יועצת משפחתית ומנחת הורים. פנינה לוי | צילום: ז'אנה דיובה צלמים
יועצת משפחתית ומנחת הורים. פנינה לוי | צילום: ז'אנה דיובה צלמים

מה הקשר בין שינה מתוקה, ערב רומנטי ושיח רגוע עם מתבגר?

פנינה לוי, מדריכת הורים ובעלת הפודקאסט "פנינים להורים", תנחה אתכם על פי מודל שפיתחה, כיצד להציב גבולות ברורים ובכך להחזיר את הסמכות ההורית שאבדה

פורסם בתאריך: 13.7.21 17:12

אתגרים רבים עומדים בפני הורים, אתגר כלכלי, פיזי, נפשי ועוד. האתגר הגדול ביותר הוא להבין מה קורה עם הילדים כשהתנהגותם משתנה כשאחד הילדים ״מצלצל בפעמונים״ ומאותת לנו ההורים שמשהו כאן אינו כשורה. זה מתבטא בעיקר בהתנהגות לא רצויה או דפוס התנהגות חדש ולהורים לא ברור מה נכון לעשות בנדון או מה הם עושים לא נכון. לעיתים ההתנהגות של הילדים מעליבה ופוגעת בהורים עד כדי כך שהם לא מסוגלים להמשיך לתפקד כהורים ולהציב גבולות, הם חוששים להכנס איתם לעימות וכדור השלג הולך וגדל.  כל זה משפיע כמעט על כל תחום בחיי ההורים – בעבודה,בזוגיות, מול המשפחה המורחבת. הלחץ שנוצר מלווה בתחושת אבדן שליטה, תסכול וחוסר אונים שרק מעמיק את הבעיה ולהורים לא נותר אלא להרים ידיים ולוותר על הסמכות שלהם כהורים..

אז מה עושים?

משפחה שמגיעה אליי, השינוי הוא מיידי, המומחיות שלי היא  להאיר את עיני ההורים ולשים זרקור על נקודות שנסתרות מעיניהם. כשאני מגיעה למשפחה אני יודעת לזהות מהר מאוד מהיכן מתחילה הבעיה וכיצד לפתור אותה במהירות וביעילות גם אם בביקור שלי הילדים מתנהגים מאוד יפה :-). הליווי שלי כולל הדרכה גם בבית וגם בקליניקה, במקרה הצורך ביחד עם הילדים. בנוסף יהיה לי קשר רציף עם ההורים בקבוצת ווטסאפ שנפתח יחד. שם תוכלו לשתף אותי, לשפוך את הלב ובעיקר לקבל תמיכה עד לפגישה הבאה בקליניקה.

פנינה לוי | צילום: ז'אנה דיובה צילומים

פנינה לוי | צילום: ז'אנה דיובה צילומים

שמי פנינה לוי. נשואה +2 ילדים מתבגרים

יועצת משפחה ומדריכת הורים .

בוגרת מרכז מיכל דליות ומפתחת מודלים להצבת גבולות אצל ילדים. אותם אני מעבירה בהרצאות, סדנאות והדרכות פרטניות. למשפחות עם פעוטות, ילדים ומתבגרים.

לקביעת פגישה בקליניקה או בזום ניתן ליצור איתי קשר בווטסאפ : לשליחת הודעה ישירה אליי לחץ כאן

תוכלו להאזין לפודקסט שלי: ״פנינים להורים״ 

לקבל טיפים בפייסבוקבאינסטגרם  ובערוץ היוטיוב שלי

ניתן גם להכנס לקבוצה השקטה


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר