גבריאל בר שני: "נדל"ן דיגיטלי בהישג ידיך - עתיד ענף הסחר". בתמונה: צוות TCM חוגג את החתימה על הסכם ההנפקה בבורסה האוסטרלית. צילום: יואב אלון
גבריאל בר שני: "נדל"ן דיגיטלי בהישג ידיך - עתיד ענף הסחר". בתמונה: צוות TCM חוגג את החתימה על הסכם ההנפקה בבורסה האוסטרלית. צילום: יואב אלון

גבריאל בר שני: "נדל"ן דיגיטלי בהישג ידיך – עתיד ענף הסחר"

תחום הסחר המקוון ממשיך לצבור תאוצה בחודשים האחרונים, ואנשים רבים פונים לתחום הנדל"ן הדיגיטלי כדי לזכות בעצמאות כלכלית. ישבנו עם המנכ"ל המשותף והמייסד של חברת TCM, גבי בר שני, שיפרט לנו על התחום החדשני ויספר לנו על תהליך ההנפקה של TCM בבורסה האוסטרלית

פורסם בתאריך: 10.6.20 10:04

בשנים האחרונות תחום הנכסים המקוונים צמח בקצב מסחרר וענקיות מסחר אלקטרוני כמו אמזון, שופיפיי, אלי באבא ואיביי, מהוות נתח מאוד גדול מהסחר הכולל בעולם. מעבר לצמיחה הטבעית של התחום, משבר הקורונה גרם גם לאנשים שבדרך כלל לא היו רוכשים מוצרים דרך האינטרנט – לעבור לרכישה מקוונת.

"ענף הסחר המקוון צומח בקצב של 25% בכל שנה, בעיקר בזירות הסחר הגדולות. לפני משבר הקורונה 14% מכלל הסחר בעולם בוצע דרך האינטרנט, כעת ההערכה היא שעוד השנה הסחר המקוון יוכפל ואנשים רבים ירכשו מוצרים באופן אקסקלוסיבי דרך הרשת", אמר גבריאל בר שני, מייסד חברת TCM ביחד עם שני בר.

חברת TCM, העוסקת באיתור, ניהול והשבחה של נכסים מקוונים וחנויות אינטרנטיות, יצאה לתהליך הנפקתה בבורסה האוסטרלית עם החתמים של הבורסה והיא אחת החברות המובילות בתחום בעולם. את הניהול של הנדל"ן הדיגיטלי מבצעת החברה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות שפותחו על ידה, המשלבות בתהליך AI, ביג דאטה, machine & deep learning, על מנת למקסם את הפוטנציאל והרווחיות של הנכס.

דוגמא לעלייה במכירות בחנויות של TCM בתקופת משבר הקורונה. תרשים באדיבות הלקוח

דוגמא לעלייה במכירות בחנויות של TCM בתקופת משבר הקורונה. תרשים באדיבות הלקוח

דוגמא לעלייה במכירות בחנויות של TCM בתקופת משבר הקורונה. תרשים באדיבות הלקוח

דוגמא לעלייה במכירות בחנויות של TCM בתקופת משבר הקורונה. תרשים באדיבות הלקוח

"החברה שלנו פיתחה לאורך השנים פרקטיקה, כלים וטכנולוגיות העושות שימוש בתהליכי אוטומציה ומבוססות על בינה מלאכותית וביג דאטה. באמצעות הכלים הייחודיים שלנו הצליחה חברת TCM להפוך למובילה בתחומה, ונכון להיום צפי מחזור המכירות שלנו עד שנת 2026 הוא 1.5 מיליארד דולר", אמר גבי בר שני.

"המערכות שלנו סורקות קרוב ל-4 מיליון מוצרים בכל יום, על מנת שנוכל להחליט אילו מוצרים מייצרים את הרווח הטוב ביותר עבור לקוחותינו. המומחים שלנו מנהלים כ-130 חנויות סחר מקוון והטכנולוגיה שלנו מאפשרת להם להעניק מענה מהיר ומדויק לכל תנודה בשוק", הוסיף בר.

חברת TCM תונפק בבורסה האוסטרלית

לאחרונה חתמה חברת TCM על הסכם ההנפקה בבורסה האוסטרלית ASX, וכעת מתקרבת בצעדי ענק לקראתה. על ההנפקה הקרבה ובאה אמר גבריאל בר שני: "חברת TCM ממשיכה להתקדם וכעת תהפוך לחברה ציבורית. זו הוכחה נוספת ליכולת שלו בתחום הנכסים המקוונים והנדל"ן הדיגיטלי ולניסיון רב השנים שלנו בזיהוי עסקאות משתלמות וניתוחן. אנחנו נמשיך לצמוח ונמשיך לייצר רווחים עבור לקוחותינו ונרגשים לקראת השלב הבא, כחברה הנסחרת בבורסה האוסטרלית".

נתונים באדיבות הלקוח

נתונים באדיבות הלקוח

אננדה קטירוולו, מנכ"ל ארמה קפיטל ואחד מחתמי הבורסה האוסטרלית, אמר על חברת TCM: "כאשר אנחנו מחפשים חברה להשקיע בה אנו מחפשים שלושה מאפיינים: נוכחות אינטרנטית, שוק צומח והון אנושי. למצוא את כל המאפיינים מקובצים באותה חברה זה מאורע כל כך נדיר, שאנחנו לא יכולנו לתת להזדמנות כזו לחלוף".

שני וגבי בר: "סוד ההצלחה – הון אנושי איכותי וטכנולוגיה מתקדמת"

הצלחתה של חברת TCM, לטענתו של גבי בר שני, היא בזכות ההון האנושי של החברה והעובדים המוכשרים לצד הכלים הייחודיים והטכנולוגיה. "אנו מעסיקים את צוות המוחות מהטובים בעולם בתחום הנכסים המקוונים וה-eCommerce", אמר בר. "הכלים שלנו הם פורצי דרך בתעשייה. באמצעות כלים אלו ובאמצעות שילוב אנליסטים מובילים, אנשי שיווק מקצועיים, קידום, ניהול ופיתוח, יצרנו חברה מובילה ומהפכנית בענף הנדל"ן הדיגיטלי".

 

סרטון אנימציה – חברת TCM

שני וגבי בר, מייסדים ומנכ"לים משותפים, מסכמים: "אנחנו מתרגשים לקראת ההנפקה בבורסה האוסטרלית אשר אפשרית בזכות העובדים המדהימים שלנו וטכנולוגיה. כמו כן, אנחנו מוקירים תודה ללקוחותינו שהצליחו ביחד איתנו לפרוץ את הגבולות ולפרוח בתחום הסחר המקוון – התחום הצומח ביותר בעולם כיום. ביחד, אנחנו בטוחים שנצליח להגיע לשיאים חדשים עבור לקוחותינו ועבור חברת TCM".

 

לבדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק

לביקור בדף האוהדים שלנו לחצו כאן


כתבה שיווקית


 


אין באמור בכתבה זו כדי להבטיח השגת תשואה כלשהי או כדי להוות המלצה על כדאיות של השקעה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר