סניף דואר בראש העין
סניף דואר בראש העין

תושבים מתלוננים: הדואר לא מגיע

דיווחים על עיכובים בחודשים האחרונים בחלוקת הדואר בעיר, מכתבים וחבילות כאחד. דואר ישראל: “אנו מודעים לעיכובים ומתנצלים על אי הנוחות הזמנית”

פורסם בתאריך: 11.6.17 01:31

תושבים מראש העין מתלוננים על עיכובים בחלוקת הדואר של דואר ישראל. לטענתם, בחודשים האחרונים דברי הדואר, חבילות ומכתבים כאחד, מגיעים זמן ממושך לאחר שנשלחו, מה שגורר מצבים בהם דרישות תשלום, לדוגמא, מגיעות ליעדן רק לאחר מועד פרעונן המיועד. “הביטוח לרכב שלי הסתיים בסוף חודש מאי”, מספר תושב העיר, “חברת הביטוח שלחה אלי מכתב עם תשלום הביטוח בסוף חודש אפריל אבל בפועל קבלתי אותו רק ב-4 ביוני. כלומר נסעתי ללא ביטוח מספר ימים מבלי לדעת”. תושבת נוספת הוסיפה כי “רישיון הנהיגה שלי פג ב-16 במאי והמכתב לחידוש הגיע רק ב-4 ביוני. נהגתי ללא רישיון כמעט 20 יום. יש בעיה ומישהו צריך לבדוק ממה היא נובעת”.
לעיכוב מסירת הדואר יש לעיתים השלכות קשות על אלו המזמינים מוצרים מחו”ל באמצעות האינטרנט. “הזמנתי חבילה וקיבלתי את שתי ההודעות מהדואר, לבוא לאסוף את החבילה, יחד. גם את ההודעה הראשונה וגם את השנייה. כשהלכתי לקחת את החבילה נאמר לי שזה כבר הוחזר לשולח. זה לא בסדר מאחר וזו חבילה שחיכיתי לה הרבה זמן ושלמתי עליה ממיטב כספי, רק חלקו יוחזר לי”, מתלונן אחד התושבים, “יש לתת את הדעת לכך בהקדם”.
לטענת אחד התושבים נאמר לו בסניף המרכזי שמאחר ויש צמצום של כוח אדם, הם לא מספיקים לעמוד בלחץ. “ראש העין גדולה והיא רק הולכת וגדלה מידי שנה. לא צריך לצמצם כוח אדם אלא להוסיף דוורים”, אומרת תושבת, “על פי הבנתי כרגע יש בכל ראש העין בחדשה ובוותיקה רק שישה דוורים. אני מבינה את הלחץ שלהם, אבל זה לא בסדר”.
מדואר ישראל נמסר: “אנו מודעים לעיכובים הנקודתיים שהיו באזור ראש העין בחלוקת דברי דואר, ומתנצלים על אי הנוחות הזמנית שנגרמה לחלק מהתושבים. כחלק משיפור השירות במקום, גויסו לאחרונה חמישה דוורים חדשים, אשר נמצאים בתהליך לימוד והיכרות עם אזורי החלוקה וכתובות התושבים. אנו מבצעים תהליכי בקרה לשיפור השירות באזור”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר