לינוי דאודי, צילום מאור בר

"בבית ספר הייתי דחויה" | כך הפכה לינוי דאודי לכוכבת טיקטוק, שחקנית וזמרת

יש לה עשרות אלפי עוקבים, היא בדרך לסינגל רביעי, והיא עדיין לא יודעת האם תרצה לבנות את חייה עם גבר או אישה. לינוי דאודי מספרת על המכינה ששינתה את חייה, ועל המטרות. ראיון

פורסם בתאריך: 18.3.22 07:40

יש לה עשרות אלפי עוקבים, לפני פחות מחודש היא הוציאה את השיר השלישי שלה והיא חולמת להופיע בפסטיגל ולעשות חיקויים בארץ נהדרת. הכירו את לינוי דאודי, בת 28, תושבת פתח תקוה בשנה האחרונה, זמרת, שחקנית וטיקטוקרית.

דאודי נולדה בשכונת פרדס כץ בבני ברק. היא למדה בבית ספר קוממיות והמשיכה לתיכון רמז. כיום היא מתגוררת בפתח תקוה, אליה עבר עם משפחתה לפני כשנה. כבר מגיל צעיר, כך היא מספרת, ידעה בדיוק מה היא רוצה לעשות ובשנים האחרונות היא מתקדמת לאט אבל בטוח, להגשמת החלומות והמטרות שלה. ונראה כי עם ביטחון עצמי רב, עבודה קשה ופתיחות מחשבתית בפן הרומנטי, אליה עוד נגיע, וכמובן עם כישרון רב, איש לא יעצור אותה בדרכה.

"תמיד רציתי וידעתי מה שאני הולכת להיות וזה שחקנית", היא מספרת בראיון למלאבס. בילדותה, כך לדבריה, הרגישה בבית ספר כילדה מאוד דחויה וללא חברים. "היו קוראים לי 'כונאפה' וזה היה מוריד לי את הביטחון לתחתית והייתה לי רק חברה אחת", היא מספרת. "לפני שלמדתי משחק, זה היה בכיתה ח' או ט' ישבתי עם המורה שלי למתמטיקה והיא הבינה שמשהו עובר עלי.  אמרתי לה שלא בשבילי הלימודים האלו, אז קו המחשבה שלי היה שאני אשקיע כי זה מה שמצפים ממני. היא שאלה אותי 'מה את רוצה לעשות?'  אמרתי לה ש'אני רוצה להיות שחקנית – זה בדם שלי'.  היא אמרה לי: "למה לא תהיי שחקנית?'  ועניתי לה ש'אני חסרת ביטחון, אין לי חברים ויורדים עלי". אז היא אמרה לי שאדבר עם ההורים שלי ואספר להם מה החלום שלי. כך עשיתי והם רשמו אותי למכינת "בית צבי" והתקבלתי. הייתי שם והתפתחתי. באתי לבית ספר כילדה חזקה וחדורת מטרה".

היכנסו כאן לצפות בקליפ של לינוי דאודי

במכינה היא למדה יום בשבוע במהלך לימודיה בתיכון, והייתה לכך השפעה עצומה עליה. למעשה מדובר היה בנקודת מפנה בחייה. מכאן היא הרגישה את השינוי הגדול, הן בפן החברתי והן בכל הנוגע להגשמת החלום המקצועי שלה שהתחיל לקרום עור וגידים. "השגתי את 'מלך הכיתה' שמאוד רציתי ולפני כן הוא לא רצה אותי", היא נזכרת באותה תקופה. "אז הבנתי שהכל בא מהאנרגיה שלך ומה שאתה משדר לסביבה. אז הייתי המלכה של הכיתה ואני זוכרת שאין ילד או ילדה שלא רצו להיות בסביבתי. הבנתי כמה כוח יש לי.  עברתי שינוי כי הלכתי אחרי הלב שלי ואחרי החלום שלי – שזה המשחק. הופעתי גם במופע סיום בבית הספר וקיבלתי תפקיד גדול בתור ילדה קטנה עם שתי צמות  – השיר הנוסטלגי של להקת הנח"ל. אז קיבלתי את התפקיד של הילדה הטובה שמשיגה את הבחור שהיא רוצה.  זה היה למעשה הדבר הראשון שעשיתי והבנתי שיש לי את זה. מאז אני לא מתביישת להגיד שאני עובדת קשה  ומשיגה את המטרות שלי".

בצבא שירתה בגיוס רכבים לשעת חירום, לא ממש תפקיד חלומותיה. וכדי להגשים את החלומות שלה, בשנת 2016 היא הלכה ללמוד בבית ספר למשחק "הדרך" בגבעתיים. אחרי שלוש שנים מפרכות, היא המשיכה בעבודה קשה בניסיון לסלול את דרכה המקצועית. עשתה הצגות ילדים, מנסה את מזלה באודישנים ובקרוב, כך היא מגלה לנו, היא עתידה לשחק בסדרת רשת. "דברים קורים ואני עובדת קשה. המטרה זה פסטיגל וארץ נהדרת", היא מצהירה בלי היסוס.  "יש לי עוד הרבה חלומות להגשים ואני רק בהתחלה. המטרה הכי גדולה שלי זה להופיע על הבמות הכי גדולות בארץ ובעולם ולא לראות בעיניים ושכל האנשים שלא האמינו בי – להראות לכולם מה אני שווה באמת".

היכנסו כאן לצפות בקליפ של לינוי דאודי

בתחום המוזיקה, את השיר הראשון שלה,  YoYo , היא הוציאה ביולי 2020. "הוא שיר בתולי, שיר  ילדים מקפיץ אבל לא כיוונתי שהוא יהיה עם מסר, אלא רק רציתי לבדוק איך אני במוזיקה ואם זה עובד לי". בחלוף כשנה, היא הוציאה, יחד עם הראפר המוכר "מיליונדי" את השיר "איך הוא מדבר אליי". שיר שנוצר לאחר שהתפוצצה פרשת שירה איסקוב ובמטרה לעורר מודעות לאלימות נגד נשים. בתוך כשתשעה חודשים צבר השיר קרוב לרבע מיליון צפיות ביוטיוב.

לפני כחודש, הוציאה דאודי את הסינגל השלישי שלה, שזכה לשם "לשים סטופ". זהו שיר קצר באורך של כדקה, המותאם לפורמט הטיקטוק ובא להעביר מסר לבני נוער וצעירים, שלא הכל ורוד ברשתות החברתיות. "השיר הזה הוא על נערים ונערות שחוו קשיי התמודדות או חרם ואני מכירה את זה היטב כנערה דחויה לשעבר", אומרת דאודי. בימים אלה אגב, היא מבלה שעות לא מעט שעות באולפן, בעבודה על השיר הרביעי שלה.

 

ואם כבר טיקטוק, אז דאודי היא כבר כוכבת טיקטוק לא קטנה. לפני כשנתיים היא פתחה ערוץ ברשת החברתית וכבר עכשיו היא צברה כ–35 אלף עוקבים. "אני יוצרת סרטונים ומערכונים מצחיקים לבני נוער וילדים, כשלאחרונה אני מתחילה לכוון גם למבוגרים. התוכן שלי הוא בעל ערך מאוד גדול – לא עכשיו גסויות, טוסיק וציצים, כי אני לא רוצה להיות במקום הזה. אני רוצה להוות ערך ודוגמה לאימהות ובני נוער כשאני כבר מרגישה שאימהות עצמן ניגשות אלי בכל מקום ומפרגנות לי – וזה הדלק שלי".

היכנסו כאן לצפות בקליפ של לינוי דאודי

המוסיקה והמשחק הם עבורך תחביב או מקצוע?

"חד משמעית אני רואה בכך פרנסה ומקצוע לעתיד. אין מצב שאני לא אצליח. אין דבר כזה שלא יכירו אותי".

ומה ההורים חושבים על הבחירה שלך?

"ברור שבהתחלה הם לא קיבלו את העיסוק שלי אבל עכשיו הם הכי רוצים שאני אצליח כשהם רואים כמה אני עובדת קשה. היום הם מתים על זה. הם רק מאחלים לי שאני אצליח. הם מלאים בגאווה".

היא מספרת שהפרסום מביא גם יותר הצעות לזוגיות ואומרת: "כן מתחילים, אבל יותר פנים מול פנים, שזה יותר כיף וחמוד. אם תבוא זוגיות ממשהו כזה, אני הכי לא שוללת". והיא מבהירה: "אני גם תמיד מצהירה שאני דו ואוהבת בנים ובנות, אבל בנים מתחילים איתי יותר".

אז את רוצה לבנות את חייך עם גבר או אישה?

"שאלה יפה. וואו. זאת שאלה שנשאלת הרבה ואני חושבת עליה הרבה בזמן האחרון כי אני כבר לא ילדה. אני חושבת מה שיעשה לי טוב ולא אכפת לי מה יש לו/לה בין הרגליים. אני מאמינה שההורים שלי ירצו שאני אהיה עם גבר, אבל אני בטוחה שהם יהיו מבסוטים אם אני אהיה מאושרת, גם אם אני אהיה עם אישה והעיקר שיהיו להם נכדים – ואני מבטיחה שיהיו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר