אב לילדים חודר למתחם הגנים באם המושבות מבלי שאיש יבחין בו. צילום: סער אלון ומעיין עופרי אבירם
אב לילדים חודר למתחם הגנים באם המושבות מבלי שאיש יבחין בו. צילום: סער אלון ומעיין עופרי אבירם

צפו: הקלות הבלתי נסבלת בה חודרים למתחם גנים ללא שומר

באמצע היום הצליח הורה לילדים במתחם הגנים באם המושבות להיכנס בשער הפתוח לרווחה, לחצות את החנייה ולטפס מעל השער הפנימי מבלי שאיש יבחין בו. "מטרידה הקלות בה כל אחד יכול להיכנס למתחם, ושלא יגידו שהכתובת לא הייתה על הקיר"

פורסם בתאריך: 11.9.17 11:03

הורים לילדים ממתחם הגנים בשכונת אם המושבות, שהעירייה הודיעה להם ולמתחם נוסף בנווה גן בתחילת השנה שמעתה לא יוצב מאבטח בכניסה לגן (המאבטח עבר יחד עם ילדי בית הספר למשכנם החדש) החליטו לעשות מעשה. השבוע הם העלו סרטון ובו רואים את אחד ההורים נכנס לשטח הגן בקלות, באמצע יום לימודים, מבלי שאף אחד שם לב.

האב נכנס דרך השער הפתוח של מתחם הגנים, חצה את החנייה, הגיע לשער נוסף, טיפס עליו באמצעות כיסא, ונכנס פנימה.

לטענת ההורים המצב שנוצר בשטח הוא לא הגיוני והם חוששים שיקרה משהו. "אף אחד מהעירייה לא יצר איתנו קשר", אומרת מעיין עופרי אבירם, שהעלתה את הסרטון יחד עם סער אלון, אבא בגן

"גן ילדים פרוץ וראש העיר טוען שהוא ישן בשקט. מטרידה הקלות בה כל אחד יכול להיכנס למתחם, ושלא יגידו שהכתובת לא הייתה על הקיר", היא אומרת ומציינת שהם ימשיכו לעלות סרטונים, כדי להעלות למודעות עד כמה מסוכן להזניח את עניין השמירה ולמען ביטחון ילדיהם.

בעיריית פתח תקווה בחרו שלא להגיב לסרטון עצמו ושלחו תגובה ישנה המתייחסת לעניין השביתה בגנים.

תגובת בעירייה: "שמירה הינו נושא בטחוני והצורך נקבע על ידי הגורמים המקצועיים בתחום הביטחון והמשטרה. מבחינה ביטחונית הוחלט שאין צורך בשמירה בגנים אלו, כמו ברוב הגנים בעיר. עד השנה הייתה שמירה למתחם בשל בית הספר שפעל בו באופן זמני. השנה בית הספר עבר למשרדנו החדש והשמירה עברה איתו. איומי שביתה ושביתה בפועל לא ישנו את המציאות ולא יתנו לגנים השובתים את מה שלא מגיע להם  אין הצדקה לשמירה ולכן לא תהייה שמירה, כל זאת בהתאם לגורמי הבטחון המוסמכים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר