טיפול בגלי הלם (צילום: חברת gymna)
טיפול בגלי הלם (צילום: חברת gymna)

חדשנות טכנולוגית לטובת טיפול בכאב

טיפול בכאב באמצעות תרופות, גם כאשר מדובר בדלקות הוא כבר מזמן לא ברירת מחדל. הטכנולוגיה שלא עוצרת לרגע מביאה עם החדשנות שלה, טיפול בגלי הלם, לימפה פרס וטיפול בכאב באמצעות פיתוח של נאס"א - מיטה אלקטרומגנטית

פורסם בתאריך: 23.2.21 08:30

כאב, על כלל צורותיו, הוא לא חוויה מרנינה לרובנו. מה שבטוח הוא כי לכל אחד יש את סולם הכאב שלו ותמיד ישנו רגע השבירה והאמירה של 'עד כאן!'. לפני שתגיעו שוב פעם לרגע הזה או לפני שהכאב שאתם חווים יעבור לכרוני ומיותר כל – כך, כדאי שתשמעו על האופציות שיש לכם.

מה הדלקת שלך?

ישנם שני סוגים עיקריים של דלקות: הסוג הראשון שנוצר מחיידקים ומטופל על ידי אנטיביוטיקה והסוג השני שדורש שיטות טיפול אחרות. מדובר בדלקות אורטופדיות מגוונות כמו: גיד אכילס, טניס אלבו, הסתיידות בכתפיים ובברכיים ודורבן. נכון, לעיתים הן יכולות להחלים לבד רק שמדובר בזמן ארוך ולפעמים כך מרגיש הנצח. התפיסה של מרפאת הכאב בשר"פ פלוס מהמובילות בתחום הרפואה הפרטית – אין סיבה להאריך בכאב.

במרפאת הכאב בשר"פ פלוס ניתן להנות ממגוון רחב של טיפולים אפקטיביים וזמינות תורים. הפתרונות מהירים, מוכחים וטובים.  לרוב מדובר בטיפולים המתחלפים התערבות כירורגית וגם הטיפולים אינם ארוכים.

קיצורי דרך להחלמה

לפני שתכניסו לפה את הכדור הראשון, כדאי לכם לברר. למשל, במקרה של תופעה שכיחה – דורבן בכף הרגל, ככל שזמן ההחלמה מתארך, כך מחריף הכאב ומשפיע גם על כף הרגל השנייה שצריכה להתמודד עם עיקר העומס של משקל הגוף. תהליך ריפוי של דורבן יכול להימשך חודשים ארוכים. ויש לא מעט בעיות מסוג זה כגון: כתף קפואה, מרפק טניס ועוד במקרים מסוג זה ניתן לעשות שימוש בגלי הלם.

טיפול בגלי הלם להחלמה מהירה מדלקות ומכאבים

אחד ה'קסמים' הטכנולוגיים אשר מסייעים להחלמה מהירה הוא הטיפול בגלי הלם באמצעות טכנולוגיות שונות איתן עובדים בשר"פ פלוס: OrthoGold 100 ו Shock Master 300.

הטיפול בגלי הלם אינו פולשני ומסוגל להגיע עמוק לרקמות הגוף הרכות – המקום הפגוע. עיקר הטיפול בגלי ההלם הינו מתן האפשרות לגוף לחדש את תהליך ריפוי הרקמות ושיקומן – בין אם מדובר ברקמה מסוידת (וגלי ההלם מסייעים בפירוק משקעי הסידן) ובין אם מדובר בזרימת דם מוגברת.

טיפול במיטה אלקטרומגנטית בשילוב דיקור

האג'נדה של שר"פ פלוס, היא לטפל בבעיה ולא בסימפטומים והתוצאות מדברות בעד עצמן וזאת גם הנקודה בה הטכנולוגיות השונות נכנסות לתמונה.

טיפול משולב באמצעות מיטה אלקטרומגנטית ודיקור ממקסם את קצב ההחלמה. שתי הטכניקות הטיפוליות יעילות לטיפול בבעיות, כאבים אורתופדיים, בעיות עצביות, שחיקת סחוס, פיברומיאלגיה, דלקות ובעיות מעי ועוד.

חוקרי נאס"א פיתחו מכשור המייצר שדה מגנטי באמצעות זרם חשמלי המשתנה בתדירות, בצורה ובעוצמה של הגל בהתאם לאופי הבעיה וה – FDA האמריקאי בדק ואישר את השימוש בטכנולוגיה זו. הפולסים האלקטרומגנטיים החשמליים ניתנים באורכים משתנים ומגיעים בצורה מדויקת לשדה האלקטרומגנטי של כל תא בגוף האדם. באמצעות הפולסים חוזר האיזון לגוף, החמצן מגיע לכל רקמות הגוף וזרימת הדם משתפרת בזכות חידוש כדוריות הדם האדומות. בדרך זו מתחדשים תאי הגוף הפגועים והגוף מחלים הרבה יותר מהר.

הדיקור הסיני בטיפול המשולב, מגביר את התעוררות אנרגיית החיים בגוף (צ'י) ומסייעת לגוף לרפא את עצמו.


טיפול במיטה אלקטרומגנטית (צילום: שר"פ פלוס)

טיפול במיטה אלקטרומגנטית (צילום: שר"פ פלוס)


על פי נועם עזרא, יו"ר האגודה לדיקור סיני בישראל ומטפל בכיר ברשת שר"פ פלוס, מחקרים רבים מחזקים את העובדה כי טיפולים ברפואה הסינית המשולבים בפולסים של המיטה האלקטרומגנטית מייצרים אפקטיביות גבוהה יותר המובילים להצלחה רבה יותר בטיפול.

טיפול בבצקות באמצעות לימפה פרס

עיסוי לימפטי מסייע בהמרצת המערכת הלימפטית בגוף במטרה להניע טוב יותר את ניקוז הנוזלים ופינוי הפסולת שהצטבר ברקמות הגוף הישר אל מערכת הדם. ולא רק. הטכנולוגיה החדשנית משפרת את כלל תפקודי הגוף גם מבחינת מטבוליזם ואף תורמת לשיפור מראה העור. תרומת הלימפה פרס באה לידי ביטוי היטב לטיפול בכאבים כרוניים ובבצקות, דליות, הפרעות ראמטולוגיות (כמו אוסטאופורוזיס ודלקת פרקים), לימפאדה, ריפוי פצעים סוכרתיים ופצעים קשים.


טיפול בלימפה פרס (צילום: shutterstock)

טיפול בלימפה פרס (צילום: shutterstock)


אבחון וייעוץ – נקודת ההתחלה

בכל מקרה של טיפול ובכל סוג טיפול אשר נבחר – מסלולו של כל מטופל מתחיל מפגישת אבחון ויעוץ ראשוני ללא עלות אצל אחד מהמטפלים הבכירים בסניפי רשת שר"פ+. על פי נתוני האבחון ולפי פרופיל הבעיה של המטופל תקבע לו סדרת טיפולים מותאמת אישית – מהניסיון שלנו, שיעורי הצלחה נאמדים באחוזים גבוהים מטיפולים אחרים. יש לשים לב לכך כי לא כל טיפול מתאים לאנשים עם קוצב לב, מטופלים אונקולוגים (עד 5 שנים לאחר ההחלמה), נשים בהריון וחולים אפילפטיים.

אין סיבה לסבול מכאב.

לאבחון ויעוץ ללא עלות היכנסו – bit.ly/3bjAJLQ

או חייגו 072-3910826

פייסבוקמרפאות כאב שר"פ פלוס

אתר אינטרנטwww.sharapplus.co.il


כתבה שיווקית


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר