נתי לוי. צילום אילן חתוכה
נתי לוי. צילום אילן חתוכה

נתי לוי מוכר מרק תימני: "לראות אדם אוכל ושבע, זה מרגש אותי יותר משיר"

שנים הוא קיבל מחמאות על המרק התימני שלו. עכשיו נתי לוי מוכר יחד עם אמו ואשתו כל חמישי ושישי מרק ומנות נוספות. המוזיקה? אחרי תשעה באב ייצאו שני סינגלים

פורסם בתאריך: 21.7.20 14:02

בימים בהם לא ניתן להופיע והאולמות סגורים, מנסים האומנים המקומיים למצוא לעצמם תחליפים. הזמר נתי לוי, שמתגורר בשנים האחרונות בשכונת כפר גנים א', החליט להגשים חלום קטן ובימים אלה הוא מוכר יחד עם אמו מרק תימני. לא, הוא לא מתכוון לעשות הסבה מקצועית, אלא בעיקר עושה לנשמה. "מדובר במרק שאני מכין למשפחה כבר 25 שנה", הוא מספר. "עוד כשהייתי ילד קטן בראש העין הסבתות היו מכינות את המרק התימני ואני המשכתי להכין למשפחה בתיבול ייחודי לי. עכשיו החלטתי להתחיל למכור אותו. במשך שנים הרבה חברים שבאו לאכול את המרק, שאלו למה אני לא מוכר אותו, עכשיו כשיש לי זמן קיבלתי אומץ. הכל מסביב סגור ומשעמם וזה מרגש אותי. מכרתי פעם ראשונה בשישי האחרון וקיבלתי המון מחמאות. את האמת, זה מרגש אותי אפילו יותר מאשר להוציא שיר, זה מחמם את הלב שאדם אוכל ושבע. זה מבחינתי הובי וגם כשנחזור להופיע, אני אמשיך להכין את המרק".

נתי לוי ואמו גליה לוי. צילום פרטי

נתי לוי ואמו גליה לוי. צילום פרטי

לצד זה אמו של נתי, גליה, הצטרפה אליו והיא מכינה פיתות, סחוג וחילבה. אשתו גלית, למדה מתכון לסאלוף ונתי מפרגן: "יצא לה מצוין". אז כמה זה עולה לנו? מנה עם מרק, עוף, חילבה וסאלוף עולה 40 שקלים ונמכרת בחמישי ובשישי.
מי הלקוחות?
נתי: "שכנים, חברים. אנשים שראו את הפוסט שלי והחליטו לפרגן".
ומה עם הבמה? מתגעגע?
"אני בהחלט מתגעגע להופעות ולקהל, אבל מצד שני אני יכול להגיד שאני נהנה מהשקט ומהתקופה. זה נכון שכלכלית קצת קשה, אבל יש בזה משהו קסום, של שקט ורוגע, לא דחוס והרבה זמן עם המשפחה. אחרי תשעה באב, אני אוציא שני סינגלים שהקלטתי עם שני זמרים צעירים מאוד מוכשרים, ישראל גברא ועדיאל ברוך אל ובינתיים אני נהנה מהתקופה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משה

    נתי לוי שלח הודעה שהוא ואמא שלו מוכרים אוכל תימני יפה, אבל איפה הכתובת מי שיודע היכן הכתובת שישלח אני אוהב אוכל תימני.

  2. דהרי

    איזה זמר מפוספס יש לנתי קול מיוחד שאין להרבה זמרים יש לנתי להיטים שישארו לעוד הרבה שנים וואדם נהר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר