סגן ת', מסיים קורס טיס מראש העין

"הרגשתי שזה אתגר מעניין": סגן ת' מראש העין סיים בהצלחה קורס טיס

הוא בן 21, הרחיב בתיכון פיזיקה ומדעי המחשב, התנדב בחוות סוסים טיפולית, והחליט לצרף למפגש שלו עם מפקד חיל האוויר את הגננת והגנן שלו. סגן ת' אומר: "החוויה שזכורה לי היא שבוע המילוט"

פורסם בתאריך: 23.12.21 07:47

כבוד: סגן ת' מראש העין סיים השבוע בהצלחה קורס טיס וישרת כנווט קרב. היום (רביעי) מתקיים טקס הסיום של קורס טיס מחזור 183 בבסיס חיל האוויר בחצרים, בו יוענקו כנפי טיסה לבוגרים. הטקס מתקיים במעמד נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ראש הממשלה, נפתלי בנט, שר הביטחון, בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, מפקדים נוספים ומשפחות הבוגרים.

את קורס הטיס יסיימו 39 חניכים, מתוכם 35 גברים וארבע נשים, אשר יעמדו על רחבת המסדרים במעמד קבלת כנפי הטיסה. הבוגרים והבוגרות יסיימו את קורס הטיס בתום הכשרה מקצועית בת שלוש שנים בבית הספר לטיסה, בסיומה יצטרפו לחוד החנית של צה"ל ויובילו את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות. המסדר הנוכחי נערך בסימן הוקרת מערך התובלה, בדגש על מערך מטוסי הקרנף – מערך בעל מורשת עשירה ומפוארת, המוביל משימות מבצעיות, לאומיות והומניטריות, שלקח חלק במבצעים מיוחדים כמו "מבצע שלמה" ו"מבצע יונתן". מסדר זה הינו המסדר האחרון בראשות מפקד חיל-האוויר הנוכחי, אלוף עמיקם נורקין, שסיים את קורס טיס 113 כחניך מצטיין וקיבל את כנפי הטיסה שלו מראש הממשלה דאז יצחק שמיר ז״ל.

בין המסיימים כאמור, סגן ת', בן 21, תושב ראש העין. ל-ת' שתי אחיות. הוא למד בבית ספר תיכון בראש העין, שם הרחיב מגמות פיזיקה ומדעי המחשב, בנוסף התנדב בחוות סוסים טיפולית ובזמנו הפנוי אוהב לקרוא, לעשות ספורט, לגלוש ולטייל.

 

 

סגן ת' התגייס לקורס טיס מחזור 185, אך בעקבות התואר שעשה במדעי המחשב באוניברסיטה בגיל צעיר דילג על שנת השכלה והתחיל את השלב המתקדם יחד עם קורס 183. סגן ת' משתף: ״לא חלמתי להיות צוות אוויר, אך הרגשתי שזה יכול להיות אתגר מעניין עבורי. הבנתי שאני רוצה להיות צוות אוויר בשלב הראשוני של הקורס. חוויה שזכורה לי במיוחד היא שבוע המילוט בשלב הבסיסי, חוויה שהיא מעצימה ומאתגרת״.

למפגש עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין בו מביאים הבוגרים דמות שהשפיעה עליהם בחייהם, הוא החליט לצרף את הגנן והגננת שלו. ״מבחינתי זו הזדמנות להודות להם על ההשפעה שלהם על חיי". סגן ת' ישרת כנווט קרב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר