חוזרים ללימודים צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ראש העין חוזרת ללימודים עם 17,910 תלמידים ובתי ספר חדשים

אגף החינוך בראש העין יפעיל השנה 208 גני ילדים, 22 בתי ספר יסודיים ותשעה בתי ספר על יסודיים

פורסם בתאריך: 1.9.21 08:15

כ-17,910 תלמידים פותחים הבוקר את שנת הלימודים תשפ"ב בראש העין. בגני הילדים ילמדו כ-5480 ילדים, גידול של כ-230 ילדים לעומת השנה שעברה, ובבתי הספר השונים צפויים ללמוד 12,430 תלמידות ותלמידים. גידול של 373 תלמידים (על פי נתוני משרד החינוך המעודכנים ליום 19.08.21)

אגף החינוך בראש העין יפעיל השנה 208 גני ילדים, 22 בתי ספר יסודיים ו-9 בתי ספר על יסודיים: 3 חטיבות ממלכתיות, 3 על יסודי שש שנתי, תיכון ממלכתי, 2 בתי ספר לחינוך מיוחד רב גילאי (אבן חן ונאות אילנה). השנה יפעלו בעיר 3 בתי ספר חדשים (2 בתי ספר יסודיים, בית ספר חינוך מיוחד על יסודי) ו-20 גנים חדשים הפזורים ברחבי העיר.

ראש העירייה שלום בן משה אמר: "אנו משקיעים רבות בחינוך, מתוך ראייה שחינוך זו השקעה בעתיד ילדינו. אני מברך את כל התלמידים בשנת לימודים בטוחה, בריאה ומוצלחת. ברכות לתלמידים החדשים הנכנסים לראשונה למערכת החינוך העירונית ולצוותי החינוך האיכותיים שלנו. אנחנו ערוכים לפתיחה מוצלחת של שנת הלימודים. בראש העין הכל מתחיל בחינוך".

המתווה לאור הקורונה: בימים האחרונים חילקו בתי הספר וגני הילדים בעיר להורי התלמידים את בדיקות האנטיגן, שמטרתן לאתר תלמידים מאומתים לקורונה ולהבטיח כי התלמידים יתחילו את שנת הלימודים עם בדיקת קורונה שלילית עד 24 שעות לפני פתיחתה. יש לציין כי בהתאם להחלטת הקבינט, צוותי החינוך לא יוכלו להיכנס אל מוסדות החינוך ללא תו ירוק או תוצאת בדיקה מהירה בקהילה (אנטיגן) מ-84 השעות האחרונות (כ-3 ימים). בנוסף, לא תתאפשר כניסה של מי שאינו תלמיד למסגרת החינוכית, אלא בהצגת תו ירוק או תוצאה שלילית בבדיקת קורונה. עם זאת, כשמדובר בהורים, מנהל המוסד יוכל לאשר מקרים חריגים, בנסיבות המצדיקות זאת: קשיים רגשיים או נפשיים, מגבלה בריאותית או לצורך הסתגלות בשבעת הימים הראשונים של התלמיד במסגרת החינוכית. בכל מקרה, השהות מוגבלת ל-10 דקות לכל אחד מההורים, ובתנאי שלא יהיו יחד בו זמנית בתוך מבנה. בנוסף יש לציין, כי הלימודים החל מכיתה א' יתקיימו תוך עטיית מסכה הן על ידי התלמידים והן על ידי צוותי החינוך בחללים סגורים, ולמעט שיעורי ספורט.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר