הקניון הגדול, צילום אסף לוי יחצ הקניון הגדול

מאנגליה ומניו יורק: חנויות חדשות של שני מותגים גדולים נפתחות בקניון הגדול

שתי חנויות גדולות חדשות בקניון הגדול, חנות של רשת הקוסמטיקה LONDON WOW וסניף של המותג הבינלאומי AERIE (ארי) מבית אמריקן איגל 

פורסם בתאריך: 21.6.21 17:21

הקניון הגדול בפתח תקוה מתחדש עם שני סניפי דגל של מותגים מובילים: חנות דגל של רשת הקוסמטיקה LONDON WOW שנפתחת השבוע בהשקעה של כמיליון שקלים, וסניף דגל של המותג הבינלאומי AERIE (ארי) מבית אמריקן איגל.

החנות של WOW משתרעת על שטח של 100 מ"ר, וממוקמת בקומה הראשונה של הקניון. הסניף עוצב בקונספט החדש של הרשת וכולל מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, טיפוח, איפור, בישום, מוצרי שיער ואקססוריז. חנות הדגל של WOW בפתח תקוה תספק מידי שבוע את הטרנדים העדכניים, במחירים נוחים במיוחד. לרגל הפתיחה יערכו במהלך החודש הקרוב מבצעים, הנחות, הטבות על מגוון מוצרי האיפור, טיפוח הפנים, הגוף והשיער.

כמו כן יפתח בקניון סניף דגל של המותג הבינלאומי AERIE (ארי) מבית אמריקן איגל. החנות משתרעת על שטח של 180 מ"ר וכוללת מחלקות מתמחות של הלבשה תחתונה, בגדי ים, בגדי חוף ובגדי פנאי לנשים. חנות הדגל של ארי תציע מגוון רחב של חזיות, תחתונים, בגדי ים, ופריטי לבוש לפנאי במחירים נוחים. נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון הגדול, אמרה: "במסגרת אסטרטגיית הקניון להעמיק ולהרחיב את חווית המבקרים, אנו למשיך לפעול לכניסת מותגים מרגשים ומובילים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר