הפועל פתח תקוה נגד רמת השרון, צילום עומר יצחקי

אם היו חלומות אז הם התייבשו, הפועל צריכה רק לשרוד (וכמובן להבקיע)

המאמן, כמו גם השחקנים, צריך להביא ערך מוסף והוא פשוט לא עושה זאת. על אסופת התירוצים מתחילת העונה כבר אבד הכלח

פורסם בתאריך: 23.10.21 11:49

עד לשער שספגה הפועל, היה זה משחקה הטוב ביותר העונה. סוף סוף קיבלנו מחצית ראשונה שלא הרדימה אותנו וכללה שלל מצבים, אבל מה כל זה שווה אם הכדור לא נכנס לבסוף לרשת? זהו בדיוק מסוג המשחקים הקלישאתיים, בהם לא כובשים וסופגים, ויתרה מכך, השער שספגה הפועל הגיע אחרי ניסיונות מסמרי שיער שנהדפו בקושי בידי שוער והגנת האורחים.
אני לא מאשים את מקצת האוהדים ששרקו בוז ואף קראו למאמן להתפטר, בטח אחרי סדרת משחקים כה מאכזבת ולאחר ארבעה משחקים ללא כיבוש שער. כעת כבר אי אפשר להתנחם בהגנה של הפועל, גם אם עדיין היא זו שספגה הכי מעט שערים בליגה. אמנם הפועל תקפה והגיע למספר גדול של מצבים, אבל כל זה פשוט לא עוזר כשאין רגל מסיימת ואין חלוץ אמיתי בסגל.
המאמן, כמו גם השחקנים, צריך להביא ערך מוסף והוא פשוט לא עושה זאת. על אסופת התירוצים מתחילת העונה כבר אבד הכלח ובכל משחק שעובר, גוברים הקולות ביציע שאיבדו אמון בעומד על הקווים. האם עידן בראון מאמן טוב יותר מטלספפה? האם הסגל של רמה"ש מרשים יותר? ממש לא, אבל במבחן התוצאה הם ניצחו.
בעונה שעברה השיגה הפועל שתי נקודות פחות עד אותו מחזור, אבל עובדה זו לא מהווה אפילו חצי נחמה היות ובסיום אותה עונה נשרנו לליגה א'. למודי ניסיון, אכזבות וכישלונות אנחנו ולכן הזעקה החזקה שיוצאת מדם ליבנו מנסה להתריע ולזעזע את המערכת לפני ששום ניפול לתהום. באופן אישי, אני חושב שעופר טסלפפה והקבוצה הזו מסוגלים להרבה יותר אבל כמה אפשר לחכות? זה פשוט לא מגיע ואם נמשיך לגלות סבלנות והכלה, לא מן הנמנע שנמצא את עצמנו שוב עם הפנים בין הידיים בתום העונה.
למזלה של הפועל, יש עוד מספר קבוצות שמצויות בצרה גדולה לא פחות וניכר כי יילחמו איתנו בפלייאוף התחתון עד סוף העונה. רעננה, עפולה, הפועל רמת גן, אחי נצרת וכנראה גם אדומים אשדוד שיאבדו גובה. אם היו חלומות ושיגיונות שהפועל מסוגלת ליותר מזה, אז הם התייבשו כולם והתפוררו. הפועל תצטרך לירוק דם, להילחם ולעזאזל- להבקיע! כדי לשרוד עוד עונה בלאומית. זו המטרה היחידה שצריכה להיות לנגד עינינו- כל דבר מעבר לכך יצטרך להידחות שוב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רפאל.

    כל מאמן אחר שיבוא לא יוציא יותר ממה שטסלפפה הוציא היקר להאשים את כל העולם ואישתו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר