רותם כהן, יוסי חלפון, יוסי פיטוסי, פסיפס, משאית הקצב. צילום עומר שפירא, עיריית פתח תקוה, יח"צ

עצמאות בפתח תקוה: משאיות קצב, די.ג'יי, אמנים מקומיים, ושידור מופע מהגולה

13 משאיות קצב יסתובבו בכל שכונות העיר עם דיג'יי ואמנים מקומיים רבים. על אחת מהן יופיע רותם כהן שתרם את התשלום עבור המופע לקשישים נזקקים מהעיר. ניידת של גלגל"צ תשדר מפתח תקוה

פורסם בתאריך: 28.4.20 19:40

חגיגות יום העצמאות בפתח תקווה יתקיימו השנה תחת מגבלות הקורונה ובמתכונת ייחודית של משאיות קצב שיסיירו הערב (שלישי) ברחבי העיר, בין השעות 20:00-23:30.
העירייה החליטה כזכור לשנות את מתכונת חגיגות יום העצמאות בעיר ולבטל את הופעת האמנים המוכרים על גבי המשאיות. במהלך ערב יום העצמאות, 13 משאיות קצב יסתובבו בכל שכונות העיר ויחגגו עם התושבים אשר מוזמנים להצטרף לחגיגה מהמרפסות. על המשאיות יופיעו אמנים מקומיים ו-DJ שיעשו שמח עם מוזיקה ישראלית, מקפיצה ומלהיבה. האמנים שיופיעו הם: אלרואי טיירי, יוסי חלפון, עידו ויניב אליוף, יונתן דרזי, יוסי פיטוסי, אסף כהן, אריאל זוראייב, רום שינדלר, צחי גלילה, דניאל מיתר, אלקנה מרציאנו ומאיר כהן. מבין הזמרים המוכרים שאמורים היו להופיע בעיר ביום העצמאות, יופיע על גבי אחת המשאיות רותם כהן, הזמר האהוב והמוכר, אשר תרם את התשלום עבור הופעתו לטובת קשישים נזקקים תושבי העיר. אליו יצטרף כוכב הרשת ייבגני זרובינסקי. ה-DJ שיופיעו על המשאיות הם: אודי מימון, אורן כהן, מאור קורן, ישי שרון, ראנצ'ו, יוסי פיטוסי, מרגה, רום אוחנה וערן יוסף, איתי שדה, משה בוסקילה ושרון ליבוביץ.

רותם כהן

יוסי חלפון. צילום עומר שפירא

יוסי חלפון. צילום עומר שפירא

קודם לכן, בשעה 19:30, תתקיים תפילת הלל – חגיגה מוזיקלית עם החזן דב הנדלר. בשעה 22:00 ישודר המופע "שרים למדינה", משה להב והטיש הגדול מארחים את ישי לפידות. האירועים צולמו בגולה ללא קהל וישודרו בפייסבוק העירוני.
מחר, יום רביעי, יום העצמאות תסייר בעיר ניידת של גלגל"צ ותשדר מהשטח בין השעות 14:00-12:00. בבית האבות רקנאטי בשכונת מטלון, תתקיים הופעה אותה תרם תיאטרון פסיפס לדיירי המקום. זהו מופע המשלב קטעי משחק ושירה ישראלית בשילוב דמויות מהעבר.

תרבות- משה להב. צילום אור טל

משה להב. צילום אור טל

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "לקראת יום העצמאות נערכנו לחגיגות עם משאיות קצב בכל רחבי העיר, כדי שכולנו נחגוג יחד מהמרפסות את חגיגות יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. לבקשת הציבור ולאחר מחשבה נוספת החלטנו להפעיל את המשאיות רק עם אמנים מקומיים ו- DJ שיעשו לנו שמח עם מוזיקה ישראלית, וביטלנו את הופעת האמנים המוכרים והאהובים. את הכסף נמשיך להשקיע לטובת הנזקקים והקשישים. לאחר מתן ההודעה למשתתפים חזר אליי האמן והיוצר המוערך רותם כהן בהצעה לפיה הוא יופיע ויתרום את כל ההכנסות מהופעתו לקשישים נזקקים מהעיר. נעניתי מיד ליוזמה אשר מעידה יתר מכל כי מעבר להיותו זמר מוכשר, רותם כהן הוא גם אדם ערכי ונדיב. אני מאחל לכל התושבות והתושבים ולכל בית ישראל בריאות איתנה וחג עצמאות שמח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דנה

    משאית רועשת מאוד עם מוסיקה בדיציבלים בלתי נסבלים שגרמה להתנהלות האם זו הדרך לחגוג?

  2. אלי לוי

    ברצינות ! מי היה צריך את משאיות הרעש האלה ? רק הפריעו הציקו זייפו בווליום מחריש אוזנים וממש ממש לא היה כיף לאף אחד לשמוע מוסיקה רדודה באיכות אפס. פשוט הפריעו להנות ותוכניות יפות ומוסיקה איכותית בבית. זו האמת !

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר