המשאיות בחנייה המאולתרת סמוך לשכונת אם המושבות. צילום טל סרוסי
משאיותהמשאיות בחנייה המאולתרת סמוך לשכונת אם המושבות. צילום טל סרוסי

צפו: משאיות ענק חונות בחנייה מאולתרת סמוך לאם המושבות

שי שטרק, תושב שכונת אם המושבות החדשה, תיעד בלילה עשרות משאיות שחונות בשטח כורכר סמוך לפרויקט "וואן אנד אונלי". שטרק: "זה ממש גיהנום. לפנות בוקר כל נהג משאיות מחמם את המנוע לפחות רבע שעה"

פורסם בתאריך: 30.10.17 08:46

עשרות מכוניות חונות מידי לילה שלא כחוק בחנייה מאולתרת בשטח כורכר סמוך לפרויקט "וואן אנד אונלי" בשכונת אם המושבות החדשה. רוב המשאיות הכבדות, מעל 15 טון, לא רק שיוצרות מפגע בטיחותי אלא גם מקימות רעש רב ומפריעות את שנת השכנים בשעות מוקדמות מאוד לפנות בוקר, כשבעליהן יוצאים לעבודה.

יש לציין כי העירייה טרם הקצתה חניית משאיות מסודרת ובתוך העיר מותר לחנות אלא אם יש תמרור האוסר זאת, וברוב הרחובות אסורה החנייה למשאיות מעל 4 טון. זו הסיבה שהנהגים שחלקם מתגוררים בשכונה, נאלצים לאלתר פתרונות חנייה.

שי שטרק, תושב השכונה, החליט לתעד את המשאיות בסרטון וידאו, על מנת להמחיש את הבעיתיות בחנייתם כל כך קרוב לשכונה. "מדובר במשאיות שחונות ברחוב מבצע חורב, ממש מול הבית שלי", הוא אומר למלאבס. "זה ממש גיהנום. מדובר בשכונה בפתח תקווה, לא בנמל אשדוד. המשאיות חוזרות בכל יום בשעות אחר הצהריים, בזמן שילדים עוברים שם כי בסמוך ישנם גני ילדים ובתי ספר. ביקשנו מכל הגורמים בעירייה שיפתחו למשאיות חניון מסודר בסגולה ופשוט הכל ממוסמס. יש חוק עזר עירוני שאוסר להחנות משאיות בתוך העיר. בחמש בבוקר הם נוסעים במשאיות וזה יוצר רעש. מדובר בשטח כורכר שהוא כמו מדרכה והם מחנים על השטח ממש. מהבניין שלי מדובר במרחק של 50 מטרים. יש בניין קרוב יותר שהוא במרחק של חמישה מטרים. בכפר סבא אני יודע שהקצו למשאיות שטח מחוץ לעיר ושם הם מחנים".

בצילום ניתן לראות משאיות רבות שחונות באזור, שבסביבתו בנייני מגורים. התושבים מציינים כי התופעה התגברה מאז שהחלה בניית התחנה המרכזית הזמנית ברחוב גיסין הסמוך, שם החנו משאיות, שכעת עברו לשטח הסמוך לרחוב מבצע חורב.

"בשיחה שקיימתי לאחרונה עם ראש העיר הוא אמר לי שגם מתחת לבית שלו מחנות משאיות, ואמרתי לו שזה לא התפקיד שלי למצוא פתרון. אפילו היה מקרה שירדתי בשעה חמש בבוקר לדבר עם אחד מהנהגים והוא אמר לי שהוא מוכן לעבור למקום אחר, אך אין שטח מסודר. היה חניון של משאיות בשטח התחנה המרכזית הזמנית, ושסגרו את החניון והם עברו לכאן. לדעתי יש כאן כל יום לפחות 30 משאיות, חלקן מרעישות מאוד בבוקר, כי לפנות בוקר כל נהג משאית מחמם המנוע לפחות רבע שעה".

המשאיות בחנייה המאולתרת סמוך לשכונת אם המושבות. צילום טל סרוסי

המשאיות בחנייה המאולתרת סמוך לשכונת אם המושבות. צילום טל סרוסי

תגובת העירייה: "במסגרת הסדרה גיאומטרית של קטע הרחוב המדובר, לא יידרש תמרור שאוסר חניה במקום היות והכוונה היא שהמשאיות לא יחנו שם כלל אלא לכל היותר במגרש חולי באזור מרוחק יותר, שהכניסה אליו תהיה מכיוון צפון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר