צביעת בתים בפתח תקוה וראש העין: הכירו את טלאור לצביעה איכותית במחיר הוגן. צילום: Shutterstock - Robert Kneschke
צביעת בתים בפתח תקוה וראש העין: הכירו את טלאור לצביעה איכותית במחיר הוגן. צילום: Shutterstock - Robert Kneschke

צביעת בתים בפתח תקוה וראש העין: הכירו את טלאור לצביעה איכותית במחיר הוגן

צביעת בית אינה דבר פשוט כפי שאולי נדמה. לכן, לקבלת התוצאה הרצויה עדיף ומומלץ להיעזר בשירותיו של איש מקצוע בעל ניסיון בתחום. טלאור תם מבצע תיקוני חורים בקירות, עבודות שפכטל וצביעה לדירות, בתים וחדרי מדרגות. בואו להכיר מקרוב

פורסם בתאריך: 26.7.20 14:44

"צביעת קירות היא השלב האחרון בתהליך שיקום הקיר שכולל תיקוני חורים, וכמובן הכנה נדרשת לצביעה עצמה", מדגיש טלאור אשר מבצע כל עבודה במקצועיות רבה ותוך שרותיות גבוהה ללקוחותיו.

כדי להבטיח את קבלת התוצאות הטובות ביותר, אלו הם חלק מהשלבים אותם טלאור מבצע:

  • שיקום והכנת הקיר – הרבה לפני שמתחילים לצבוע וכדי לוודא שהצביעה תראה טוב ותחזיק מעמד לאורך זמן, מבצע טלאור תיקון של כל הסדקים והחורים הקיימים בקיר.
  • הפרדה בין אזור הצביעה ליתר חלקי החדר – שלב זה כולל הדבקת דבק נייר לאורך 'גבול' אזור הצביעה. כמו כן, מקפיד טלאור לוודא כי רהיטי החדר הוזזו הצידה ככל שניתן, ושהרצפה עצמה מכוסה ומוגנת מפני טפטופי צבע.
  • צביעה עדינה בפינות – בפינות הקיר וסביב המשקופים מבצע טלאור צביעה באמצעות מברשת.
אתם בוחרים את העיצוב, טלאור ידאג לכך שהוא ייצא מושלם. צילום: גילי חיימי

אתם בוחרים את העיצוב, טלאור ידאג לכך שהוא ייצא מושלם. צילום: גילי חיימי

את תהליך הצביעה עצמו מבצע טלאור באמצעות רולר, ונעזר במוט הארכה לרולר על מנת להגיע עד לקצה גובה הקיר. במידה ומדובר בצביעת אזור נרחב בדירה או בצביעת הדירה כולה, מגיע טלאור עם שותף נוסף, וכן מבטיח כי פרויקט הצביעה יסתיים תוך יום או יומיים לכל היותר.

אם תכננתם גם שיפוץ קטן שכולל עבודות גבס או עיצוב מחדש של האמבטיה הכולל ריצוף וקרמיקה, גם לכך טלאור ישמח להעניק לכם מענה. כך, הצוות של טלאור מורכב מאיש מקצוע בעל ניסיון רב בבניית גבס בתערוכות ובכנסים, וכן רצף מקצועי המנוסה בריצוף ובהדבקת קרמיקה לאמבטיה, לשביעות רצון הלקוח.

את שירותי הצביעה, עבודות הגבס והריצוף מציע טלאור במחירים הוגנים, תוך הקפדה על אמינות ושרותיות גבוהה ללקוח. "מעבר להבטחת עבודה מקצועית ונקייה, המטרה מבחינתי היא קודם כל להיות קשוב לצרכי הלקוח ולהבטיח שיהיה מרוצה בסיום התהליך", אומר טלאור. "אני שואף למצוינות באופי שלי ואעשה הכל כדי שהתוצאה הסופית תהיה לא פחות ממושלמת", הוא מוסיף.

כך מספר טלאור כי לא פעם הוא ואנשי הצוות העובדים עמו מעניקים שירות מעבר לנדרש, מבלי לגבות תשלום נוסף. על השאלה מדוע בחר במקצוע, משיב טלאור: "אני אוהב לעבוד עם אנשים ומבחינתי אין תחליף לקשר ולמפגש איתם. קורה לא פעם שאנחנו מתחילים עבודה עם לקוח ונוצר קשר, הלקוחות משתפים אותי בחיים שלהם ובסיום הפרויקט אנחנו כבר הופכים לחברים".

 

טלאור צביעת פנים

טלפון: 054-467-0700

מעבר לעמוד הפייסבוק

דיוק ומקצועיות ברמה גבוהה. צילום: גילי חיימי

דיוק ומקצועיות ברמה גבוהה. צילום: גילי חיימי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר