קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

כבר לא ירוקה: פתח תקוה הפכה לצהובה, קפיצה גדולה במספר החולים הפעילים

מגמת העלייה הנמשכת בתחלואה בקורונה בפתח תקוה הביאה לכך שהעיר מוגדרת צהובה. ראש העירייה, רמי גרינברג: "התחלואה עולה מהר, זוהי קריאת השכמה לפני סגר שלישי". במהלך הסופ"ש התגלו בפתח תקוה 64 נדבקים חדשים

פורסם בתאריך: 5.12.20 18:11

פתח תקוה כבר לא ירוקה. נוכח העלייה בתחלואה בקורונה בעיר, הפכה העיר לצהובה. ראש העירייה, רמי גרינברג, שעדכן על כך הערב, כתב: זה לא עוד פוסט בנוגע לקורונה. זו קריאת השכמה לפני סגר שלישי!!! התחלואה עולה ומהר. היכולת לעצור זאת זה רק בידיים שלנו. לא לזלזל. לא לכסת"ח. לא להיות אדישים. הסכנה מוחשית: בריאותית. נפשית. כלכלית וחברתית. אז קדימה קחו אחריות תיהיו רציניים ואכפתיים. שימו מסכות. תשמרו מרחק. תשטפו ידיים כל הזמן והכי חשוב בואו להבדק – גם הערב יש בדיקות עד 22:00 בחניון האצטדיון העירוני. בריאות לכולם".

מספר הנדבקים בקורונה בפתח תקוה מתחילת המגפה עומד היום, מוצאי שבת, על 8,354, לעומת 8,290 ביום חמישי, תוספת של 64 נדבקים חדשים במהלך הסופ"ש. מספר החולים הפעילים עלה ועומד על 230 לעומת 182 בחמישי. בשבעת הימים האחרונים התגלו בעיר 174 נדבקים חדשים, מספר הבדיקות בפרק זמן זה עלה ועומד על 9,992. מספר החולים הפעילים לעשרת אלפים תושבים עומד על תשעה.
ביממה האחרונה התגלו בארץ 1,506 נדבקים חדשים, כאשר בפרק זמןם זה בוצעו 61,537 בדיקות. משובר באחוז בדיקות חיוביות של 2.5. מספר החולים הפעילים בארץ עומד היום על 13,054. 314 מהם במצב קשה. מספר המונשמים הוא 95. מספר הנפטרים עומד על 2,901.

קיראו גם:

משרד הבריאות: מאומתים לקורונה היו בעירייה, בפארק, ב-FOX, בזול סטוק ובמקומות נוספים

בדיקות לכל התלמידים בבתי הספר פעם בשבוע: האם זה יקרה בקרוב בפתח תקוה? ומה חושבים ההורים?


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הרוזן

    מי שרוצה לפתוח את שנת הלימודים בכל בתי הספר חייב לעשות בדיקת קורונה מהירה פעם בשבוע לכל התלמידים וצוות העובדים שנכנסים לבית הספר, בלי שום הנחות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר