אינפינטי פורצלן למטבח בפתח תקוה: האבן השואבת של הבית שלכם. תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה
אינפינטי פורצלן למטבח בפתח תקוה: האבן השואבת של הבית שלכם. תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה

אינפינטי פורצלן למטבח בפתח תקוה: האבן השואבת של הבית שלכם

המטבח הוא מקום מרכזי בבית וכיאה למקום כזה, גם האבן שעוטפת אותו צריכה להיות ראויה, יפה ונוחה. אינפיניטי פורצלן היא האפשרות האופטימלית עבורכם ובכתבה הבאה תבינו בדויק למה

פורסם בתאריך: 10.8.20 16:15

פעם במספר שנים מגיע פיתוח מיוחד שנראה כאילו מטאטא מעליו את כל מה שהיה קיים עד כה ומוצא לעצמו מקום של כבוד לבד בפסגה. כך קרה עם האייפון שהשתלט על שוק הטלפונים הסלולריים כבר לפני יותר מעשור, כך קרה עם המכונית שהחליפה את כרכרות הסוסים, וכך קורה כיום עם אבן ה״אינפיניטי פורצלן״ שיצרה סטנדרט חדש לגמרי בשוק משטחי המטבח.

הסיפור של האינפיניטי פורצלן מתחיל למעשה כמה שנים אחורה, בתקופה שברוב הבתים אבן שיש הייתה האבן הנפוצה. אבן השיש, שהיא מהדורות הראשונים של משטחי האבן במטבחים, הייתה במשך שנים השליטה הבלעדית בענף, ואף אחד לא העז להתחרות בה. אך עם הזמן החלו להתקבל עוד ועוד תלונות על כך שהאבן הבהירה והמבריקה, אמנם נראית מעולה במטבח, אבל היא לא הכי פרקטית – בלשון המעטה.
אבן השיש ידועה כיום כאבן שאמנם נראית מדהים אך גם ככזו שסופחת אליה חומרים, כתמים, וצריבות, מה שהופך את העבודה עליה לקשה וזהירה ואת הבחירה בה ללא כל כך כדאית.

בניסיון למצוא חלופה לאבן השיש, נכנסה לשוק אבן הגרניט בה תלו אנשים תקוות רבות, אך למרות שהיא לא ספחה כתמים וצריבות, היא עדיין לא התאימה לסגנונות הבתים בישראל שהעדיפו אבן בהירה כמו השיש. לאחר מכן הצטרפו לחגיגה הדור השני של אבני המטבח – האבנים הסינטטיות, ובהן משטחי הקוורץ הסינטטיים והגרניט פורצלן. שתיהן היו אמורות לפתור את הבעיות של השיש, אך אבן הגרניט פורצלן של חברות רבות התגלתה כאבן חלשה יחסית שנשברת עם כל מכה שהיא מקבלת, ומשטחי הקוורץ הסינטטיים היו משעממים מדי בגלל הצבעים ההומוגניים והאחידים שלהם והעמידות הנמוכה שלהם לחום ולשריטות.

אינפיניטי פורצלן: הדור הבא כבר כאן

לאחר שראתה עליה בדרישה לגרניט פורצלן, החליטה הקונצרן ״גרופ קונקורד״ מאיטליה, שלו 50 שנות ניסיון בייצור משטחי פורצלן, שהגיע הזמן לתת מענה לדרישה של אנשים לאבן שנושאת עמה את כל היתרונות אך ללא החסרונות. לאחר תקופה של פיתוח, הוקמה חברת אינפיניטי פורצלן שהתחילה לייצר את האבן המיוחדת ולייצא אותה לכל העולם.

כיום משמשת האינפיניטי פורצלן כאחת האלטרנטיביות הטובות ביותר שקיימות היום בשוק, והיא מביאה איתה את הטוב ביותר מכל העולמות: היא עמידה בפני שריטות וכתמים, ואף מגיעה עם אחריות מלאה לעשר שנים. היא מתמודדת בגבורה עם כל חומר ששמים עליה, גם אם מדובר באקונומיקה או מים רותחים, מה שמאפשר לציבור הדתי להכשיר את המשטח ללא חשש מלפגוע בו. היא עמידה בפני קרני u.v ואינה מאבדת מצבעה, מה שהופך אותה למושלמת גם בשימוש במטבחים חיצוניים ועבור חיפוי חיצוני של הבית. היא עמידה ביותר ומציגה יכולות קשיחות יוצאות דופן.

בוחרים את האבן המושלמת

אינפיניטי פורצלן מגיעה בממדי ג'מבו, במידות של 1.62 מטר על 3.25 מטר, ובעובי של 6 מילימטר שמתאים יותר למי שמחפש פתרון חיפוי קירות או ריצוף, או בעוביים של 12 ו-20 מילימטר עבור משטחי מטבח.

את רמת הגימור תוכלו לבחור בעצמכם, כשבין האפשרויות שלכם תוכלו לבחור בין מבריק, מאט, או סטן משי – שבכלל לא קיים ברוב החלופות האחרות. באשר לצבעים של האבן, תוכלו לבחור ממגוון הצבעים הגדול שניתן למצוא בחנויות, הנע בין צבעים בהירים כמו בז', לבן, או אפור בהיר, דרך צבעים כהים יותר ועד משטחים בעלי צבע אחיד או משטחים שעליהם ״הדפס״ מיוחד המדמה את הגידים של אבני השיש. בעזרת ההדפס שעל האבן, שמדמה את הגידים שעל השיש טבעי, ניתן לחקות באופן מושלם את העיטורים הטבעיים שקיימים באבן הטבעית ובכך להבטיח ש״הגידים״ שעל האבן יזרמו מאחת לשנייה בצורה מושלמת עד ליצירת משטח אחיד וטבעי.

איפה מוצאים אינפיניטי פורצלן?

את האבן המיוחדת מייבאת ארצה חברת ״שיש אליהו חסון״, שהיא היבואנית הבלעדית של האבן בישראל. אם אתם רוצים לראות דוגמאות נוספות של האבן ולמצוא חנויות מהן ניתן לקנות אותה, פשוט התקשרו לחברה ותבקשו לקבל את כתובות החנויות שנמצאות בקרבתכם, או היכנסו לאתר והתרשמו בעצמכם.

האינפיניטי פורצלן הגיעה אלינו בסערה ומאז לא נחה, היא כבר השתלבה בבתיהם ובמטבחיהם של אלפי אנשים והפכה לבחירה מספר אחת של ישראלים רבים. אם אתם מחפשים אבן מושלמת שתשתלב בצורה אלגנטית בבית, תהיה לכם למשטח עבודה נוח וחופשי, ולא תעלה יותר מדי, האינפיניטי פורצלן היא האבן בשבילכם.

 

שיש אליהו חסון

כתובת: אימבר 10, פתח תקוה

טלפון: 074-7691584

מעבר לאינסטגרם

מעבר לפייסבוק

מעבר לאתר

תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה

תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר