אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

הפועל בליגת העל? זה תלוי רק בנו. באמת

אם נצליח לשבור את שיא החברים והחברות בעמותה, נוכל להעמיד קבוצה אטרקטיבית, תחרותית, עם סכין בין השיניים. אנחנו לא יכולים לשאוף למשהו שהוא פחות מעליית ליגה. אז בואו נתגייס ונעזור לזה לקרות. טור מיוחד של טל שפירא, חבר הוועד המנהל של העמותה

פורסם בתאריך: 14.5.20 10:53

הפועל פתח תקוה תמיד הייתה ותמיד תהיה מועדון של אוהדיה. גם בעבר תחת בעלות פרטית, האוהדים היו חלק אינטגרלי ממרקם המועדון, מהנשמה שלו, מה-DNA שלו. בין אם זה בנוכחות באימונים, במשחקי מחלקת הנוער, במשחקי אימון של תחילת עונה במכון וינגייט או אפילו במחנות אימונים בחו"ל. ישנו חיבור בלתי ניתן להפרדה בין אוהדי הפועל פתח תקוה למועדון הכדורגל. וכמו שאומרת הקלישאה, זר לא יבין זאת.

כי אחרת, קשה לחשוב על הסבר אחר לכך שמועדון שעבר כל כך הרבה טלטלות, עדיין זוכה לתמיכה, מעורבות, וחיבור רגשי אל מול כל כך הרבה אוהדים. הפועל חיה, קיימת ונושמת בזכות אוהדיה. זה היה כך גם כאשר הקבוצה הייתה בבעלות פרטית, וזה בטח כך עכשיו, כאשר האוהדים הם הבעלים. "זה תלוי בנו", הוא לא סתם עוד סלוגן מוצלח יותר או פחות, אלו לא סתם מילים. כי זה באמת תלוי רק בנו, האוהדים. זה תלוי בכך שנמשיך להעניק לשחקנים את התמיכה הנפלאה מהיציע. זה תלוי בכך שנצטרף לעמותה ונעניק להפועל בסיס רחב ואיתן.

טל שפירא

טל שפירא

אני אוהד הפועל מילדות, מהבית מהמשפחה. נבחרתי לוועד המנהל הנכנס (הנה הגילוי הנאות) ואני מתרגש מהשליחות. הוועד המנהל החדש מאוחד בדעותיו לגבי המטרה. "ליגת העל – זה תלוי בנו!". זהו הסלוגן שנבחר על ידי צוות של מתנדבים אוהדי הקבוצה, הידוע כ"צוות קריאטיב" הפועל תחת ועדת השיווק.
החלק הראשון של הסלוגן נבחר כי כל חברי הוועד שמעו היטב את קריאות האוהדים. מקומה של הפועל פתח תקוה הוא אך ורק בליגת העל. החלק השני של הסלוגן אומר "זה תלוי בנו" ובשביל לעלות ליגה, כל אחד מאיתנו, אוהדי הפועל פתח תקוה, שיש ביכולתו לעשות זאת, צריך להצטרף או לחדש חברות בעמותה ולקחת על עצמו את האחריות לצרף לפחות אדם אחד נוסף.
רק 13 ימים עברו מאז תחילת חידוש ההרשמה. אנחנו קרובים כבר ל-200 חברים מחדשים. אוהדי הפועל פתח תקוה, שעברו את משבר הקורונה, גייסו לעונה הבאה כבר 210,000 שקלים (!) במסלולי ההצטרפות לעמותת הכחולה, והזרוע עוד נטויה.
אם נצליח לשבור את שיא החברים והחברות בעמותה העונה, נוכל להעמיד קבוצה אטרקטיבית, תחרותית, עם סכין בין השיניים. אנחנו מועדון עם היסטוריה מפוארת ועתיד ורוד ואנחנו לא יכולים לשאוף בשום עונה בלאומית למשהו שהוא פחות מעליית ליגה. אז בואו נתגייס ונעזור לזה לקרות, נקרב את הפועל לעבר המטרה.

# טל שפירא הוא חבר הוועד המנהל החדש של עמותת הכחולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. 4everBlue

    יופי של כתבה טל
    גאווה למועדון ולנו האוהדים שיש לנו כזה חבר בוועד!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר