המנכ"ל אבי יחיאל ואוהדי הפועל בעכו

עושים היסטוריה: הפועל בדרך לליגה א' אחרי הפסד לאום אל פאחם

פורסם בתאריך: 8.5.21 11:09

רגע ספורטיבי עצוב: הפועל פתח תקוה הפסידה אתמול בעכו להפועל אום אל פאחם, יריבתה לתחתית הליגה הלאומית, וקרובה לירידה לליגה א'. למעשה הפועל לא תלויה בעצמה: גם אם תנצח את הפועל עפולה בשישי הקרוב באיצטדיון ראש הזהב, היא לא תלויה בעצמה. הפועל ממוקמת במקום ה-15 שמוביל לירידה ישירה לליגה א', הפועל עכו שמצויה מעל הפועל, במקום ה-14, מקום שמוביל למבחנים מול קבוצה מליגה א', תארח את אחי נצרת שהבטיחה כבר את הישארותה. הפועל אום אל פאחם, שממוקמת במקום ה-13, שמבטיח הישארות ללא מבחנים, תתאחר את מ.ס כפר קאסם, שזקוקה לנקודה כדי להבטיח הישארות אך גם הפסד מינימלי יכול להספיק לה.

הפועל מסיימת שבוע עגום, בו בשני משחקים מול יריבות ישירות – הפועל עכו (שלישי) והפועל אום אל פאחם (אתמול) השיגה נקודה אחת בלבד משש. אתמול הפסידה הפועל 2:0. עכו ניצחה בעפולה משער בדקה ה-95 לאחר החמצות רבות של שחקני עפולה. את עכו מאמן מסאי דגו, האשם המרכזי במה שקרה להפועל פתח תקוה העונה, שבמילים פשוטות פירק סגל לא רע בכלל שהיה כאן, ובנה סגל שמקרב את הקבוצה לליגה א'.

מאות אוהדים ליוו את הפועל למשחק אתמול, וחזרו עם ההבנה שהירידה לליגה א' כמעט בטוחה. האווירה ביציע ולאחר מכן בפורום האוהדים הייתה קשה. ביקורת רבה הוטחה במנהל המקצועי אייל ברקוביץ שטען בינואר שבקבוצה יש סגל טוב ולא צירך לקבוצה שחקני סגל משמעותיים, אך לעומת זאת צירף את בנו ליאור שמשום מה קיבל דקות בהפועל. ביקורת נוקבת הייתה גם כלפי המנכ"ל אבי יחיאל. אין ספק שלהחלטה על מינויו של חיים שאבו למאמן במקומות של דגו לאחר שפוטר, ולהתמהמהות בהחלפתו, יש חלק גדול בירידה. יצוין כי ביקורת הייתה גם על מינויו של קלמי סבן חסר הניסיון. אתמול שגה סבן בחילופים שערך, ובעיקר בהוצאתו של נפתלי בלאי. לאחר הוצאת בלאי איבדה הפועל את מרכז המגרש, ולמעשה מדקה זו והלאה, הייתה אום אל פאחם דומיננטית. ביקורת נוספת הייתה על הדקות הרבות שמקבל אליאור משעלי החלש מאוד, שגם אתמול החמיץ מול השער, כאשר הכדור אף לא היה למסגרת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מתוך המערכת

    זה מה שקורה כאשר מביאים אנשים ללא זיקה למועדון ובעיקר שלא מבינים מאומה בניהול או בכדורגל
    מנכ"ל כושל חסר כריזמה ומעוף + סמנכ"ל (טים טם) שכל הקשר בינו לכדורגל מקרי לחלוטין מביא לכישלון מקצועי ולחורבן מועדון פאר
    אין ספק שהם ירשמו בדפי ההיסטוריה של המועדון
    מה שהכי יפה ששניהם לא מסתפקים בהרס הבוגרים אלא רוצים להרוס גם את מחלקת הנוער שעושה עונה מדהימה בניהולו המקצועי של דורון רז
    כמו שהביאו את ברקוביץ שלא הביא שקל חוץ מלדאוג לבן שלו לחוזה ודקות משחק כך הם רוצים להביא את החברים שלהם חסרי המושג לנהל את נחלקת הנוער
    הועד ללא עמוד שידרה יושב ושותק .
    מחלקת הנוער לא מעניינת אף אחד מהם
    במקום להבין שהנכס של המועדון זה מחלקת הנוער ולבנות שחקנים מביאים כל מיני חכמולוגים שהורסים כל חלקה טובה .
    מועדון עם הרס עצמי מטורף שבלי להבין את הדברים הללו לא יכול להגיע לכלום
    להעיף את אבי יחיאל וטים באופן מידי !!!!!!!!!!!

  2. בר

    לברקו הרבה מניות בירידה
    טען אחרי המשחק נגד הפועל ירושליים
    שהקבוצה מקומה 2-6
    לא חיזק את הקבוצה.
    חייב לעזוב ביחד עם עוד כשלון אבי יחיאל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר