ואטו קואטה. צילום: הפועל פתח תקוה
ואטו קואטה. צילום: הפועל פתח תקוה

גורם בהפועל: "רק השד יודע איך וואטו עדיין לא עבר בבקרה"

גורמים במועדון מתקשים להבין איך הקשר האחורי שחתום כבר חודשיים וחצי עדיין לא יכול לשחק ("אחר כך באים בטענות שהאמצע שלנו פרוץ"). תגובות קשות בעקבות כישלון המו"מ מול הכחולה ("זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות למועדון") שהוציאה הודעה נוספת שאינה משתמעת לשתי פנים: "גלנט, זה או איתנו או בלעדיך". גלנט סירב להגיב

פורסם בתאריך: 11.10.17 17:59

לא שקט בהפועל לקראת משחק הליגה בשני הבא מול הפועל חדרה, על רקע הודעת עמותת האוהדים הכחולה על כך שהמו"מ מול הבעלים דורון גלנט הסתיים ללא הצלחה. יחד עם זאת, גם בצד המקצועי הדברים לא בדיוק מתנהלים על מי מנוחות. גורם בכיר בקבוצה הביע כעס גדול על העובדה שהקשר האחורי הקמרוני וואטו קואטה עדיין לא יכול לעמוד לרשות הקבוצה. "וואטו חתום כבר חודשיים וחצי! רק השד יודע איך הוא עדיין לא עבר בבקרה", אמר. "אנשים לא מבינים שהסגל של הקבוצה קצר ואחר כך באים בטענות שהאמצע שלנו פרוץ". אגב, דוגמה נוספת לחיוניותו של הקמרוני ניתנה אתמול (שלישי) כשהפועל גברה 1:3 במשחק אימון על מכבי הרצליה. וואטו כבש את אחד השערים, אדריאן רוצ'ט ונס זמיר השלימו.

אותו גורם ביקש להביע את מורת רוחו גם מכישלון המו"מ של הכחולה מול גלנט. "חבל מאוד", אמר. "אם הם היו נכנסים כשותפים בניהול זה הדבר הטוב ביותר שיכול היה לקרות למועדון". ומעניין לעניין באותו עניין, לאחר ההודעה המצולמת הוציאה היום (רביעי) הכחולה הודעה נוספת בדבר סיום המו"מ מול הבעלים, בה ביקרה בחריפות את התנהלותו של גלנט.

"בתקופה האחרונה מר גלנט מדבר עם הכחולה דרך התקשורת במטרה להשפיע על הלך הרוח אצל האוהדים וליצור דה-לגיטימציה לעמותה. דרך העיתונות וגם בשיחות לא רשמיות מציג גלנט טענות שניתן להגדיר אותן לכל הפחות כלא מדויקות לגבי המו"מ, לגבי היכולות הכלכליות של העמותה ולגבי הרצינות של הצדדים", נכתב בין השאר. "נכון לעכשיו, גלנט נמנע מלהציג את המסמכים הדרושים המפרטים את חובות המועדון ואת הלוואת הבעלים שלטענתו נתן לקבוצה. מיותר להסביר שמי שדורש שהקבוצה תשלם לו כספים כהחזר הלוואת בעלים, צריך להראות שאכן הייתה הלוואה כזאת שיש להחזירה".

"במהלך החודשים מפברואר ועד היום נתקלה הכחולה באין סוף תירוצים ודחיות חוזרות ונשנות. שמונה חודשים אחרי תחילת המו"מ ניתן להגיד שגלנט סיים את המו"מ ועמותת הכחולה נאלצת רק להודיע זאת לקהל", לשון ההודעה. "למעשה, כאשר הועברה לידי דורון גלנט טיוטה לחתימה על מנת לסגור עניין, החל מאותו רגע גלנט הפסיק לתקשר עם נציגי העמותה ולא נערכה יותר כל פגישה ואפילו הערות או התייחסות לטיוטה לא הועברו. עם כל הכבוד, כך לא מנהלים משא ומתן, לא בעסקים, לא בכדורגל, ולא בשום מקום".

"נראה מוזר שבעלים שהצהיר תחת כל עץ רענן שהוא מעוניין בעזרה כלכלית, מתנהל בצורה כזאת מול גוף חזק שמוכן להציע לו סכומים גדולים של כסף תמורת חמישים אחוז מהבעלות על המועדון", סיכמו בכחולה. "בשם עמותת הכחולה, צר לנו שכך הם פני הדברים. איננו טורקים את הדלת אלא משאירים אותה פתוחה בתקווה שדורון גלנט ישקול את התנהלותו מחדש, אך לא נשב בצד יותר ונמתין לו. הגיע הזמן להגיד: גלנט, זה או איתנו או בלעדיך".
דורון גלנט סירב להגיב לדברים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. איפה ארגון הקקה מייקה חזית כחולה ??

    רק לעודד ולעודד אבל מה עם עתיד המועדון ?
    שרון צופין מאמן הנוער הולך למפגש מכבי ולובש חולצת מכבי איפה נשמע הדבר הזה ?

  2. יחיאל כחול ויסוקר 51 שנה

    אוהדים יקרים מתיי תשכילו ותפנימו..לא פעם ולא פעמיים כתבתי לכם.גלנט אומנם מנהל את הקבוצה.אבל.ואבל גדול .גלנט סך עובד אצל אדם עשיר שנותן לא את אהוראות כצד להיתנהל עים הקבוצה.המבין יבין.שווה בדיקה…

  3. יחיאל.כחול 51 שנה

    אל תגידו מוקדם מידיי.הליגה מתחילה ליברוח להפועל.כחו את עצמכם לרגליים.ומהר…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר