שיאני הקריאה, משפחת סדן ומשפחת שדה עם רמי גרינברג וצבי בליץ

מאות ספרים: שתי משפחות מפתח תקוה זכו בתואר שיאניות הקריאה

משפחת סדן שאלה במהלך השנה שחלפה 522 ספרים בספריית הדר גנים. משפחת שדה שאלה 255 ספרים במהלך השנה בספריית אליפים בכפר גנים

פורסם בתאריך: 22.2.21 19:26

שתי משפחות מפתח תקוה זכו בתואר שיאניות הקריאה של רשת הספריות העירוניות לשנת 2020. משפחת סדן שאלה במהלך השנה שחלפה 522 ספרים בספריית הדר גנים. משפחת שדה שאלה 255 ספרים במהלך השנה בספריית אליפים בכפר גנים. השבוע נערכו טקסים בשתי הספריות ובמהלכן הוענקו למשפחות הזוכות תעודות הערכה ושובר מתנה לרכישת ספרים. בעיר פתח תקווה יש 12 ספריות, ו-31,664 קוראים פעילים.

שיאני קריאה, משפחת שדה עם צבי בליץ

שיאני קריאה, ילדי משפחת סדן עם רמי גרינברג וצבי בליץ

ראש העירייה רמי גרינברג בירך את המשפחות ואמר: "הקריאה חושפת בפנינו עולמות דמיוניים שלא חלמנו עליהם קודם לכן. הקריאה מעשירה, מרתקת ובימי הקורונה היא אחת הפעילויות המרכזיות שנותרו לנו לעשות להנאה בשעות הפנאי. אני מברך את שתי המשפחות היקרות ומאחל להן המשך קריאה נעימה. זוהי בהחלט חוויה משפחתית לשוחח על ספר ולחלוק חוויות לאחר הקריאה. אני מזמין את כל תושבי ותושבות העיר להזמין ספרים בספרייה ולאסוף את ההזמנה במתכונת טייק אווי, כפי שאנו עושים כבר זמן מה בספריות העיר לאור מגבלות הקורונה".
חבר הנהלת העיר וראש אגף הספריות, צבי בליץ: "בשנתיים האחרונות הובלנו תהליך של התמקדות ופעילות לעידוד הקריאה וכן קירוב הילדים ובני הנוער לעולם הספריות. אני שמח כי העבודה הרבה נושאת פרי ואני מברך את ילדי משפחת סדן ושדה שהם אלופי הקריאה השנה. נמשיך לפעול יחד עם ראש העיר רמי גרינברג למען ילדי העיר, ותושבי ותושבות העיר. תודה לצוות האגף בניהולו של חיים חלפון אשר גם בימים מאתגרים אלה פועל כדי לתת לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר