כתב אישום: בן 51 התחזה לבן 21 וביצע עבירות מין רבות בקטינות

הנאשם השתמש בזהות הבדויה של הצעיר ובזהויות בדויות נוספות כדי לבצע את עבירות המין בבנות 14-16. על אחת המתלוננות איים שיגיע לביתה ויאנוס אותה

פורסם בתאריך: 15.2.21 10:46

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקוה נגד תושב ראש העין בן 51, בגין מעשה בעילה אסורה בהסכמה (3 עבירות), ריבוי עבירות של מעשה מגונה במרמה לגבי מיהות העושה (כלל התכונות לגבי זיהוי אדם),  גרם מעשה מגונה במרמה לגבי מיהות העושה (4 עבירות), קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות (ריבוי עבירות), הטרדה מינית, החזקת פרסומי תועבה ובהם דמות קטין ועבירות נוספות. הנאשם ביצע את העבירות בשש מתלוננות, רובן קטינות בנות 14-16.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד בן אסולין, בתקופה הרלוונטית, ניהל הנאשם דף אישי באינסטגרם ובו התחזה לבן 21 והשתמש בתמונות של צעיר יליד 1999. הוא העלה תמונות של אותו צעיר במדי צה"ל. הנאשם יצר מספר פרופילים פיקטיביים באפליקציית "נוניצ'אט" ובאתרי אינטרנט שונים ובין היתר השתמש גם בזהויות בדויות נוספות, מתוך מטרה לנהל שיחות מיניות עם נערות ונשים שונות. בהמשך, ניהל הנאשם שיחות מיניות רבות עם המתלוננות, תוך שהוא עושה שימוש בזהויות הבדויות על מנת לגרום למתלוננות לשתף עימו פעולה, לקיים עמו שיחות מיניות ולהיענות לבקשותיו המיניות השונות.
על פי כתב האישום, במהלך ההתכתבות עם אחת הקטינות הוא ביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום שלה ולאחר שהפציר בה, שלחה לו מספר תמונות בהן פניה וחזה חשופים. כאשר היא ביקשה ממנו לקיים שיחת ווידיאו על מנת לראותו, ענה לי שלא ניתן כי הוא בבסיס סגור. הקשר ביניהם נותק, לאחר שהיא גילתה את זהותו וגילו האמיתי. במקרה אחר שלחה לו נערה נוספת עשרות תמונות בעירום מלא וניהלה איתו שיחות מיניות שונות. במקרה אחר, נהג הנאשם להטריד את אחת הנערות והטיל עליה מורא ופחד, איים אליה שיגיע לביתה ויאנוס אותה.

בבקשת המעצר כתב עו"ד אסולין כי " … המשיב ניהל שיחות מיניות כאמור אף עם קטינות בנות 14-16 שנים, תוך הצגת זהויות בדויות שונות והכל לצורך סיפוק יצריו המיניים. העובדה, כי המשיב פעל ללא הרף, לעיתים כשהוא עושה שימוש במספר זהויות בדויות במקביל, תוך ניצול תמימותן וגילן הצעיר של המתלוננות, מלמדת כי המדובר במשיב אשר אינו בוחל באמצעים לביצוע עבירות. דברים אלו מקבלים משנה תוקף נוכח העובדה כי המשיב פעל לאיים ולהטריד את … שנים ארוכות תוך ניצול בוטה של תמימותה, מצוקתה ויחסי האמון ביניהם … נוכח האמור לעיל, בשים לב לחומרת העבירות המיוחסות למשיב, המסוכנות הנשקפת ממנו וממעשיו והקושי המובהק לתת בו אמון, סבורה המבקשת כי אין כל חלופה שיש בה בכדי לקיים את מטרות המעצר בעניינו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר