בתי דפוס מומלצים בפתח תקוה (צילום: By zefart, shutterstock)
בתי דפוס מומלצים בפתח תקוה (צילום: By zefart, shutterstock)

בתי דפוס מומלצים בפתח תקוה: 'פרומו מדיה', דפוס חכם

החשיבה השיווקית שמאחורי כל פריט, מכונות הדפוס הדיגיטלי החדישות, שירותי העיצוב הגרפי בהתאם לצורכי הלקוח: כשמחפשים בתי דפוס מומלצים בפתח תקוה, הכתובת היא אחת - פרומו מדיה, One Stop Shop לכל שירותי הדפוס

פורסם בתאריך: 16.3.20 14:38

פרומו מדיה: דפוס דיגיטלי חכם

עבור בית הדפוס 'פרומו מדיה', כל מוצר דפוס חדש הוא כמו לידה. זה לא מפתיע שעובדי החברה משקיעים כל כך הרבה בחשיבה השיווקית מאחורי כל פריט ופריט, אם מתחשבים בעובדה שהחברה נוסדה בכלל כמשרד פרסום. הכיוון הראשוני שבו שאף לעסוק אמיר בייגל, מנכ"ל החברה, הוא התחום השיווקי. המטרה שלו הייתה להעניק לכל לקוח מוצר דפוס ייחודי, שיפרסם את העסק או האירוע שלו באופן המדויק ביותר.

כשפרומו מדיה הוקמה בשנת 1995, בית הדפוס היווה אומנם נישה צדדית אך משמעותית מאוד עבור אמיר. אחרי הכול, התוצאה הסופית יוצאת ממכונת הדפוס. "הגעתי בכלל מתחום היזמות והניהול, ובאותה תקופה העסק כלל רק הדפסות לייזר וסטודיו לעיצוב. בתחילה לא התייחסתי למקום כאל בית דפוס אלא שמתי דגש על ההיבט השיווקי והפרסומי", מספר אמיר.

פרומו מדיה: one stop shop (צילום: פרומו מדיה יח"צ)

פרומו מדיה: one stop shop (צילום: פרומו מדיה יח"צ)

ככל שהשנים חלפו ובהתאם לצורכי השוק, הושם דגש ניכר יותר על הדפוס עצמו. החברה החליטה לרכוש מכונות דפוס דיגיטלי חדישות במטרה להעניק שירותי דפוס ברמה גבוהה, שיוכלו לפנות גם ללקוחות המעוניינים בהדפסות איכותיות בלבד. 20 שנים מאז, המקום הוא כיום מעצמת דפוס של ממש שבה ניתן ליהנות מכל שירותי הדפוס. בו-בזמן, הידע הרב של אמיר בייגל בתחום השיווק והפרסום ממשיך להוות יתרון אדיר עבור לקוחותיו.

"אנחנו למעשה one stop shop", מסביר אמיר, "מקום שמעניק מטרייה שלמה למגוון עצום של צרכים כגון מעטפות, כרטיסי ביקור, פנקסים, שילוט בכל הגדלים, חיתוכים צורניים בלייזר, קאפות, תמונות קנבס, חותמות, חוברות, הזמנות לאירועים והדפסה על מבחר חומרים מיוחדים. יש לנו מכונות דפוס מתקדמות שמוציאות בריצה אחת מוצר מוכן כגון חוברות, כרטיסים, פנקסים ושלטים. אנו מספקים גם שירותי התקנה של שילוט ענק ואותיות בנויות עבור כל אירוע או עסק.

"היתרון הגדול שלנו הוא במגוון הרחב של שירותי הדפוס וגם בהתמחות בכמויות הדפסה קטנות ובינוניות. היום כבר אין צורך להדפיס כמויות עצומות ולהיתקע עם מלאי נייר מיותר, אלא ניתן להדפיס בדיוק את הכמות הרצויה ואפילו לשנות מידע תוך כדי הדפסה".

מוצר דפוס ייחודי שיפרסם את העסק או האירוע במדויק (צילום: פרומו מדיה יח"צ)

מוצר דפוס ייחודי שיפרסם את העסק או האירוע במדויק (צילום: פרומו מדיה יח"צ)

פרומו מדיה עובדת עם מעצבים שמעבירים אליה עבודות שונות ומגוונות, ובו-בזמן מעניקה שירותי עיצוב גרפי משלה – שתי מעצבות גרפיות מוכשרות שעובדות ביחד עם אמיר על עיצוב מדויק ותואם לצורכי הלקוח מחד, ותוך התבססות על חשיבה שיווקית נכונה ומושכת לעין מאידך. השילוב של העיצוב החכם עם מכונות הדפוס המתקדמות ושירותי השיווק המקצועיים, הוא למעשה סוד ההצלחה של פרומו מדיה.

המקום צבר לעצמו מוניטין של בית דפוס מתקדם שמתעדכן באופן תמידי בהתפתחויות הטכנולוגיות בתחום. אמיר יוצא מדי שנה לתערוכות דפוס רבות על מנת להרחיב את היצע הדפוס של העסק, שממילא נחשב למתקדם טכנולוגית. דוגמה בולטת לכך היא בנישה חדשנית נוספת שעתידה להיכנס לעסק בקרוב – הדפסה ישירה על גבי מוצרים קשיחים ותלת ממדיים ומוצרי פרסום.

החברה מחזיקה בשלוש חברות-בת: 'פרינט סטופ' – חנות דפוס אינטרנטית ונגישה; 'סקול מדיה' – חברה העוסקת ביצירת סביבה לימודית למוסדות חינוך; ו-STU – הסטודיו לעיצוב גרפי. כל אלה פועלות יחדיו בהרמוניה ותחת פיקוח מתמיד של אמיר בייגל, כך שהכול ממשיך לתקתק כמו שעון ולהעניק ללקוחות את כל מגוון שירותי הדפוס המתקדמים שהעסק מציע – ממש כאילו מדובר בחברה אמריקאית לכל דבר ועניין.

סוד ההצלחה של פרומו מדיה (צילום: פרומו מדיה יח"צ)

סוד ההצלחה של פרומו מדיה (צילום: פרומו מדיה יח"צ)

פרומו מדיה פרסום ושיווק בע"מ – דפוס דיגיטלי חכם

כתובת: רחוב הסיבים 26, קריית מטלון, פתח תקוה

טלפון: 03-9236661

מעבר לאתר החברה

מעבר לחנות האינטרנטית

למשלוח מייל: [email protected] | [email protected]


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר