אודי כבודי. צילום: פרטי
אודי כבודי. צילום: פרטי

180 דקות הספיקו לאודי כבודי כדי להתפטר מעמישב

המאמן החזיר את המפתחות אחרי שני משחקים בלבד בליגה ב'. דודו חלף, שעזב לפני החג את הוד השרון, מונה במקומו. דור אזולאי סיכם

פורסם בתאריך: 25.9.17 11:09

לא ברור מה בער כל כך לאודי כבודי, שנשמע נלהב לקראת פתיחת העונה מהסיכויים של מכבי עמישב לשוב לליגה השלישית. אבל העובדות הן שהמאמן החליט להתפטר בתחילת השבוע כבר לאחר שני מחזורים בליגה ב' דרום א', בהם נוצחה קבוצה 2:1 בידי צעירי טייבה וסיימה בתיקו 1:1 מול בית דגן – לא סוף העולם בהתחשב בכך שחמש קבוצות מתחתיה טרם צברו נקודות.

"בניתי קבוצה אבל הדברים לא מתחברים", סיכם כבודי את הקדנציה הקצרצרה. "אני לא מתחבר למקום וזה לא מה שרציתי. אני לא מאוכזב מאף אחד, אלא רק מעצמי, וכבר מחכה ליעד הבא".

מי שיתפוס את מקומו של כבודי על הקווים בעמישב הוא דודו חלף, שאמנם מגיע מליגה א', אבל לא השאיר חותם משמעותי בהוד השרון ובטרם החג התפטר מאימון הקבוצה כשהיא במקום האחרון עם שלושה הפסדים, עשרה שערי חובה וללא שער זכות.

הקשר האחורי דור אזולאי, ששיחק בעבר בהפועל פתח תקוה ושוחרר לאחרונה ממכבי הרצליה כדי להתרכז בעסקיו הפרטיים, סיכם את תנאיו בקבוצה. בגלל העובדה שבליגה ב' מדובר רק בשלושה אימונים בשבוע, הגיעו הצדדים לעמק השווה. מועמדים נוספים הם הקשר האחורי ניב עוזרי מהפועל אזור והחלוץ חן מלכה, שעלה אשתקד לליגה א' עם מ.כ חולון ירמיהו וכבש 15 שערים.

"לא באתי להעביר את הזמן, ולמרות הפתיחה הלא טובה המטרה הייתה ונשארה לעלות ליגה", אמר חלף. "יש כאן הנהלה שרוצה מאוד להצליח ולהחזיר את עמישב לליגה א', אבל זה לא יקרה אם אנשים לא יפנימו שצריך שינוי רציני עם עוד שניים-שלושה שחקנים מליגה א' שישדרגו אותנו. יכול להיות שבעמישב תצטרך להגדיל את התקציב כי במצב הנוכחי יהיה קשה מאוד לעמוד במשימה".

אלא שעוד לפני המשחק הראשון שהדריך, נראה כי כבר קיימות מחלוקות בין המאמן להנהלה. "אנחנו לא מגדילים את התקציב", הגיב היו"ר גולן שטרית. "התקציב יישאר כפי שהיה ובתקציב הזה נבנה קבוצה יותר טובה ממה שהייתה קודם. אודי כבודי החליט שהוא לא בנה את הקבוצה כמו שרצה ולכן התפטר. עמישב תמיד שואפת להגיע הכי רחוק שאפשר והמטרה הייתה ונשארה לעלות ליגה".

ביום רביעי תפגוש הקבוצה למשחק חוץ את בני יפו אורתודוכסים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר