עמית מזרחי. צילום: זאב שטרן
עמית מזרחי. צילום: זאב שטרן

עמית מזרחי יפתח בהרכב הפועל פ"ת מחר, ניב סרדל סובל מצוואר תפוס

הקשר צפוי לקבל הזדמנות ב-11 על חשבונו של דניאל שוורצבוים המוצהב, כמו גם השוער עדי נסה שיפתח במקום ברק לוי. סרדל צפוי לקבל זריקה ולפתוח בהרכב, נדב ראובני יחליפו במידת הצורך

פורסם בתאריך: 5.3.20 18:36

שלושה מחזורים לסיום הסיבוב השני והחלוקה לפלייאוף עליון ותחתון, תארח מחר (שישי, 15:00, ראש הזהב) הפועל פתח תקוה את בית"ר תל אביב בת ים, לקרב ישיר על המקום בשמונה הראשונות. הפועל מגיעה למשחק מהמקום העשירי עם 34 נקודות, בעוד שיריבתה במקום השמיני עם שתי נקודות יותר.

שוער המשנה, עדי נסה, יפתח מחר בין הקורות במקומו של ברק לוי המוצהב. במקומו של דניאל שוורצבוים, שמוצהב גם הוא, צפוי לפתוח עמית מזרחי. המגן הימני ניב סרדל סובל מצוואר תפוס, אך צפוי לקבל זריקה ולפתוח ב-11. במידה וסרדל לא יהיה כשיר, יפתח במקומו נדב ראובני. נפתלי בלאי ימשיך בעמדת המגן השמאלי.

קבוצת הנוער של המועדון הוגרלה היום במסגרת שמינית גמר גביע המדינה למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד. הדרומיים, שמוליכים את המחוז הדרומי של הליגה השנייה, בה משחקת הפועל, עדיין לא נוצחו העונה בכל המסגרות. דווקא הפועל הייתה קרובה לחלץ נקודה מאשדוד במשחק ביניהן לפני מספר חודשים, אך ספגה בדקה האחרונה של תוספת הזמן והפסידה לבסוף 2:1.

הרכב משוער: עדי נסה, ניב סרדל (נדב ראובני), מתן גושה, יעקב אבבה, רם לוי, נפתלי בלאי, עומר צלישר, עמית מזרחי, עוז פרץ, עומר בוארון, בנג'מין קוקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר