שחקני הפועל חוגגים את השער הראשון
שחקני הפועל חוגגים את השער הראשון

פתיחה חלקה: הפועל פתח תקוה ניצחה 0:2 את עפולה

למרות הרכב חסר, השחקנים של מסאי דגו רשמו ניצחון שני בגביע הטוטו, בזכות שערים של ים בן יהודה וקוואמה קאריקארי (בכורה). הכחולים בראש טבלת הבית

פורסם בתאריך: 10.8.20 22:02

הפועל פתח תקוה המשיכה הערב (שני) בפתיחת העונה החיובית שלה, כשניצחה 0:2 את הפועל עפולה במשחק הבית הראשון שלה העונה, במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. ים בן יהודה וקוואמה קאריקארי (הופעת בכורה) כבשו לכחולים, ועזרו לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגת הבית. ביום חמישי תתארח הפועל באום אל פאחם למשחק האחרון בשלב הבתים, כאשר על פי השיטה במפעל העונה, שתי המוליכות עם המאזן הטוב ביותר מבין ארבעת הבתים, יעלו למשחק הגמר. כרגע הפועל שלישית מבחינת יחס שערים.

הפועל עלתה למשחק שוב בהרכב חסר, שכלל שמונה שחקני בית, לאחר שהקבוצה לא עברה בבקרה התקציבית גם לקראת המשחק היום. עוז סיטון נבחן בקישור האחורי, אך לא הותיר רושם מיוחד. המשחק נפתח בצורה מבולבלת על ידי שתי הקבוצות, כשבדקה ה-25 הקפטן רם לוי, שפתח בהגנה, נפצע והוחלף על ידי איתי מועלם מקבוצת הנוער.

השער הראשון הגיע בדקה ה-30. אופק אושר, מהמצטיינים בהפועל היום, קיבל כדור בצד ימין, הטעה את שחקן ההגנה והגביה כדור נהדר לים בן יהודה, שנגח מצוין לרשת, 0:1 הפועל.

בדקה ה-58 כדור של שיתוף פעולה בין חמאדה אגברייה לאיתי לוי (משחק מצוין של שניהם) הסתיים בבעיטה מסוכנת של האחרון לרשת החיצונית. בדקה ה-82 לוי פרץ מימין, והוכשל על ידי שחקן הגנה של עפולה. קוואמה קאריקארי, אחרי 11 דקות ראשונות בהפועל, דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:2. לפני הסיום אגברייה עוד היה קרוב לשער גדול, אך לאחר שעבר ארבעה שחקנים, בעט חלש מול השוער.

הרכב: ברק לוי, אופק אושר, מתן גושה, רם לוי (איתי מועלם, 25), ניר חורש, עוז סיטון, חמאדה אגברייה, דניאל שוורצבוים (קוואמה קאריקארי, 71), איתי לוי (יער זמברובסקי, 87), בר נאווי, ים בן יהודה (עילאי שושן, 71).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר