עראיס מחנה יהודה, ציצו, רגאצי . צילום באדיבות שופ טיים, רגיצו
עראיס מחנה יהודה, ציצו, רגאצי . צילום באדיבות שופ טיים, רגיצו

קציצות מרוקאיות, בצק איטלקי ועראיס מירושלים: שלוש מסעדות נפתחו בפתח תקוה למרות הקורונה

למרות ההתפשטות המחודשת של הקורונה נפתחו בימים האחרונים שלוש מסעדות חדשות בפתח תקוה. אז מה אוכלים שם ומה חושבים הבעלים על העתיד ועל הקהל הפתח תקוואי?

פורסם בתאריך: 14.6.20 18:40

בעיצומה של התפשטות מחודשת של נגיף הקורונה, נפתחו בימים האחרונים שלוש מסעדות חדשות בפתח תקוה: עראיס מחניודה, פיצה בר רגאצי, וציצו.

ביום רביעי האחרון נפתחה מסעדת 'עראיס מחניודה' במתחם האוכל הכשר 'שופ טיים' ברחוב תוצרת הארץ. המקום מתמחה במנת בשר טחון בתוך פיתה צלויה ולצד זה יש גם תוספת של תפוח אדמה, סלט עגבניות ופלפל חריף שמוגש עם בצל ירוק טרי. הסניף בפתח תקווה הוא סניף השלישי של הרשת, אחרי הראשון שנפתח בשוק מחנה יהודה והשני בתל אביב. המקום מכיל בשלב הזה כ-60 מקומות ישיבה בתוך המסעדה ובחוץ ובהמשך המתחם יורחב לכ-80 מקומות. הוא בנוי בעיצוב תעשייתי מודרני של בטון חשוף עם תקרה גבוהה, נחושת, עץ טבעי, תאורה וצמחיה. מדובר על חלל מאוד גדול והאדריכל הוא אבי עדי. בעלי המקום הם אריאל אסקין וגלעד קידר.

עראיס מחנה יהודה. צילום באדיבות שופ טיים

"כשהחלטנו לפתוח את הסניף השלישי שלנו, חיפשנו בכל הארץ מקום שבתמהיל של האנשים דומה לירושלים", מספר קידר, "הגענו להחלטה שאנחנו רוצים לפתוח בפתח תקווה, כי האנשים די דומים לירושלמים, מה גם שעשינו תחקיר ובדקנו מאיפה מגיעים הכי הרבה אנשים לסניפים שלנו וראינו שהם מגיעים מפתח תקווה. חיפשנו מקום במשך מספר חודשים עד שהגענו למתחם ומהרגע הראשון ידענו שזה המקום שאנחנו רוצים לפתוח בו. אנחנו עלינו על השטח ב-20.1 ובמשך כחודשיים שיפצנו ואז הגיעה הקורונה שעצרה אותנו. המתחם והבעלים עזרו לנו בכל מה שצריך בשביל לעבור את התקופה הלא פשוטה". עוד הוא אומר: "לצד המנה המאוד טובה, אנחנו מוכרים גם אווירה ירושלמית, עם מוזיקה מזרחית ואווירה מאוד מיוחדת ובערב המקום מקבל בכלל לוק אחר. הקהל הפתח תקוואי קיבל אותנו בזרועות פתוחות, הגיעו בהמוניהם ואנחנו מפנקים את הלקוחות שלנו".

המקום כשר למהדרין ופתוח בכל יום מהשעה 18:00 ועד השעה 02:00. בהמשך ייפתח החל משעה 11:00 ועד השעות הקטנות של הלילה. ביום שישי המקום פתוח בין השעות 09:00-14:00, בשבת משעה אחרי צאת השבת. הכשרות היא מהדרין.

רגאצי פתח תקוה. צילום באדיבות המקום

# # #
מקום נוסף שנפתח הוא פיצה בר "רגאצי" ברחוב השחם 32, מקום המשלב פיצות לצד תפריט אלכוהול. אחד הבעלים של המקום הוא סתיו קרוק, בעליו של הבר הצמוד ה-ג'קי או – Jackie O אשר מזוהה מאוד עם שידורי כדורגל ומשמש בנוסף למקום בילוי רגיל גם לבר בו מתקיימים מפגשי צפייה של אוהדי קבוצות כדורגל. הפיצה בר תוכנן להיפתח לפני מספר חודשים, אבל לאור הקורונה והסגר הפתיחה נדחתה. "ברביעי שעבר התחלנו הרצה ופתיחה חגיגית תהיה בשבועות הקרובים", מספר קרוק, "התגובות עד עכשיו מעולות. מלבד הפיצות יש גם סלטים, מנות ראשונות, קינוחים מגניבים, פיצה נוטלה וכנפה. ויהיו עוד דברים בהמשך". הפיצה במקום עשויה מבצק שהותפח במשך 72 שעות ועשויה מקמחים איטלקיים, עגבניות איטלקיות וגבינות בוטיק ונאפית בטאבון איטלקי. "אנחנו רואים שאנשים מגיעים והתגובות טובות ואנחנו רק מקווים שזה ימשיך ככה ולא נלך אחורה", מוסיף קרוק. הוא מציין שגם הג'קי או חזר לעבוד: "הוא עדיין לא חזר באופן מלא למסלולו, אבל אנחנו מקווים שזה יקרה בהקדם".

המקום מכיל עד 100 מקומות ישיבה וכן טייק אוויי. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-01:00 ושישי-שבת: 19:00-01:00.

ציצו. צילום באדיבות שופ טיים

# # #
והיום, יום ראשון נפתח גם ציצו – מטבח מרוקאי – במתחם שופ טיים. ציצו מציע קציצות מרוקאיות בתוך לחם ייחודי עבודת יד, שיכול לספוג את הקציצות, הרוטב והממרחים. הקציצות יוצאת ישר מהסיר לתוך הלחם. במקום שמונה סוגים של קציצות, והכל בטעם אותנטי. את הסניף המקומי מנהלת בתל אל דבוש והמקום מכיל עד כ-50 מקומות ישיבה. "כשהחלטנו לפתוח את המקום, היינו וראינו כמה מקומות והגענו למסקנה שאנחנו רוצים לפתוח בפתח תקווה. קודם כל הקהל המקומי שהאוכל שלנו מתאים לו ולצד זה, הגענו למסקנה שפתח תקווה היא עיר מתפתחת. אנחנו מזון מהיר ותוך דקה יכולים לדאוג שהבנאדם ייתן ביס במנה", היא אומרת בחיוך ומתייחסת כמובן גם לתקופת הקורונה: "היינו אמורים לפתוח ב-16.3 ופתחנו כעבור שלושה חודשים. הקורונה הייתה תקופה לא פשוטה שפגעה לנו בהכנסות, אבל אנחנו לא מתלוננים, נהיה חזקים ונמשיך בכל הכוח. הקהל הפתח תקוואי מקבל אותנו באהבה, מפרגן ויש ביקורות טובות".

ביום שישי ה-26.6 הם יקיימו במקום בשעה 12:00 אירוע פתיחה חגיגי. המסעדה פתוחה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 11:00-23:00 בלילה ובשישי משעה 11:00-15:00, במוצ"ש כרגע סגור.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו



הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ערן

    השופ טיים הזה וכל הלובי הדתי בעירייה ממתגים את פתח תקווה כעיר דתית. מדהים שבאשדוד החרדית הקימו מתים ברמה של אירופה ופה כל דבר מייעדים לאמצע השבוע בלבד כדיי לא לפגוע חס וחלילה בתושבים הדתיים, אפילו אם זה לא באמת מפריע… אלה שמייצגים לכאורה את החילונים נרדמו בשמירה.
    אין עיר גדולה בארץ סגורה בשבת כמו פ״ת, פשוט להתבייש.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נכון , זו עיר מתה , וראש העיר נרדם בעמידה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר