אביחי ז"ל ומלכה שרעבי צילום באדיבות המשפחה

הלך לעולמו אביחי שרעבי, שנדבק בקורונה יומיים לפני קבלת החיסון השני

יומיים לאחר שהתחסן במנה השנייה, קיבל שרעבי ז"ל, מוותיקי שכונת מחנה יהודה, הודעה על כך ששבוע קודם לכן נחשף לחולה קורונה. הוא נפטר בבית החולים לאחר שבוע בו היה מונשם. גיסו, ניסים קלדרון: "הוא היה איש מופת שדאג למעוטי יכולת"

פורסם בתאריך: 5.2.21 19:35

אבל כבד: אביחי שרעבי ז"ל, מוותיקי שכונת מחנה יהודה, הלך לעולמו אתמול (שישי) בבוקר, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 77. הוא נחשף לחולה קורונה מאומת יומיים לפני שקיבל את החיסון השני מפני קורונה. את ההודעה על כך שנחשף לחולה קורונה קיבל שבוע לאחר החשיפה ולאחר שכבר קיבל את מנת החיסון השנייה. אשתו מלכה קיבלה הודעה טלפונית על כך שבעלה נחשף לחולה מאומת, ושניהם צריכים להיכנס לבידוד. בעוד מלכה, שנדבקה גם היא, התאוששה, חש אביחי ברע ופונה באמבולנס לבית החולים בילינסון. הוא נבדק ושוחרר לביתו, אך למחרת שוב חש ברע ופונה שוב לבית החולים, שם אושפז והונשם. למרבה הצער, לאחר שבוע בו היה מאושפז ומונשם, קרסו מערכות גופו והוא נפטר.

תמונה מהנסיעה לאיטליה מימין לשמאל אהרון גוז, אביחי שרעבי ז"ל, ניסים קלדרון, חיים ורסנו ז"ל ואשתו

 שרעבי ז"ל היה מחובר מאוד לכדורגל בעיר ואהד את הפועל מחנה יהודה ואת הפועל פתח תקוה. הוא היה במקצועו מלטש יהלומים, ויחד עם אשתו מלכה לה היה נשוי 50 שנה, גידלו באהבה את ילדיהם ורד ואמיר ובילו זמן רב עם ארבעת נכדיהם. גיסו, ניסים קלדרון, אמר בכאב: "גיסי אביחי ז"ל היה דמות מופת שדאג למשפחתו ולמעוטי יכולת בגיוס תרומות ואוכל. יצא לי לשלב אותו בימים שניהלתי קבוצה במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה בנסיעה קסומה לטורניר כדורגל באיטליה, גרמניה ושוויץ, שם הוא דאג לילדי שנתון 1975 בכל דבר שהם היו זקוקים לו כמו אבא טוב. הוא איש טוב ורחב לב, איש משפחה, ומעל הכל הוא היה בשבילי גיס יקר שדאג לאחותי מלכה עד יומו האחרון. עצוב לי ועצוב לבני המשפחה על פטירתו בטרם עת של מלח הארץ".

שרעבי ז"ל יובא למנוחות מחר, יום ראשון, 7.2, בשעה 11:00 בית העלמין סגולה. שבעה בבית המנוח ברחוב שקדי 2 בפתח תקוה (בכפוף להנחיות משרד הבריאות).

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר