אשר טירם ז"ל ובני משפחתו צילום באדיבות המשפחה

הלם ואבל כבד: מת במפתיע אשר טירם ממסעדת שבזי

מותו של טירם ז"ל, שסייע ותרם לרבים, היכה בתדהמה את בני המשפחה ואת הלקוחות. הבן ליאור: "אני רוצה שיזכרו מאבא את החסד והנתינה האין סופית שלו ואת החיוך שלו, חיוך שלא נגמרי"

פורסם בתאריך: 24.12.20 10:56

אבל כבד בראש העין ובסביבה עם היוודע דבר מותו של אשר טירם, בעלי מסעדת שבזי. טירם ז"ל נפטר במפתיע בגיל 64 בלבד והשאיר את בני המשפחה והלקוחות המומים. "אבא שלי היה המסעדן הראשון בראש העין והיה מסעדן במשך 30 שנה", מספר הבן ליאור. "אבא היה אדם מאוד אנרגטי, הוא אהב לעשות ולתרום לכולם. הוא תרם המון בסתר, ורק עכשיו בימי השבעה אנחנו נחשפים לעוד ועוד מקרים בהם תרם וסייע חזולת. תמיד ידעתי שהוא תורם ונותן, אבל עכשיו אנחנו מגלים על עוד תרומה ועוד תרומה".
איזה אבא הוא היה?
"בשבילי הוא היה קודם כל מודל לחיקוי, עבורי ועבור כל המשפחה. הוא לא היה אדם דברן, אלא איש של מעשים. אני התחנכתי לאור המעשים שלו וזה חיזק אותי בתור אדם. הלוואי והייתי קמצוץ ממה שהוא היה".

אשר טירם ז"ל עם ראש העירייה, שלום בן משה

אשר טירם ז"ל ובני משפחתו

ליאור מבקש להודות לכל משפחת ראש העין: "אנחנו מקבלים חיבוק חם מכולם. לאנשים יש את הרצון לשתף אותנו, לספר איך הם חוו את אבא ואיך הם הכירו אותו וזה יוצר תמונה שלמה, של איזה סוג של בנאדם הוא היה. אותי זה לא מפתיע, אלא בעיקר מחמם. אנחנו עדיין לא מעכלים את זה ואני מאמין שייקח לנו עוד הרבה זמן לקלוט, אבל המטרה שלנו זה להיות מאוחדים ולצאת מחוזקים. אנחנו בית מאוד ציוני. אחותי הקטנה בת ה-19 עושה שנה שנייה של שירות לאומי במד"א, אחי הצעיר קצין בשריון, אחותי הגדולה סיימה תואר והתנדבה בהרבה מקומות בארץ ואני קצין בשירות הצבא. את התרומה והרצון לתרום קיבלנו מאבא שלי".
מה הכי היית שיזכרו מאבא?
"דבר ראשון את החסד והנתינה האין סופית שלו. ודבר שני את החיוך שלו, חיוך שלא נגמר, אין סופי".
אשר טירם ז"ל השאיר אחריו ארבעה ילדים ואישה – מרגלית.
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הרשקו רונן

    אני ממוצא רומני, ואוהב את המסעדה את השפע ואת הטעמים תמיד היה כיף להיות שם, תנחומים למשפחה וזכרונו לברכה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר