עמישב מתחדשת. הדמיה משרד אדריכלים סיטי-בי

הנה באים המגדלים: הוועדה המקומית אישרה תכנית פינוי ובינוי גדולה בעמישב

התכנית משתרעת בין הרחובות טבריה, צפת ושבט דן. בנייני שיכונים הכוללים 54 יחידות דיור יפונו ובמקומם ייבנו 220 יח"ד. התכנית תיבחן על ידי הוועדה המחוזית

פורסם בתאריך: 2.11.20 11:40

הועדה המקומית לתכנון ובנייה, אישרה את תכנית הפינוי ובינוי ברחוב שבט דן בשכונת עמישב, אשר עברה לבחינת הוועדה המחוזית.

התכנית משתרעת בין הרחובות טבריה, צפת ושבט דן בשכונת עמישב ובמסגרתה יפונו בנייני השיכונים הכוללים 54 יחידות דיור ובמקומן ייבנו 220 יח"ד. על פי הצעת הוועדה המקומית, יבנו שני מגדלים בני 18 ו-25 קומות לכיוון רחוב טבריה ושבט דן ובנוסף שני בניינים מרקמיים בני 10 קומות הפונים לחזית רחוב צפת (בנייה מרקמית – בניין שמקיף חצר פנימית, ויש לו "חזית אפס" אל הרחוב, ללא גינה מהצד הקדמי של הבניין). כמו כן, התכנית מציעה להגדיל את שטחי הקרקע הציבוריים וכן קובעת שטחי ציבור מובנים כחלק ממכלול הבינוי. יצוין כי התכנית נדחתה בעבר על ידי הוועדה המחוזית ולכן עברה שינויים והתאמות.
הפרוייקט מקודם על ידי המנהלת להתחדשות עירונית – כרמים ובאמצעות חברת ונטורה ובינו נדל"ן, יזמי הפרוייקט.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר היום: "אנחנו מקדמים פרוייקטים של התחדשות בשכונות הוותיקות של העיר. לטובת קידום פרוייקטים אלו, העמדנו גוף עירוני, המנהלת להתחדשות עירונית – כרמים, לצד מינהל ההנדסה בעירייה, אשר מלווים את התושבים במהלך התיכנון ובבחירת אנשי המקצוע לפרוייקטים השונים. בכל תכנית התחדשות אנחנו שמים לפני הכל את טובת התושבים ודואגים לרווחתם עד לכניסה המיוחלת לדירה החדשה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר