פרויקטים חדשים בגבעת שמואל: "אלקטרה מגורים" בפרויקטים שלא תרצו לפספס. הדמיה: 3dvision
פרויקטים חדשים בגבעת שמואל: "אלקטרה מגורים" בפרויקטים שלא תרצו לפספס. הדמיה: 3dvision

פרויקטים חדשים בגבעת שמואל: "אלקטרה מגורים" בפרויקטים שלא תרצו לפספס

פרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן צצים מדי יום בארצנו הקטנטנות, אבל פרויקט כזה עוד לא ראיתם – חווית מגורי הלייף סטייל של חברת "אלקטרה מגורים" מגיעה לגבעת שמואל בבניין מרשים שמגדיר את הביטוי "איכות מגורים" מחדש – הכירו את "אלקטרה לייף סטייל", הפרויקט החדש בגבעת שמואל

פורסם בתאריך: 9.7.20 18:33

את המותג "אלקטרה" קשה שלא להכיר בתור אחד מהמותגים הוותיקים והמזוהים בישראל המייצג בין היתר פעילויות בתחום המעליות, מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, המזגנים והבנייה. זרוע היזמות בענף המגורים של קבוצת אלקטרה היא "אלקטרה מגורים", חברה היוזמת ומשווקת פרויקטים יוקרתיים בכל רחבי הארץ. הפרויקט החדש והמרגש של החברה בגבעת שמואל, מביא לעולם הנדל"ן למגורים בשורה חדשה ומרעננת בדמות קונספט ייחודי שלמעשה מקים לחיים את עולם הלייף סטייל, בכל היבט בדירות, בשטחים הציבוריים ובמתחם כולו, כפי שאלקטרה הטיבו להגדיר את זה- "הרבה יותר מדירה".

הרבה יותר מדירה. הדמיה: 3dvision

הרבה יותר מדירה. הדמיה: 3dvision

מה הופך את הפרויקט לכל כך חדשני?

הפרויקט הוא מגדל מגורים מרשים המכיל 114 דירות שנעות בין דירות 3 חדרים ל-6 חדרים, וכמובן פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים מפוארים. כל דירה בפרויקט, הנקראות "דירות פרימיום", מציגה מפרט אולטרה-משודרג בשל שימת הלב יוצאת הדופן לפרטים הקטנים. יובל מרטין, מנהל השיווק של "אלקטרה מגורים" אומר: "פרויקט אלקטרה לייף סטייל בגבעת שמואל החדשה מציע שילוב יוצא דופן בין מגוון חללים ציבוריים איכותיים ומושקעים, דוגמת חדר קולנוע או עמדות עבודה שיתופיות, לדירות יוקרתיות במיוחד, שהושקעה בהן חשיבה על כל פרט ופרט. המטרה שלנו הייתה להציע בפרויקט משהו שונה לחלוטין – הרבה יותר מדירה. רצינו שבניין המגורים ישמש כתשתית לשלל חוויות משפחתיות וקהילתיות של הדיירים. אנחנו קוראים לזה "חדשנות עם נשמה". ואכן יש בקונספט הלייף סטייל של אלקטרה שילוב בין חדשנות אמתית, פרקטיות ויוקרתיות לבין צניעות, ערכים ובעיקר- המון רגש ונשמה".

ברוכים הבאים לדירת החלומות שלכם. הדמיה: 3dvision

ברוכים הבאים לדירת החלומות שלכם. הדמיה: 3dvision

אז מה יש בדירות?

כל דירה מגיעה עם מפרט שלוקח בחשבון את הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. חברת "אלקטרה מגורים" עבדה בשיתוף פעולה עם מותג הבית החכם המוביל בארה"ב על פיתוח מערכת "בית מותאם", שזו למעשה מערכת בית חכם לה בוצעו התאמות ספציפיות לצרכים של הקהילה המסורתית, שמהווה את רוב רובה של הקהילה בשכונת רמת הדר החדשה בגבעת שמואל. המערכת, שהיא מערכת קווית, מה שהופך אותה לאמינה ויציבה משמעותית מאחותה האלחוטית, כוללת שעוני שבת דיגיטליים חכמים, התממשקות לשעון אסטרונומי שמתעדכן אוטומטית בזמני הכניסה והיציאה של השבתות והחגים, מערכת בעלת מצבים שונים לשבתות בעלות מאפיינים שונים (למשל, שבת רגועה של המשפחה הקרובה אל מול שבת בה מגיעים אורחים) ואפשרויות שליטה נוחות לבני הבית, אשר נבנו מתוך מחשבה על ההתנהלות הסטנדרטית מדי שבת.

תשומת לב נוספת מוגשת לרוכשים בדמות חבילת עיצוב הבית, בה מעצב או מעצבת של חברת אלקטרה ARC מלווים את הרוכשים בכל תהליך העיצוב והסטיילינג בבית, לפי טעמם האישי. בנוסף, כפי שניתן לצפות, כל מיזוג האוויר בדירות הוא מיזוג אוויר משודרג של חטיבת המיזוג של אלקטרה, כאשר "אלקטרה מגורים" הוסיפה גם דאמפרים בחדרים ושנתיים נוספות לאחריות הבסיסית כמתנה לרוכשים.

והנוף... כל מילה מיותר. הדמיה: 3dvision

והנוף… כל מילה מיותר. הדמיה: 3dvision

החללים הציבוריים

מלבד המחשבה יוצאת הדופן במפרטי הדירות עצמן, ניכר כי הוקדשה מחשבה יתרה לחללים הציבוריים בבניין, שהם גולת הכותרת של חווית מגורי הלייף סטייל. ראשית, לובי הכניסה היוקרתי מעוטר באומנות ישראלית, מרוהט בטוב טעם עדכני ומציע לדיירים חדר אופניים נפרד, חדר דואר, חדר עגלות ועוד. בחלל חיצוני מקורה מחוץ לבניין יוכלו הדיירים להנות מאזור מתקני כושר וספורט. מועדון הדיירים הקיים בבניין שודרג לאולם רב תכליתי אשר כולל מטבח מאובזר, חדר קולנוע VIP מרוהט וייחודי, ואף אזור מאובזר של עמדות עבודה שיתופיות ברוח WE WORK. המעליות בבניין הן, איך לא, מעליות פרימיום מעוצבות של חטיבת המעליות של "אלקטרה", כאשר שתי מעליות מתוך הארבע בבניין תהיינה מעליות בעלות פיקוד שבת, בכדי למנוע עומסים בשבתות. לצידן, עוד מאפיין ייחודי ממנו ייהנו שומרי השבת – מערכת שעוני שבת המותקנת בחדרי המדרגות. חיפוי הבניין הוא מושקע במיוחד, עם שילוב של אלומיניום איכותי ויוקרתי.

פה אתם רוצים לגור. הדמיה: 3dvision

פה אתם רוצים לגור. הדמיה: 3dvision

ומה קורה בחוץ?

מחוץ לבניין המרשים, בתוך חלל המתחם, יוכלו הדיירים ליהנות מגינה ציבורית נרחבת ומטופחת, ומעוד פינוק קטן שמצביע על מחשבה גדולה – גינת תבלינים קהילתית ריחנית המיועדת לשימוש דיירי הפרויקט. קל לראות כיצד הקונספט של יצירת בסיס לחוויות קהילתיות ומשפחתיות קורם עור וגידים בפרויקט זה.

הפרויקט נבנה בשכונת רמת הדר החדשה בגבעת שמואל, שכונה חדשה, מודרנית ומבוקשת במיוחד הכוללת את כל צרכי הדייר במרחק הליכה: פארקים, בתי ספר, גני ילדים, בתי כנסת, מרכזים מסחריים, פתרונות תחבורה ציבורית מגוונים ועוד, מה שמהווה את החתיכה האחרונה בפאזל המושלם של חווית מגורים חדשנית ומושלמת.

 

פרויקט "אלקטרה לייף סטייל"

לפרטים: *9112

סביבת מגורים נעימה. הדמיה: 3dvision

סביבת מגורים נעימה. הדמיה: 3dvision


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר