אריאנה. צילום יח"צ
אריאנה. צילום יח"צ

אריאנה על הבמה: הלהקה המקומית שתחמם את טיפקס

הלהקה מחברת בין רוקנרול למוזיקה יוונית

פורסם בתאריך: 8.10.17 12:10

להקת אריאנה המקומית נבחרה להיות מופע החימום של להקת טיפקס בהופעתה בהיכל התרבות בעיר, שתתקיים ב-16 באוקטובר, במסגרת מופעי "בימות פיס". להקת אריאנה נבחרה על ידי ועדה מקצועית של מפעל הפיס שבחנה כ-100 הצעות של יוצרים בתחילת דרכם שהגישו מועמדות להעלות מופעי חימום למופעים של טובי האמנים בפעילות רשת מקדימה "מחממים את בימות".

להקת טיפקס. צילום AP

להקת טיפקס. צילום AP

מיזם "בימות פיס" מתקיים זו השנה השביעית, במסגרתו מועלים מופעי מוסיקה בלמעלה מ- 190 יישובים ברחבי הארץ בחינם או במחיר סמלי של עד 30 שקלים בלבד, במטרה להנגישם למגוון אוכלוסיות ולתמוך במוזיקאים ישראלים. לקראת המופעים, "בימות פיס" יצאו בפרויקט חדש וייחודי – "מחממים את בימות", במסגרתו פרסמו "קול קורא" המזמין מוזיקאים מקומיים בראשית דרכם להגיש מועמדות להעלות מופעי חימום למופעים של טובי האמנים, בפני הקהל הרחב, במטרה לקדם אותם ואת היצירה שלהם ולאפשר לחשוף את המוזיקה שלהם על במה מקצועית ובאירוע חד פעמי.
להקת אריאנה, על ארבעת חבריה, נותנים בראש רוקנרול יווני. בפעם הראשונה בהיסטוריה של הרוקנרול נוצר חיבור אותנטי בין מוזיקה ים תיכונית לבין הסאונד של ה- Doors וה- Animals. חברי הלהקה הם: ברק בן ידידיה, משה יחזקאל, דניאל מאיה ותומר מאיה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר