ספרי ילדים, צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

שבוע הספר בראש העין: שיאן השאלות הספרים בעיר הוא ילד בן עשר

אותו ילד שאל במהלך 2020 מהספרייה העירונית 82 ספרים. שבוע הספר יצוין החל ממחר בראש העין בשורה של אירועים. מספר המנויים בספרייה העירונית עלה בשנת הקורונה

פורסם בתאריך: 13.6.21 14:50

שבוע הספר ייערך השבוע בראש העין, ממחר, יום שני, ועד יום רביעי כולל (14-16.6.2021), בספריה העירונית ובטיילת, זאת עם מגוון פעילויות לכל המשפחה.

ביום שני (14.06) מחכים לכם בערב הפתיחה מפגש מרתק "איך לא לאבד אמונה" עם הסופר דרור משעני בספריה העירונית בשעה 20:00.

ביום שלישי (15/06) ייפתח שבוע הספר ביריד מיוחד בטיילת, עם דוכנים של ספרים במחירים אטרקטיביים, מגוון תכניות לקהל הרחב ואירועי תרבות. סופרים תושבי העיר המעוניינים להציב דוכן ביריד, יכולים לפנות למחלקת תרבות. ביריד יתקיימו פעילויות לילדים ולגיל הרך בתחנות שונות. עם פתיחת היריד, סבתות מספרות תארחנה ילדים לשעת סיפור בליווי הוריהם.
עוד ביום שלישי, בשעה 18:00 תופיע מספרת הסיפורים רחל אמיתי לגיל הרך.

למחרת, יום רביעי, ה-16.6, תתקיים בשעה 18:00 הצגת ילדים "מטיילים עם אושרית בארץ ישראל" – מופע מוזיקלי מהנה בשיתוף הקהל לכל המשפחה. בשעה 20:00 תופיע דרור עמרני, יוצרת ומספרת הסיפורים, במופע "האור שבחור או החור שבאור" (הכל עניין של נקודת מבט). בשעה 20:45 יתקיים מפגש סופרים תושבי העיר: צוריאל סדומי עם סיפורים חדשים של האחים גרים, שלומית מירון, מחברת הספר "מורטוריום" שנכתב על נגיף הקורונה והספר "תמימות שניה".

ראש העירייה, שלום בן משה: "שבוע הספר בראש העין הוא אירוע תרבותי חשוב לכל תושבי העיר. זו הזדמנות מצוינת לחבר בין דור הילדים לדור ההורים באמצעות המילה הכתובה ולהכיר מקרוב את הסופרים המוכשרים תושבי העיר. אני מזמין את כולכם להגיע ליהנות".

לרגל שבוע הספר, מסרה העירייה מספר נתונים מעניינים על הרגלי הקריאה והשאלת הספרים של תושבי העיר מהספרייה העירונית: בספרייה העירונית רשומים כ-16,500 מנויים ומהלך משבר הקורונה המספר עלה. המנויים שאלו 40,454 ספרים במהלך שנת 2020 ומתוכם 500 ספרים דיגיטליים למבוגרים ולילדים. בחודש יולי אשתקד נרשם שיא השאלות בספרייה. בקרב ספרי הילדים, הספר המושאל ביותר הוא הארי פוטר ואבן החכמים. שיאני הקריאה מבין הקוראים הצעירים הוא תלמיד בן 10 אשר שאל 82 ספרים לאורך שנת 2020. אחריו נמצא תלמיד בן 8 עם 69 השאלות שנתיות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מרכז העיר

    כשיבדקו נתונים בספריות החרדיות ימצאו מספרים הרבה הרבה יותר גבוהים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר