ליאל אייזנברג צילום דניאל סטרבו

"נשים לא צריכות להתבייש במיניות שלהן" | קבלו את קליפ הבכורה של ליאל אייזנברג

היא בת 24, בוגרת תיכון גולדה, וכבר מסמנת מטרות: לעשות מוזיקה כמקצוע, ואולי להופיע בעתיד במדיסון סקוור גרדן. עד שזה יקרה, ליאל אייזנברג מדגישה: "אני הולכת בדרך שלי ועם האני מאמין שלי"

פורסם בתאריך: 9.4.21 08:39

אחרי למעלה מחצי שנה של עבודה, צילומים, עריכות, סשנים באולפן, מחשבות ותהיות, מוציאה ליאל אייזנברג, תושבת העיר, את השיר הראשון שלה. מדובר בשיר שכתבה והלחינה ומבחינתה זה הצעד הראשון להגשמת החלום שלה. "בתקופת הקורונה, יצא לי לחשב מסלול מחדש ולהבין שהחיים מפתיעים וצריך לנצל אותם לגמרי", מספרת אייזנברג, "כבר תקופה שאני רוצה להוציא שיר וחבר טוב קבע לי סשן באולפן עם מפיק שלא הכרתי ואמר לי שיש לי שלושה ימים לכתוב שיר", היא מספרת על הדרך המפתיעה בה זה קרה. "כתבתי את השיר ביום וחצי. זה שיר שהגיע לי בהשראה של כל מיני שירים ששמעתי באותה תקופה, שירים וזמרים שאני מתחברת אליהם וכך הגיעו לי המילים והלחן. מה שעמד למול עיני זה העניין הנשי, שאישה יודעת מה היא רוצה ומה היא שווה ולא חוששת להגיד לצד השני מה היא חושבת ורוצה".

השיר more than friends מדבר על חברות שברגע אחד הופכת מחברות לסיפור אהבה מטורף. "נכנסתי לאולפן והיה חיבור עם המפיק ובסשן הראשון השיר היה כבר מוכן", מספרת ליאל. "אני בנאדם מאוד ישיר וישר, ואני משיגה כל מה שאני רוצה ולא מתביישת להגיד זאת, בכל תחום. השיר עצמו הוא שיר סקסי ולשיר יש גם קליפ ויש כאלה שיגידו שהוא גם כן סקסי. המסר שלי הוא שנשים לא צריכות להתבייש במה שיש להן, במיניות שלהן ובכל דבר שהן רוצות".

כתבת בעבר שירים?
"כן. אבל את השיר הספציפי הזה יצא לי לכתוב מההתחלה ועד הסוף מבלי לעצור. תמיד כשהייתי כותבת, לא הייתי בטוחה בעצמי, תמיד מתלבטת שאולי השיר לא מספיק טוב ואולי לשיר באנגלית או בעברית. הפעם השיר יצא לי מבפנים. אני שרה באנגלית ולא מתייחסת גם לכך ששאלו אותי מדוע השיר הראשון שלי באנגלית ולא עדיף לפרוץ בעברית. אז לא, אני הולכת בדרך שלי ועם האני מאמין שלי".

ליאל היא בת 24, בוגרת תיכון גולדה במגמת אומנות ומחשבת ישראל. מאז שהיא זוכרת את עצמה היא אהבה לשיר. היא הופיעה בלהקות בית הספר, באפרוחי פתח תקווה ובגיל עשר הופיעה עם הלהקה מול 10,000 איש בפארק הגדול. "בכל הזדמנות שהיתה לי הופעתי", היא אומרת, "המוזיקה תמיד הייתה חלק בלתי נפרד ממני, דרך פיתוח קול, להקות ייצוגיות ואני עובדת קשה בשביל המוזיקה ובשביל שהיא תצליח".

ומה עם תוכניות ריאליטי?
"הלכתי לכל תוכנית ריאליטי להיבחן, אבל לא התקבלתי וכנראה אני צריכה ללכת בדרך הארוכה יותר. אני סוללת לעצמי את הדרך שלי ומה שאעשה בכוחות עצמי, יהיה. הייעוד שלי זה להיות זמרת".

ליאל אייזנברג, צילום דניאל סטרבו

מי הקהל שלך?
"הקהל שלי מאוד מגוון. אני מניחה שזה אנשים בטווח הגילאים שלי, בני נוער ועד גיל 40. אני פונה לכל מי שאוהב ומתחבר לדמות שלי ולמה שאני משדרת והמסר שאני רוצה להעביר. הסגנון שלי זה פופ אר אנד בי. יש כאלה שאומרים שהמוזיקה שלי יש לה נגיעות של ג'אז וסול. יש לי סגנון ייחודי משלי".

מה החלום שלך?
"החלום הכי גדול שלי זה להופיע במדיסון סקוור גארדן בניו יורק. אבל חלום שהוא יותר פיזי, זה להתעסק במוזיקה, שזה יהיה המקור פרנסה שלי והמקצוע שלי ולהגיע לכמה שיותר אנשים".

כבר עובדים על שירים נוספים?
"בוודאי, ברגע שיוצא אחד, כבר מתחילים לחשוב על האחר ויש לי שיר שהוא כמעט מוכן. היום המוזיקה מופצת דרך חנויות המוזיקה באינטרנט והמטרה שלי לעשות כמה שיותר מוזיקה ולהוציא אלבום. אפשר גם בדיגיטל, שזה היום נותן מקום לזמר שהוא לא צריך שתהיה מאחוריו איזה חברה גדולה. בתור זמרת עצמאית, זה נותן הרבה יותר סיכוי להצליח, כי יש הרבה דרכים וזה משמח, כי השוק נפתח".

מי מסייע לך?
"אני. אני עובדת וממנת את הוצאת השירים. היום להוציא שיר עם קליפ, העיבודים וכל מה שמסביב, נע בסביבות ה-30,000 שקלים במינימום, אבל אני עובדת בשביל להגשים את החלום שלי. זה כמו עסק שמשקיעים בו ובהתחלה יש יותר הוצאות מהכנסות, אני מאמינה שבהמשך המצב יתהפך".

קיראו גם:

הדרמה הגדולה: כך ניצלו חייה של אודליה אייזנברג


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אור

    אםכותבת על שנשים לא צריכות להתבייש במניות שלהן תכתבי צנוע

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר