שלוש סיבות לדאגה: הפועל פ"ת הפסידה 3:0 לנוף הגליל בגמר גביע הטוטו

הכחולים ספגו הפסד ראשון העונה, כשהובסו בגמר המפעל משערים של שוקרני, ברקמן וחביבאללה. הקבוצה של מסאי דגו רשמה משחק חלש, 11 ימים לפני מחזור הפתיחה

פורסם בתאריך: 20.8.20 22:03

הפועל פתח תקוה ספגה הערב (חמישי) את הפסדה הראשון העונה, כשהובסה 3:0 בביתה על ידי הפועל נוף הגליל בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. הפועל מסיימת את המפעל עם מענק כספי של 175 אלף שקלים, כאשר ניצחון בגמר היה שווה 40 אלף שקלים נוספים.

11 ימים לפני מחזור הפתיחה, מסאי דגו צריך להיות מודאג מהיכולת של הקבוצה שלו, כאשר הבדלי הרמות בין הקבוצות היו ברורים. קוואמה קאריקארי הציג הופעה חלשה ובהחלט מעוררת דאגה, כאשר גם החלק ההגנתי לא מצדיק כרגע את ההצהרות על מטרה של עליית ליגה.

היתרון של הצפוניים לא הוטל בספק ברוב שלבי המשחק. בדקה העשירית הקבוצה של ירון הוכנבוים הייתה קרובה לעלות ליתרון כאשר רועי שוקרני נגח מקרוב, אך עומר כץ, שפתח במקום ברק לוי שבבידוד, הדף מצוין. בדקה ה-29 דניאל שוורצבוים היה קרוב לכבוש, לאחר שעבר שני שחקנים ובעט מ-15 מטר חזק מעל בשער. חמש דקות מאוחר יותר רם לוי היה יכול לכבוש לאחר שנגח מהרמת קרן, אך שגיא מלול תפס.

בדקה ה-50 נוף הגליל עלתה ליתרון, כדור מצד ימין הגיע לרועי שוקרני, שגלגל חלש עם העקב לרשת, 0:1 ושער חובה ראשון להפועל העונה לאחר שבע מחציות. שלוש דקות לאחר מכן ואהיב חביבאללה היה קרוב להכפיל אך כץ הדף מקרוב. הפועל הרבתה לאבד כדורים ולא הצליחה באמת לסכן את הצפוניים במחצית השנייה.

בדקה ה-85 הבלם ג'ניה ברקמן יצא להתקפה מתפרצת, מסר לאמצע ומתן גושה נגע בידו. השופט שרק לפנדל וברקמן הכפיל מהנקודה הלבנה. שלוש דקות מאוחר יותר חביבאללה ניצל את הריפיון בהגנה כדי לקבוע את תוצאת הסיום, 3:0.

הרכב: עומר כץ, בן סיטלקול, פז בן ארי (גל צרויה, 80), מתן גושה, נפתלי בלאי, רם לוי, חמאדה אגבריה (תומר חזן, 57), דניאל שוורצבוים, בר ירוחם (בר נאווי, 76), ים בן יהודה (תומר חזן, 57), קוואמה קאריקארי (אופק אושר, 76).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הבורר

    עליית ליגה, הצחקת אותי, מרבית המשחק היה ברחבת ה-16, קבוצה חלשה מאוד, מסאי אמר שהוא צריך 5 שחקנים, חצי מהקבוצה להחליף, נו עליית ליגה, הם לא שווים פלאוף עליון בקבוצה הזאת. כסף כסף כסף, עד שלא יבוא משהו לא תעלו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר