פרדי דוד. צילום זאב שטרן
פרדי דוד. צילום זאב שטרן

"אני הצלתי את המועדון מירידה לליגה א'". הפועל נפרדה באופן מפתיע מפרדי דוד

הפועל פתח תקוה הודיעה היום במפתיע על פרידה מהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בשלוש השנים האחרונות, פרדי דוד, שמסר: "נהניתי להיות חלק מהתהליך של שלוש השנים האחרונות"

פורסם בתאריך: 26.4.20 09:44

הודעה מפתיעה: הפועל פתח תקוה הודיעה היום על פרידה מהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בשלוש השנים האחרונות, פרדי דוד, שהוביל בשנים האחרונות תהליך של שיקום מחלקת הנוער. בהודעת המועדון נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה מודיע על סיום העסקתו של פרדי דוד כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער של המועדון. מועדון הכדורגל מודה לפרדי דוד על עבודתו המסורה ותרומתו למועדון בשלוש שנים האחרונות. פרדי דוד הוא איש הפועל פתח תקוה וכך גם ישאר בעתיד. פרדי דוד מסר: ״אני רוצה להודות לכולם על שלוש שנים מאתגרות, זה הזמן שלי להתקדם לאתגר הבא״. אנו מאחלים לפרדי דוד הצלחה בהמשך".

פרדי דוד אמר למלאבס: "עברנו שלוש שנים מאתגרות שכללו פירוק, הלנת שכר, חילופי שלטון ועוד, אבל ידענו תמיד לשמור על המועדון. אני זה שהציל אותו מירידה לליגה א', בסוף תקופת גלנט כשלקחתי את המועדון לפירוק. ההתאחדות הורידה כזכור את הקבוצה לליגה א' אבל בעזרתו הנדיבה של הספונסר יוגב איטח שכרנו עורך דין, הגשנו ערעור והצלחנו להשאיר המועדון בליגה לאומית. נהניתי להיות חלק מהתהליך של שלוש השנים האחרונות ועכשיו הגיע הזמן עבורי לאתגר הבא. אני מאחל הצלחה למועדון הפועל פתח תקוה".

עדיין לא פורסם דבר לגבי בעלי תפקידים בכירים בקבוצה הבוגרת לנוכח חוסר ההצלחה העונה בכמה מישורים.

פרטים נוספים יובאו בהמשך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר