כ-2,000 מפגינים. צילום טל סרוסי
כ-2,000 מפגינים. צילום טל סרוסי

תושבים מכפר גנים ג': "נפגין במוצאי החג מול בית נשיאת העליון"

בעקבות החלטת בית המשפט העליון לאפשר למפגינים בכיכר גורן בפתח תקווה להפגין נגד היועץ המשפטי לממשלה ללא הגבלת מספר מפגינים וללא אישור משטרתי, החליטו תושבים בשכונה להפגין מול ביתה של נשיאת העליון, אסתר חיות, בתל אביב

פורסם בתאריך: 10.10.17 16:36

תושבים משכונת כפר גנים ג' מתכוונים לקיים הפגנה במוצאי החג (חמישי בערב) בסמוך לביתה של נשיאת שופטת בית משפט העליון, אסתר חיות, המתגוררת בתל אביב. ההחלטה התקבלה לאחר שבית המשפט העליון פסק ביום ראשון השבוע כי המפגינים נגד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדבליט, בכיכר גורן במוצאי שבתות יכולים לקיים את הפגנותיהם ללא הגבלת מספר משתתפים וללא אישור משטרתי.

אסתר חיות

אסתר חיות

את היוזמה להפגין נגד הנשיאה חיות, מוביל צביקה שטרן, פעיל בשכונת כפר גנים ג'. לדבריו מטרתם היא "לגרום גם לשכניה של חיות לסבול, כמו שסובלים תושבי השכונה". "אנו נפגין מול הבית של השופטת חיות", הוא אומר השבוע. "כרגע מדובר בחמישה אנשים שאישרו את הגעתם, ואם יגיעו יותר אז מצוין", אומר שטרן. "גם אם נהיה ארבע אנשים זה מצויין ונוכל להעביר את המסר. אם תושבי כפר גנים ג' סובלים מרעש, אז גם שכניה של השופטת חיות יסבלו מרעש. אם להפריע ל-20 אלף תושבים מידי מוצאי החג זה בסדר ומידתי, אז גם בשכונת צהלה יצטרכו לסבול רעש מידתי. ברגע ששמעתי את פסק הדין מיום ראשון, באותו הרגע החלטתי על ההפגנה. לדעתי פסק הדין הוא לא מידתי. אני גר 400 מטר מכיכר גורן ואני שומע את ההפגנה כאילו היא בתוך הסלון שלי, ובית המשפט העליון טוען שזה מידתי ושיש זכות להפגין".

תושבי כפר גנים יצאו להפגין נגד ההפגנות. צילום: ועד השכונה

תושבי כפר גנים יצאו להפגין נגד ההפגנות. צילום: ועד השכונה

כזכור, ביום ראשון השבוע פסק בית המשפט העליון, בראשות השופטת חיות, בעד הזכות להפגין נגד מנדבליט בכל הקשור לחוסר התקדמות חקירות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וכי לא הוצגה ראיה לפגיעה בסדר הציבורי. יש לציין כי ההפגנות נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נמשכות כבר מעל ל-40 שבועות, שהחלו בעשרות בודדות וצמחו לאלפים שרואים בכיכר גורן כסמל מחאתם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפגנה אחת לא תשתווה לחודשים ארוכים של הפגנות מטרידות בשכונה
    הלוואי וזה היה רק ממחיש מעט ..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר