פרדי דוד צילום נמרוד גליקמן
פרדי דוד צילום נמרוד גליקמן

מנהל מקצועי חדש למחלקת הנוער של הפועל: פרדי דוד

דוד, שדחה הצעה לאמן את הקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב, אמר: "ניצב בפניי אתגר ענק, זה המקום בו התחלתי"

פורסם בתאריך: 26.5.17 13:46

פרדי דוד מונה למנהלה המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל פתח תקוה, במקומו של דורון רז שמילא את התפקיד בשתי העונות האחרונות.דוד מזוהה עם הפועל, אימן בעצמו את קבוצת הנוער איתה זכה באליפות, וגם את הקבוצה הבוגרת.קבוצתו האחרונה הייתה הפועל קטמון אותה עזב במהלך העונה שעברה.

דוד היה מועמד גם לאימון הקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב בימים האחרונים, אך דחה את ההצעה והעדיף את התפקיד שהוצע לו בהפועל פתח תקוה. משימתו הראשונה במועדון צפויה להיות מינוי מאמן לקבוצת הנוער במקום אורן קריספין, שיאמן את הבוגרים.
"מינוי זה הוא אבן דרך משמעותית בחזרת המועדון לקדמת הבמה מתוך ההכרה כי מחלקת הנוער היא הנדבך החשוב ביותר לעתידו המקצועי", ציינו במועדון, "פרדי דוד ויתר בימים האחרונים על חוזי העסקה במקומות אחרים מתוך רצון לשוב למקום בו החל את דרכו ומתוך אמונה שיחד נהפוך את מחלקת הנוער לחממה המטפחת את שחקני העתיד של הפועל".
פרדי דוד מסר: "אני שמח לחזור למקורות שהצמיחו ונתנו לי קריירת אימון רצופת חוויות מדהימות, זה המקום בו התחלתי.  ניצב בפני אתגר ענק להחזיר את ימי התהילה שהיו בעבר למועדון ואין ספק שהצעד הראשון אמור להתחיל במחלקה הצעירה. אין לי ספק שיקח לנו מספר שנים לחזון הזה אך אני סמוך ובטוח שבעזרת הידע והניסיון שרכשתי עם השנים ובעזרתם המון אנשים טובים ונחושים מסביב נצליח להגשים את המשימה. ב- 1/6/17 החל עידן חדש במחלקת הנוער שלנו שהיתה שם דבר בכדורגל הישראלי, בהצלחה לכולנו".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר