בזל פארק. צילום evolve media

30 קומות, 27 קומות: שני מגדלים חדשים יוקמו בקרית אריה

פרויקט בזל פארק בסמוך לקניון הגדול קיבל השבוע ביתר בנייה, הופקדה תכנית לבניית מגדל ברחוב אפעל

פורסם בתאריך: 30.12.20 09:42

אושרה הקמת שני מגדלים בפתח תקוה. פרויקט בזל פארק – מגדל משרדים בעלות הקמה של כ-350 מיליון שקלים ובשטח בנוי של כ-40,000 מ"ר, קיבל השבוע היתר בנייה. הפרויקט נבנה על ידי קבוצת רכישה שארגנו קבוצת סופרין וקבוצת וויס. קבוצת סופרין, עוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, וקבוצת וייס העוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם. הפרויקט המדובר הוא מגדל משרדים ומסחר בן כ-27 קומות, בתכנון משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף. את הקרקע רכשה קבוצת רכישה שארגנו החברות בתמורה ל כ-65 מיליון שקלים. הפרויקט ממוקם ברחוב בזל, בסמוך מאוד לקניון הגדול.
ראש העירייה רמי גרינברג: "מיקומה המרכזי והאסטרטגי של פתח תקוה, הקירבה של הפרויקט בבזל לכבישים ראשיים, לתחנת הרכבת הכבדה והקלה, והמיקום המצוין של האזור בו המגדל ייבנה, הופכים את פרויקט בזל בפארק לאטרקטיבי במיוח".
צחי סופרין, מבעלי קבוצת סופרין: "בשנה האחרונה אנו עדים לפריחה של אזורי תעסוקה ותיקים על רקע ביקושים גבוהים לשטחי משרדים מחוץ למרכז תל אביב. אנו רואים זאת במיוחד בקרית אריה בפתח תקוה, באזור ה bbc בבני ברק ובבורסה ברמת גן".

המגדל החדש של קרסו בקריית אריה. הדמיה: באדיבות קרסו נדל"ן

# # # 

בנוסף לכך אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז מרכז להפקדה את התוכנית של חברת קרסו נדל"ן ומשפחת ברוך להקמת מגדל משרדים ומסחר בן 30 קומות ברחוב אפעל בקרית אריה. התוכנית כוללת שטח עילי של כ-40,000 מ"ר לתעסוקה, מתוכם כ- 1,300 מ"ר למסחר, וכן בנוסף כ-18,000 מ"ר שטחים תת קרקעיים לחניות ואחסנה. במסגרת התוכנית ישונה ייעוד הקרקע, בהתאם לתוכנית המתאר שאושרה לאחרונה בקריית אריה, מתעשייה לתעסוקה. המגדל החדש ייהנה מקרבה ונגישות טובה לכביש 4, לדרך אם המושבות ולשתי תחנות של קו האדום של הרכבת הקלה, תחנת שנקר ותחנת אם המושבות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר