו"ר קבוע. ניסיונות לצרף גם את חלוץ העבר כחבר השישי

פורסם בתאריך: 5.3.20 18:10

תהליך האיוש מחדש של דירקטוריון הפועל פתח תקוה נמשך, כאשר היום (חמישי) מונה עו"ד גלעד שי כחבר החמישי אחרי ד"ר שלומית גיא, קובי לוי, עמירן שקלים ואודי אקר. שי, אוהד מכבי תל אביב, הוא קרוב משפחתו של היועץ המשפטי של המועדון והמשקיף בדירקטוריון, עו"ד תומר פרסלר.

עו"ד שי ישמש כממלא מקום יו"ר הדירקטוריון, אך בהעדר יו"ר אחר, אשר גם לא נראה שימונה בקרוב, הוא צפוי לשמש בתפקיד יושב הראש בפועל. שי הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים. משמש כמשנה למנכ"ל והיועץ המשפטי של חברה ממשלתית ונסחרת העוסקת בתחום התשתיות.

"כהונה כדירקטור בהפועל פתח תקוה הינה זכות ואתגר חשוב ומרתק, שמחבר בין שני תחומי העניין האהובים עליי – כדורגל וניהול אסטרטגי, ובייחוד כאשר מדובר בהפועל פתח תקוה, מועדון יחיד ומיוחד", אמר שי. "מהיכרותי עם המועדון והאנשים המצוינים והערכיים שפגשתי עד כה, אני משוכנע שאפשר להוביל את הפועל פתח תקוה לחזור ולהיות מקבוצות הכדורגל המובילות בישראל, אם כי נדרש תהליך סבלני של מספר שנים".

במקביל לצירופם בתקופה האחרונה של שי, שקלים ואקר, במועדון עושים מאמצים לצרף חבר דירקטוריון נוסף, אחרי שנראה כי הניסיונות לצרף את מ"מ מפכ"ל המשטרה לשעבר, בנצי סאו ותת אלוף במיל' שמוליק אולנסקי, לא צלחו בשלב הזה. המועמד הבולט להיות החבר השישי הוא חלוץ העבר של הקבוצה, מני בסון, המשמש כיום כרואה חשבון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר