שחקני הפועל אחרי התיקו עם הפועל רמת גן. צילום: הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל אחרי התיקו עם הפועל רמת גן. צילום: הפועל פתח תקוה

הלחץ בשיאו: 1:1 חלש להפועל מול הפועל רמת גן

פרדי דוד חילק הוראות מהסלולארי, דורון גלנט נכנס לחדר ההלבשה בהפסקה ורק רובי לבקוביץ', כרגיל, הציל את הפועל מהפסד

פורסם בתאריך: 25.9.17 21:45

שישה מחזורים חלפו מפתיחת העונה ואפשר לומר בפה מלא שלקהל של הפועל פשוט נמאס. ראשי הקבוצה, הצוות המקצועי ומרבית השחקנים ספגו הערב (שני) קללות מ-300 הכחולים שהטריחו את עצמם לאצטדיון רמת גן בעקבות היכולת החלשה בתיקו 1:1 מול הפועל המקומית.

המנהל המקצועי פרדי דוד נראה אובד עצות והתהלך בעצבנות באזור בו הותר לו לעמוד סמוך לחדרי ההלבשה. מדי כמה דקות סימס לספסל כיצד לנהוג ובהמשך התקדם מעט לעבר כר הדשא וחילק הוראות לשחקנים. במחצית השניה אף עמד בקשר עם הספסל בנוגע לחילופים. הבעלים דורון גלנט ספג שריקות בוז עם השריקה להפסקה עת ירדה הפועל בפיגור, ובמחצית אף נכנס לחדר ההלבשה.

פרדי דוד מעביר מסרים לספסל במהלך המשחק ברמת גן

במשחק עצמו המשיכה הפועל להציג משחק מבולבל ויכולת חלשה. הכחולים מיעטו להגיע להזדמנויות. ניר שרון המקומי כבש כבר אחרי שמונה דקות מבישול של האקס שגיב כהן. גל צרויה, שזעזע את המשקוף בכדור חופשי בדקה ה-57, איזן שמונה דקות לאחר מכן בבעיטה מדויקת מבישול של שלומי חנוכה.

האדומים יכלו להכריע את המשחק לא פעם ולא פעמיים, אבל יכולת נפלאה בין הקורות, כרגיל, של רובי לבקוביץ', מנעה הפסד. למרות שלא נוצחה, הקהל היה עצבני בסיום וחלקו דרש מאורן קריספין לקחת אחריות ולהתפטר. לבקוביץ', צרויה ועמירן שקלים היו היחידים שזכו לתשואות מיושבי היציע המאוכזבים. משחקה הבא של הפועל ייערך רק בעוד שלושה שבועות (יום כיפור ופגרת נבחרת), ב-16.10 בבית מול הפועל חדרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל כחול ויסוקר 51 שנה

    גלנט החבל נימתח ועומד להיקרע.תחליט מה מגמת השחקנים ועכשו.זעזוע חייב להיתבצע מיידי.בלי שום דחיות.אים אתה רציני בקשר לעליית ליגה! לאוהדים נימאס.ותפסיק לעשות צחוק מעצמך.אים אתה בעל בית .תיתנהג כמוה בעל בית.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גלנטטטט תעיף את קריספין הוא לא מאמן הוא מאמן איך לשחקקק גרועעעעע

  3. עידו

    גלנט תעיף את קריספין הוא לא מאמן הוא מאמן איך לשחק גרוע ולהפסידדד נו באמת זה לא מאמן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר