שחקני הפועל. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה

משבר הקורונה: שחקני הבוגרים והצוות המקצועי של הפועל פ"ת הוצאו לחל"ת

אחרי עובדי מחלקת הנוער, גם שאר עובדי המועדון יצאו לחופשה ללא תשלום. "אני מבין את המועדון שנכנס לסיטואציה לא פשוטה", אמר המאמן מסאי דגו

פורסם בתאריך: 24.3.20 14:36

הפועל פתח תקוה הצטרפה כצפוי לקבוצות רבות בליגה שהוצאו לחל"ת בשל משבר הקורונה. בחמישי חתמו על טפסי החל"ת חברי הצוות המקצועי בראשות המאמן מסאי דגו והמנהל הספורטיבי ניב טל. כמוהם, גם שאר אנשי הצוות במועדון, כולל המנכ"ל רועי אלרום, יצאו לחל"ת.

בתחילת השבוע נשלחו טפסי החל"ת גם לשחקנים, במטרה כשהמטרה עבור כולם לסיים את ההליכים עד חמישי הקרוב, המועד האחרון לרישום בלשכת התעסוקה על מנת להיות זכאי לתשלום על החצי השני של חודש מרץ. יש להדגיש כי חוק החל"ת לא תקף לגבי חיילים. אגב, למרות חוסר הוודאות לגבי המשך העונה, החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו עדיין שוהה בישראל.

"אני מבין את המועדון שנכנס לסיטואציה לא פשוטה כמו כל הכדורגל הישראלי, ומקווה מאוד שנחזור למגרשים כמה שיותר מהר ושכולם יהיו בריאים", אמר דגו. טל הוסיף כי "חתמתי על חל"ת וזו הייתה ההחלטה של הוועד, הדירקטוריון והמועדון. ברגע שאסור להתאמן אפילו בקבוצות קטנות והעירייה לא מרשה להתאמן במתחם, אין ברירה וכולם יוצאים לחל"ת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר