רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה. באדיבות משרד פרסום - אלון סוזי
רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה. באדיבות משרד פרסום - אלון סוזי

מה הופך את הטיוטה ההיברידית למכונית משתלמת?

פורסם בתאריך: 27.1.21 14:31

שוק כלי הרכב ההיברידיים נמצא היום בעליה משמעותית, בעידוד של משרד התחבורה והמשרד לאיכות הסביבה. בנייר עמדה של המשרד לאיכות הסביבה משנת 2019, צוינו יעדי משרד האנרגיה לשני העשורים הבאים: "התועלת המשקית המצטברת עד שנת 2040 במעבר משימוש ברכבי בנזין וסולר… [לכלי רכב חשמליים והיברידיים] עומדת על כ-33 מיליארדי שקלים". נתון זה מעודד שינויי חקיקה צפויים, ועשוי לגרום לירידה של המס על כלי רכב היברידיים בעתיד כפי שהיה בשנים קודמות.

הרכב ההיברידי משלב בתוכו את המנוע החשמלי החסכוני והידידותי לסביבה יחד עם מנוע בנזין שמסוגל למלא את הסוללה בזמן הנהיגה. בניגוד לרכב חשמלי המוגבל בכמות הקילומטרים שהוא מסוגל לנסוע בין הטענה להטענה, כלי רכב היברידיים משתמשים בשילוב של מנוע חשמלי עם מנוע בנזין לצריכה אופטימלית ללא הגבלת קילומטרים.

החברה הראשונה שייצרה כבר לפני שני עשורים וחצי כלי רכב היברידיים בעולם הייתה טויוטה, שהשיקה רכב היברידי מדגם פריוס. דגם זה זכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם והגיע גם לישראל. בהתחלה, מחירו היה גבוה משמעותית מזה של כלי רכב משפחתיים אחרים, אך עם הזמן תג המחיר ירד והתקרב לזה של כלי הרכב המונעים בבנזין. כיום, לאור החיסכון הצפוי בעלויות הדלק הן צרכנים פרטיים והן חברות הרוכשות ציי רכב עוברים למכוניות בהנעה היברידית. ניתן לראות ולהתרשם ממגוון הדגמים ההיברידיים של טויוטה בסוכנות מורשית טויוטה רייכמן.

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה. באדיבות משרד פרסום - אלון סוזי

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה. באדיבות משרד פרסום – אלון סוזי

מהם היתרונות של טויוטה היברידית על פני רכבי בנזין?

לטויוטה ההיברידית מגוון רחב של יתרונות ביחס למכוניות המונעות על בנזין. נעמוד עליהם בקצרה:

  • צריכת דלק נמוכה באופן משמעותית מרכב המונע על בנזין – כל אחד מהדגמים המוצעים על ידי טויוטה בגרסה ההיברידית מציע צריכת דלק נמוכה באופן משמעותי מזו של מכוניות המונעות על בנזין. למשל, טויטה פריוס החדשה מסוגלת לנסוע 100 ק"מ בעיר בשימוש ב- 3.6 ליטרים של דלק בלבד. ככל שתסעו ברכב במהירות נמוכה בעיר, כך המנוע החשמלי יפעל יותר ויצרוך כמות דלק נמוכה יותר.
  • רכב ידידותי לסביבה – כאשר המנוע החשמלי מופעל לא נשרפים דלקים, ולכן גם לא מופקים גזים רעילים הנפלטים לסביבה דרך האגזוז. התהליך הזה ידידותי לסביבה ומונע הצטברות של פיח, שאותו ניתן לראות על חזיתות הבניינים בכל רחוב עירוני ליד כביש. כך, כולם נהנים מאוויר נקי ובריא יותר ובאמצעות הנסיעה ברכב היברידי אתם מסייעים גם לדורות הבאים ליהנות מיתרונות השימור הסביבתי. את הסוללות המשמשות להטענת הרכב ניתן למחזר במרכזים מיוחדים ולהוסיף עוד נדבך משמעותי לחשיבה ירוקה למען הסביבה.
  • רכב שאינו מרעיש – רכב היברידי הוא שקט ביחס לרכבי הבנזין בעת שהמנוע החשמלי פועל ולכן מעניק חוויית נסיעה טובה יותר.
  • לנסוע ברכב בעל מוניטין נפלא – כמו כל המכוניות של טויוטה, גם הדגמים ההיברידיים זוכים לאחריות יצרן ולגב של חברה שצברה מוניטין נפלא עם השנים.
  • סוללת ניקל מטאל ניתנת למחזור – לסוללה של הטויוטה ההיברידית יש חמש שנות אחריות יצרן, והיא ניתנת למחזור במתקן מורשה על פי התקן האירופי 2006/66 EC שאימצה החברה בשנת 2006.

אלו דגמי טויוטה היברידית ניתן למצוא?

כיום, טויוטה היברידית מוצעת במגוון רחב של דגמים. נסקור כל אחד מהם בקצרה:

טויטה פריוס: הרכב המשפחתי המוגדר כחלוץ ההיברידיות. מאז שיוצר הוא מוביל בתחום הבטיחות וזכה לדרגה 8 מתוך 8 בתחום זה, כמו גם 5 כוכבים במבחני הריסוק של Euro Ncap. הרכב משלב עיצוב מודרני מרהיב ומערכות טכנולוגיות מתקדמות לחוויית נהיגה מושלמת. לרכב גם גרסת פלוס – מיניוואן שבעה מושבים למשפחות גדולות או חברות המעוניינות להסיע עובדים.

טויוטה יאריס: הקומפקטית של יאריס הייתה חסכונית בדלק עוד לפני שהושקה בדגם היברידי, אך הגרסה ההיברידית מצליחה לשבור שיאים בצריכת דלק אופטימלית, העומדת כיום על 2.5 ליטרים בלבד לכל 100 ק"מ בעיר. היא מתאימה לנסיעה אורבנית והופכת אפילו את החניה לחוויה קלילה ונוחה.

לצד כל אלה תמצאו גם את דגמי הקורולה ההיברידית המשפחתית הוותיקה, טויוטה R-CH הקרוס אובר ההיברידי האהוב והמעוצב של טויוטה וכן RAV ההיברידי, דגם ה-SUV. כל אחד מהם מגיע ברמות גימור שונות ומציע חוויית נהיגה בלתי מתפשרת.

את מגוון הדגמים ההיברידיים של טויוטה ניתן למצוא ברייכמן, סוכנות מורשית טויוטה בבני ברק, שהינה מסוכנויות טויוטה הוותיקות והגדולות בארץ. אנשי המכירות באולם התצוגה המרהיב ברייכמן מחכים לכם כדי להציג בפניכם את דגמי טויוטה ההיברידיים, להעניק לכם את כל האינפורמציה, להתאים עבורכם מגוון מסלולי מימון ולתאם עבורכם נסיעות התרשמות ללא תשלום בדגם ההיברידי הנחשק.

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה

רייכמן, סוכנות מורשית טויוטה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר