סיוון רהב מאיר צילום יצחק הררי דוברות הכנסת

יום האישה הבינלאומי בראש העין: הרצאה של סיוון רהב מאיר וסדנאות מגוונות

האירוע המרכזי יהיה הרצאתה של רהב מאיר, סדנאות שונות יתקיימו במהלך השבוע. ראש העירייה, שלום בן משה: "הנשים במדינת ישראל מהוות הון אנושי איכותי ביותר"

פורסם בתאריך: 7.3.21 18:59

עיריית ראש העין תקיים מחר, יום שני, את האירוע המרכזי בעיר לכבוד יום האישה הבינלאומי, הרצאה באמצעות הזום של אושיית התקשורת סיוון רהב מאיר. בנוסף לכך יתקיימו שלוש סדנאות לנשות העיר. הרצאתה של רהב מאיר תתקיים באמצעות הזום ב-20:00.

ראש העירייה, שלום בן משה, אמר: "כל יום הוא יום האישה. יום האישה הבינלאומי מסמל את מאבקן של הנשים לשוויון הזדמנויות בכל תחומי החיים. הנשים במדינת ישראל מהוות הון אנושי איכותי ביותר וניתן לראות נשים רבות מצליחות בתפקידי מפתח מגוונים כמו ראשות עיר, חברות כנסת, שרות בממשלה, רופאות, מדעניות, מובילות בתחומי טכנולוגיה, הייטק, אקדמיה, תקשורת ומדע. אנו פועלים לקידומן של נשים במהלך כל השנה, רחובות רבים בעיר הן על שמן של נשים מובילות בהיסטוריה ועוד. אני מודה לכל השותפות לעשייה וקורא לכן להשתתף וליהנות. יום האישה שמח".
מיכל סופרין דיסטניק, מחזיקת תיק נשים ומגדר: "הדרך לשיוויון ושינוי מגדרי היא תהליך ארוך, שחייב להיעשות בצורה שיטתית ומושכלת בערוצים שונים: בחקיקה, בחינוך – כבר מהגיל הרך ובשפה. השנה הצלחנו להכניס למערכת החינוך העירונית מספר תכנים בנושא מנהיגות, מיניות בריאה, תקשורת מכבדת וכמובן סטריאוטיפים מגדריים. רק כך נוכל באמת להניע תהליך של שינוי".
רויטל יהודה, יועצת ראש העירייה למעמד האישה: "יום האישה הבינלאומי מוקדש לפועלן של נשים שנאבקו בעבר ובהווה למען שוויון זכויות, ולהשתלבותן של נשים בפוליטיקה, בכלכלה ובחברה ולציון הישגיהן בתחומים אלה, כאשר השאיפה היא לקראת שיוויון בייצוג ומניעת אפלייה בשל מין או נטייה מינית בכל התחומים. גם השנה תיפתח סדנה "להיות מנהיגה" שתעניק כלים מקצועיים לנשים בניהול פעילות ציבורית".
בהמשך השבוע, יתקיימו שלוש סדנאות מעשירות ומיוחדות: תכשיטנות, יוגה ושומרי סף. סדנת תכשיטנות לנשים בגילי 18-40 תתקיים בחצר מרכז קאסה אביב ביום חמישי, ה-11.3, בשעה 20:00 ברישום מראש בדף הפייסבוק של מרכז צעירים קאסה. סדנת יוגה לנשים בגילי 18-40 תתקיים באגם ביום שישי, ה-12.3, בשעה 10:00 ברישום מראש בדף הפייסבוק של הקאסה. הסדנאות של הקאסה יתקיימו למתחסנים/ מחלימים/ מציגי תוצאת בדיקת קורונה שלילית ב-72 שעות האחרונות קודם הסדנא, ברישום מראש בדף הפייסבוק של הקאסה ובהתאם לכללי התו הסגול.

בעירייה מציינים עוד כי סדנת 'שומרות ושומרי הסף' של פורום נשים יוצרים ביחד קהילה של נשים וגברים, שמחויבת ומתחייבת למנוע אלימות בזוגיות. ההכשרה ללא עלות, אך נדרשת הרשמה מראש. לפרטים: חגית שמואלי 052-8255855. המפגשים יתקיימו באמצעות הזום ביום חמישי ה-11.3 וביום חמישי ה-18.3 ב-20:00.

להרשמה להרצאתה של סיוון רהב מאיר היכנסו כאן

להרשמה לסדנת שומרות ושומרי הסף היכנסו כאן

להרשמה לסדנת תכשיטנות וסדנת יוגה היכנסו לדף הפייסבוק של הקאסה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר