בר אוכל בפתח תקוה: מסעדת צ'יצ'ו באה לעשות שמח. צילום: תומר וקנין
בר אוכל בפתח תקוה: מסעדת צ'יצ'ו באה לעשות שמח. צילום: תומר וקנין

בר אוכל בפתח תקוה: מסעדת צ'יצ'ו באה לעשות שמח

תחשבו על מסעדה שמגישה לכם קציצות לצד הבירה, לאחר האוכל אתם יכולים להתפנק עם נרגילות, מוסיקה מזרחית, חברים ואווירה טובה. במילים אחרות - הגיע הזמן שגם אתם תגיעו לחגוג ולאכול במסעדת צ'יצ'ו בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 6.7.20 16:49

הקונספט המהפכני שהביאה מסעדת צ'יצו לעולם נותן למבקרים במקום חוויה בת שני פנים; בצהריים אוכל מרוקאי אסלי, קציצות במבחר סוגים וטעמים המגיעות בלחם פרנה מעלף, ובערב בר מרוקאי כמיטב המסורת עם נרגילות, מוזיקה מזרחית, אלכוהול ואווירה שתרים גם סבתא זקנה מהכיסא היישר אל הרחבה.

רק הגענו וכבר התחלנו

הבר האנרגטי של מסעדת צ'יצו נפתח רק לפני מספר ימים עם פתיחה חגיגית במיוחד ביום שישי. רק נגיד שאלכוהול לא היה חסר שם ומי שהיה רעב היה יכול גם להזמין מנת קוסקוס מעולה (עם מרק! שאף אחד לא יערבב לנו קוסקוס עם ערק).

הרעיון לבר נולד ממש לא מזמן אחרי שצוות המנהלים של הבר, בתיה ומוש, זוג צעיר בשנות ה-20 לחייהם, החליט שהגיעו הזמן להכניס קצת אקשן למסעדה שלהם ולתת לאנשים טעימה מאוכל טוב, אלכוהול איכותי ומוזיקה שמחה.

ממסעדה למסיבה

עד היום צ'יצו תפקדה אך ורק כמסעדה, כשהסגנון המוביל הוא אוכל מרוקאי אסלי, כזה שלא תתפלאו למצוא גם אם תעשו סיבוב ברחובותיה של טנג'יר וקזבלנקה. הטעמים המיוחדים, מלאי התבלינים, הקציצות המיוחדות שמעלות זיכרונות נשכחים ולחם הפרנה האגדי של המקום, הפכו אותו מעוד מסעדה למקום שבו כל אחד חייב לבקר כדי לומר שהוא אכל אוכל מרוקאי אמיתי.

סועדי המקום יכולים לבחור בין מבחר קציצות כמו קציצות בעוף, בקר, סלמון פיקנטי, דגים ועוד. יש אפילו 3 מנות לטבעונים כשבהם קציצות עדשים ברוטב חריימה, וגזר וסלק אפוי. התיישבתם על יד השולחן? מזל טוב, תקבלו קציצות בפרנה כשבצד ילוו אותם גם מגוון סלטים מרוקאים כמיטב המסורת.

המסעדה ממוקמת בלב ליבה של פתח תקוה ודואגת להאכיל את תושבי האזור הרעבים ובעיקר את אלה שכבר שבעו מג'אנק פוד ומסעדות מזון מהיר, ומחפשים מאכלים באווירה ביתית ואותנטית. אגב, אם אין לכם זמן לצאת להפסקת צהריים בגלל כל העבודה שנשאר לכם לעשות במשרד, תוכלו להזמין כל מנה שתרצו עד למקום העבודה, כשהמשלוחים מגיעים חמים ובתוך זמן קצר.

נרים לחיים לשמיים

אחרי מספר חודשים ותגובות חמות ואוהדות מקרב לקוחות המסעדה שכבר הפכו לבני בית קבועים, החליטו בתיה ומוש לנצל את השעות השקטות של הערב כדי לעשות קצת רעש.

״קיבלנו פידבקים מאוד חיוביים על האוכל המעולה שאנחנו מגישים, אבל דבר נוסף שצד את תשומת לב הלקוחות הוא הסגנון של המקום. עיצבנו מקום עם אופי, היה חשוב לנו שכשאנשים יסתכלו בצלחת הם יראו אוכל מרוקאי אבל גם כשהם ירימו את המבט הם ירגישו את האווירה המרוקאית. לכן הכל פה מדבר את השפה של ״מרוקו״ – אוכל טוב, אנשים חמים והרבה שמח״, משתפת בתיה.

״הבנו שאנשים צמאים (או יותר נכון רעבים) למשהו שירגיש אותנטי, זה עבד עם המסעדה ולכן החלטנו לייצר עוד טוויסט, להביא את הסגנון המרוקאי גם בערב, ולהפוך את המקום לבר מרוקאי כמיטב המסורת שבו אפשר לרקוד, לשתות וגם לסגור שולחן לאירועי חפלה עבור קבוצות של עד 20 איש״.

הבר של צ'יצו מתחיל להניע גלגלים בימי חול החל מהשעה 6 בערב, כשצ'ייסרים ראשונים באוויר לא מאחרים להגיע. את המקום ממלא עשן נרגילות סמיך ומתקתק, הווליום עולה גבוה ומזטים ונשנושים מתחילים לרצף את השולחנות כמו יצירות פסיפס מרהיבות. הבר מתמלא צבעים, חיוכים ואווירה שמחה, כשהכל נבנה על טהרת העם המרוקאי שאף אחד לא יודע לעשות שמח כמוהו.

כנראה שאף פעם לא הגעתם לאותו מקום פעמיים באותו היום, אבל לכל דבר יש פעם ראשונה. הבר–מסעדה של צ'יצו פתוח במהלך כל השבוע, כשבמהלך היום תוכלו לרפד את הקיבה עם קציצות אגדתיות בלחם פרנה, שאחריהן תוכלו ללכת לשנ״צ ולחזור בדיוק בזמן לחפלה המרוקאית שמתחילה כל יום ב-6.

 

מסעדת צ'יצ'ו

כתובת: תוצרת הארץ 3, פתח תקווה

טלפון: 03-5338433

שעות פעילות: 

א-ה: 24:00-11:00

ו: 17:00-11:00

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לאתר

החאפלה של צ'יצ'ו. צילום: תומר וקנין

החאפלה של צ'יצ'ו. צילום: תומר וקנין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר