דני גולן. צילום: ניר קידר

שינוי על הקווים: דני גולן סגר בהפועל במקום אורן קריספין

אחרי שלא הצליחו לסגור עם ירון הוכנבוים, שלומי דורה וקובי רפואה, צפויים במועדון להודיע לאחר המשחק מול בני לוד על מינויו של אקס הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה

פורסם בתאריך: 29.10.17 19:53

סאגת חילופי המאמנים בהפועל צפויה להגיע מחר (שני) לכדי סיום. מאמן הפועל חיפה בעונה שעברה, דני גולן, סגר את תנאיו בהפועל וצפוי לעמוד על הקווים כבר במשחק ביום שישי מול בית"ר תל אביב/רמלה. מינויו של מאמן הפועל חיפה בעונה שעברה, שאימן בעבר גם את היריבה העירונית, צפוי להיות מוכרז רשמית לאחר משחק החוץ מחר מול בני לוד.

הפניה לגולן נעשתה לאחר שהמגעים עם ירון הוכנבוים, שלומי דורה וקובי רפואה לא צלחו בימים האחרונים, וכשהמאמן הנוכחי, אורן קריספין, מודע כבר במשך מספר ימים לכוונה להחליפו. בתנאים האלו, וכשבאימוני הקבוצה שוררת בימים האחרונים אווירת נכאים, נדרש קריספין להכין את הקבוצה למשחקה החשוב מול הקבוצה של סלימאן אזברגה.

 

גולן (58) מגיע להפועל אחרי שהתפטר בחודש מרץ מתפקידו כמאמן הפועל חיפה. בעבר אימן את הפועל רמת גן (בליגה הלאומית), מכבי פתח תקוה, הפועל אשקלון, הפועל נצרת עילית, מכבי צור שלום ומכבי קרית אתא. עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלו של קריספין לאחר הגעתו של גולן, אך ההערכות הן כי לא יסכים להישאר בקבוצה על תקן עוזר מאמן.

למרות שעברו רק שמונה מחזורים, ההחלפה של קריספין בגולן היא רק צעד נוסף בפתיחת העונה המטלטלת שעובר המועדון של דורון גלנט. לפני חודשיים הודיע המועדון כי המנהל המקצועי דאז, ברוך סער, יוזז לעמדת המנכ"ל, בעוד שפרדי דוד, ששימש במשך כחודשיים כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ישמש בתפקיד דומה גם בקבוצה הבוגרת. חודש בלבד הספיק לסער כדי להודיע על עזיבה מוחלטת של המועדון, כאשר גם פרדי דוד הפסיק בשבוע שעבר לעסוק בקבוצה הבוגרת, וחזר להתמקד שוב רק במחלקת הנוער.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר